2015年7月17日星期五

唐記 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 17-JUL-2015 ) ( 禁 )



( 17-JUL-2015  FRI )

仍然好攰添   我簡直覺得自己好似無休息過咁 ~

今日里奧大人 11 點去葵涌見客   所以陪我食早餐   咁都好   見住自己愛嘅人   心情都好 d   哈哈 ~



菇場唔忙   不過真係好鬼攰   上網都無乜 mood ~

終於每月一到啦   唔怪得今朝超勁攰 ~

食完 lunch box 就 hea 住過   個肚有 dd 唔舒服   但都 ok ~

放工去探媽咪   見媽咪聞氧氣係 1 度   不過佢又係瞓   所以我坐到 7 點 10 分都走喇   我趕住去睇醫生   拎定聽日病假   睇黎今次都應該幾辛苦   因為無做運動   加上頻頻樸樸   瞓得又唔好   仲出埋濕疹   嗚 ~

今晚要里奧大人買嘢食番黎喇   我真係唔願郁呢 ~

食完就灘喺梳化休息   10 點半就瞓喇   里奧大人好愕然   問我做咩唔睇埋杜如風先瞓   我話我完全唔記得杜如風添   哈   之後我同佢講聽日唔番工   佢叫我瞓到自然醒   我話唔得啦   要打番菇場請假架   你唔係以為我逢星期六都 off 呀嘛 ~~~~ 
       

2 則留言:

  1. my poor darling~~我看你50年来都没有那么累过呢!锡返!

    回覆刪除