2015年7月18日星期六

淨魚蛋 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 18-JUL-2015 ) ( 禁 )



( 18-JUL-2015  SAT )

尋晚個肚都唔係咁舒服   都預咗今次差 d 架喇   無做運動又頻樸嘛 ~

今朝打咗電話番菇場請假之後就在瞓喇   不過又嘔   但嘔完又舒服 d 喎 ~

瞓呀瞓   瞓到 5 點   腰骨痛呀   所以出廳坐下 ~   

之後里奧大人同我講   話姑娘打黎話媽咪轉去另一層病房   聽日可能轉去靈實   因為醫院床位緊張   我就奇怪點解姑娘打比佢   原來佢幫我 cancel 咗飛線   所以姑娘打比我   不過我瞓緊覺   佢幫我聽電話   佢話聽到係醫院打黎個心都離一離   咁又真係嘅   比我聽都會即刻嚇到肚痛   哈 ~

咁啱姑奶拎零食比我   之後佢坐陣就同里奧大人去大酒店喇   我就唔去喇   喺屋企休息 ~


咁食埋止暈止嘔藥   真係唔駛 10 分鐘就可以瞓着   唔係里奧大人 8 點 15 分打黎   我仲可以繼續瞓 ~

佢地食埋嘢先番屋企   番到黎都差唔多 10 點   咁我都想食 d 熱嘢   所以叫里奧大人買淨魚蛋比我食   不過食咗一半   叫里奧大人食埋去啦   佢話佢其實好飽   哈哈   無計啦   我真係食唔到嘛 ~

食完抖陣   11 點幾又瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言