2015年7月3日星期五

巴山小館 @ 深圳。東門 ( Part 2/2 ) ( 3-JUL-2015 )

( 3-JUL-2015  FRI  Part 2/2 )

搭番地鐵去國貿   行下商場   過下冷河 ~~~~

大熱天時   睇見佢都好辛苦呢   


4 點半喇  


今次搭 11 個站   


其實呢張相係按錯制   不過又覺得幾得意   好在車廂唔多人   得我同里奧大人企喺度咋   好感恩過咗兩個站之後就有位坐    


熱呀   所以要買嘢飲   喺泰國同灣仔都飲過 COCO   覺得都好好飲   估唔到深圳呢間又係好飲 


我飲檸檬霜   原個青檸   仲送埋蘆薈   咁我飲嘅時候咬到 d 一粒粒嘅嘢   我以為係青檸肉   但唔酸   之後仲以為自己咁勁   食到咁酸嘅嘢   咁同里奧大人講啦   之後佢話係蘆薈   因為我唔知係送嘛   係佢幫我買呢  




個商場買貴嘢多   所以無乜人行     


最忙係呢間   哈哈  


有個露天茶座  

勁  


再周圍行下 lu   


我勁想食餃子呀   雖然只係 5 點半   d 時間唔拖唔水   但我都想食囉 ~  

地方好闊落   之後都差唔多坐滿哂 lu 


唔知喺深圳黎講算唔算平呢 ?!


芝麻香芋餅 ( RMB 5 ) - 里奧大人特登買比我食架   話之前食過好煙韌喎   所以買比我食    


ok 啦   唔係好煙韌囉   同埋我唔係咁想食芋頭嘢   因為食完會好滯


三鮮水餃 ( RMB 20 ) - 都 ok 啦   不過有 d 唔熱   唔係就更好囉 


炸醬刀削麵 ( RMB 18 ) - 里奧大人話煙韌喎   所以叫啦   我都話好架   因為 Display 果碗係細碗   估唔到咁鬼大碗囉   食剩 1/3   唉   


原來 d 份量好巨   當 tea 食係非常之辛苦   哈哈   


百事可樂 ( RMB 5 )   唔知挑贊係咩意思呢 


個樣好似好辣   但其實無乜料到  


依家要每位 RMB 2 茶錢   里奧大人話之前無架  


食完出去行喇   內地都好多周大發喎  


里奧大人以前番工都會經過呢   依家佢帶我去懷念下   


食完抖陣再去東門   成日聽里奧大人話去東門買嘢   我仲以為係女人街格局添   原來係一個區   好多商場同埋小店   都幾好行呢 ~

今次有收獲   就係買咗 10 對彈性絲襪  RMB5/對 講到 RMB4/對   香港搵唔到呢 d 咁薄嘅   因為我對鞋一定要着超薄身絲襪   上次着對船襪都唔舒服   搞到對鞋有 d 緊   其實我之前喺香港買咗 3 對嘅   仲要 HK$18/對   着咗兩次就穿咗窿   激鬼死 ~

到東門喇   


估唔到平日都好多人行


去 Food Court 睇有咩好食   不過其實我唔會去食   哈哈  



又見到應急反恐執勤點          


咁古色古香嘅 



西華宮 



柯大   哈哈 
 

越來越多人  


行下行下都天黑黑 lu 


內地仍都好多周六福   手表   唔係應該寫手錶咩 ?!   定係內地寫簡體字呢 ?!  


九龍城廣場 


其實唔餓   但已經 7 點半   所以點都要食嘢囉 ~~

驚一陣食嘢辣得滯   所以買定杯嘢飲先


基本上我好多時買呢 d 杯杯嘢   多數係買珍珠奶茶   但咁鬼熱   所以只會飲酸嘢囉   里奧大人都覺得好小有呀   哈哈   之後同佢講   見我飲酸嘢即係代表我超級熱啦   哈  



寒天愛肉葡萄柚 ( RMB 14 )   睇落好似平過香港   但係依家 x 1.25   即伙HK$17.5   同香港差唔多價呢    


東門嘅 building 都幾有特色 


要上樓梯架   咁頭先上去睇過   都好多人食   所以先揀呢間呢          



其實冷氣唔太夠   不過我地唔係食水煮嘢   應該唔會食到成身汗   哈哈  


松鼠魚 ( Whole Fried Fish with Pine Nut ) RMB 42 - 唔見有 Pine Nut 喎   


無諗過咁大條   因為香港食起碼要百幾蚊   不過呢條魚超勁多細骨   吉到 d 牙肉好痛   食咗幾粒要放棄 lu   里奧大人盡咗努力   食咗 2/3  


川北涼粉 ( Clear Noodles with Chili Sauce ) RMB12 - 仲諗住煙韌   點知係林 pat pat   同埋以為好辣   但其實一 d 都唔辣 @@


搭地鐵番香港喇   


食完抖更都 8 點半    係時間番香港喇 ~ 

經過超市   見到大樹菠蘿   勁想食   哈           


搭 2 個站去羅湖   去到火車站已經 9 點 10 分喇  


去到火車站   咁我行先嘛   突然聽到連續嘅咇咇聲   之後里奧大人好緊張咁叫我跑呀   咁我就跟大圍跑啦   整鬼佢咩   果下以為有恐怖襲擊呀   原來係因為要控制人流   所以要關閘   之後要再等多 10-15 分再開閘囉   因為頭先喺商場睇到 d 遇到恐怖襲擊要點做   喺東門又話有反恐表習   真係驚架 ~

番到屋企都 10 點幾   沖埋涼   抖陣都瞓喇   出咗一身汗好攰呀 ~

2 則留言:

  1. 哈哈!阿周大福细路在大陆都捞得好掂下!!

    回覆刪除