2015年10月17日星期六

Part 1/2 城門水塘 + 金坊泰國美食 @ 荃灣 ( 17-OCT-2015 )

( 17-OCT-2015  SAT )

今朝 8 點起身   已經快快手刷牙沖涼出門口   但原來得番 10 分鐘食早餐   下次都係 7 點 45 分起身好 d   唔駛咁趕   哈哈 ~


菇場忙下停下   所以好快就放工呢 ~

今日去城門水塘行山   我約咗里奧大人喺鑽石山地鐵站   一齊入去荃灣   其實我可以直接搭 van 仔去荃灣   但我驚無車同塞車囉   所以都係搭地鐵穩陣 d ~

着咗新波鞋   不過對船襪成日"線" 落黎   所以我後踭損哂好痛呀   嗚嗚嗚嗚   即刻叫里奧大人一陣帶對長小小嘅船襪比我換呢   換咗之後就舒服好多   同埋貼埋膠布   無咁痛囉 ~    

我同里奧大人講話不如約 mimi 兩公婆夜晚食飯   佢話好呀   所以即 whatsapp mimi 啦   不過 mimi 話阿喂瞓緊覺   所以等佢起身問咗先再覆我   之後我話如果一齊食就要佢 book 位   我驚趕唔切落黎   無耐就收到 mi 話 book 咗 6 點飯堂見呢   好開心呀   同埋係即慶又成事喎   所以更加開心呢 ~

2 點到荃灣   即刻去食酸辣米線喇  ~ 

豬軟骨豬腩肉酸辣米線 ( 小辣 ) - 得 3 嚿仔豬軟骨   我仲以為比漏咗   依家 d 份量真係越黎越小   唉  


紫菜豬腩肉酸辣米線 ( 小辣 )


諗住搭 van 仔   點知見到條人龍好長   都係打的好 d   好感恩咁啱有人落車   我地即跑去搭喇   差唔多 3 點就到城門水塘   放完水就即開始行喇 ~

好曬呀呀呀呀呀呀呀呀 ~~~~


無咩人搭 van 仔喎   我估 3 點呢個時候係無咩人落荃灣呢   


行咗十幾級樓梯已經覺得好熱咁   企定定開個背囊搵橡筋圈紮起頭髮啦   但搵極都搵唔到   所以諗住上到平路先再搵啦   之後聽到樹上面有聲   咁啱有個行山男人落黎嘅時候   同我講話隻馬騮"猴"咗我好耐喇   可能以為我拎嘢出黎食呀   比佢咁講一講   我連拎紙巾出黎都驚啦   有聲嘛 ~

我其實覺得今日都幾熱咁呀   定係頭先食完米線又跑去打的   的士冷氣又唔夠凍呢下 ?!

見對鐵門開咗   所以我地行咗入去睇下咩來   原來係城門水塘牌坊後面   上次同頭先都見到有人喺度行架   下次叫里奧大人企喺下面幫我影先   哈哈  


佢喺都要企上去影相 @@


今次用咗黃色背囊添   希望馬騮唔好跟住我啦   哈哈     


最緊要有 d 樹遮蔭   但又唔可以咁密喎   唔係就會變咗無風呢 




行山安全 18 式   我個人認為太多式喇   哈哈   


3 點左右咋   無諗過馬騮會咁早出動囉   因為今日都算熱嘛  


好熱呀   所以好想浸下對腳   哈哈  


行咗 20 分鐘   見有樹蔭嘅地方就抖下   飲啖茶   里奧大人無啦啦喺度噴茶   仲以為有蚊   原來係佢"續" 親   之後我叫佢飲茶唔好向住我呀        


影呀影   其實因為要行條泥路嘅樓梯   我要等里奧大人拖住我   我先敢行   所以佢成日話我乜都驚 ~.~   


狗狗都好小心行呢



我影就係咁  



里奧大人就影到好澎湃   哈  


我要快快行去陰 d 嘅地方


里奧大人成日話我鍾意攝鏡頭架   但係佢叫我行先嘅   咁我檸轉頭望佢   佢又叫我睇路   咁我點知你影佢地喎   唔係我就會行開 d 避入鏡啦 @@



中間一點濛咗   其實係一隻唔知咩來   係會停喺到好耐   之後一嘢就閃開   勁似 UFO 咁架  所以好難影到佢呀   同埋好多隻   我有 d 驚 @@ 


呢 d 扁扁地嘅樓梯超勁好行 


平路我就行得快嘛   之後聽到里奧大人話 "企喺度唔好郁"   原來係想自拍   最搞笑我聽到個細路仔話 "有人話企喺度唔好郁"   哈哈 ~

呢度影相真係好正架


其實想影無人都好難架   


日日望到咁就好 lu 


行快 d 啦   哈哈


好多一碌碌  

                      

行呀行   上呀上   我覺得上暗斜最攞命   不過會自己安慰自己   上埋去就會係落斜   無咁辛苦   我對自己講咗好多次囉   嗚 ~

因為其實第二次黎   所以都唔駛點影相   同埋唔駛停低食嘢   里奧大人講咗好多次唔好意思無拎到行山扙比我   所以見我上斜就話幫我拎背囊   但其實我背囊又唔重   只不過係我唔慣上斜   同埋我流哂汗先覺得辛苦啫 ~

無諗過會有流浪狗


馬騮 BB 細細隻好得意呀



再行多 5 分鐘   有一家四口拎住兩個大嘅膠袋   馬騮當然虎視眈眈啦   想去拎個膠袋添呀   個男人好大聲喝隻馬騮   叫佢行開呀   但根本 d 馬騮都唔識驚   所以個男人仲驚過佢地   最終都係放棄佢兩個嘅大膠袋呢  


之後 d 馬騮喺四方八面行出來   




原來得隻鞋   都無嘢食   所以其他馬騮都走 lu         


呢隻都算大隻架喇   


呢隻細 d  


又會坐呢度嘅 @@


呢日未完架

沒有留言:

發佈留言