2015年10月24日星期六

Part 2/2 長洲一日遊 + 恆樂海鮮菜館 ( 24-OCT-2015 )

Part 2/2

仍然行啦   應該就黎望見家鄉架喇 ~


有人用搖控車拍片


d 雲真係好靚


里奧大人話呢度有好多怪石   都係果句   三分形象七分想像   唔想唔像越想越像啦   


個心平靜哂    



上到北眺亭喇



下面有人行緊  


好孤單咁 。。。。。。


里奧大人自己行去盡頭呀   因為我話唔想上樓梯   


佢一個人行真係快好多   所以我唔想拖慢佢   因為有時我企喺度抖   佢又陪住我   我叫佢可以行快 d 先   不過佢又驚唔見咗我   咁大份   起碼 4 個人先"的"起到我啦   我錢又無   真係捉黎嘥米飯呀   哈哈     


我就企定定等佢再影下相囉   右手邊係華威酒店 


開始掛住佢喇   嘩哈哈哈哈


我企喺度望住個海好耐   好。舒。服。呀。。。。  


真係唔想由底下行番上來囉   我上得多樓梯會膝頭哥痛架


差唔多去到盡頭喇噃  


叫里奧大人影下有咩東西好睇   哈哈   


就咁咋 ?!?!


沿路上番去亭 lu  



有機會再黎多次先  


我覺得好似好大風咁   哈哈  



里奧大人番黎喇  


好嘢   係因為呢 d 樓梯好行呀   哈     


又番到黎呢度  




已經 4 點 35 分 lu   見個天仲未黑   所以行埋去北帝廟睇下先     



又停低影下相


去長利公園方向   




開始入黑咁呢    


行下行下   都 miss 咗北帝廟添



里奧大人話呢隻蜘蛛已經死咗  


經過呢 d 屋


落番地面喇   第一時間去廁所   哈哈  


行到 5 點咋   又未餓   所以即去買梳乎蛋   之後再行去街市果邊   睇下有無嘢買    行行下見到雞屎滕呀   即買黎食   呵 ~  


其實我真係幾鍾意去長洲   有得食有得行有得買   



我按咗唔知咩制   原來係有唔同效果





突然覺得有 d 落寞咁   


望樹望雲望海   我實在太鍾意喇      




唔知咩果實呢 ?!


無咩人行好舒服  


亂 。。。。





日落喇    



太多雲層   所以睇唔到鹹蛋黃   可惜可惜 


所以要番隻蛋黃哥補數   哈哈


行去另一邊先  


好多蝦乾  


影唔到火紅嘅感覺添


阿勝   終於搵到你喇   你改番名喇   好在我認得你咋   哈哈     


我當然要雞屎滕啦   我驚滯咋   唔係會食 2 pack 呢 


里奧大人要砵仔糕



呢邊好似無咁多船 



好寧靜咁  


好喇   6 點都去食嘢喇   諗住去番蘇波記   不過 full 哂   所以轉去恆樂   但冷氣房無位   咁坐出面啦   唔想再搵呀 ~


3 款 $208 ( 送一碟菜 )   但其實之前係 2xx 四小菜架  
椒鹽鮮魷 - ok 啦   我鍾意食椒鹽嘢


豉椒炒蟶子 - 加辣   所以超勁辣   哈哈


蒜蒸扇貝 - 食埋 d 粉絲   個胃即刻頂住   有 d 抖唔到氣咁   超級辛苦 @@


蒜蓉炒菜心 - 其實我真係好鍾意食呢個炒菜   但好多時覺得佢唔抵囉   哈 


藍妹 ( 大支 ) ( $30 ) - 食炸嘢嘛   里奧大人實叫啤酒飲架    


呢間同蘇東記都好多人食呢     


食完都差唔多 7 點   又周圍行下消化下先   諗住坐 8 點船   點知原來 7 點半有班船   之後就到 8 點半先有船   咁我地坐 7 點半船 lu   係坐大船   慢船都無所謂   里奧大人話坐豪華位   因為知我要嘆冷氣喎 ~

好小咁夜仲喺長洲     



行快 d   睇下仲有無嘢買   呵  



7 點 20 分入定去喇   估唔到可以上船   正呀   因為可以嘆冷氣   


8 點半落船 


8 點 20 分到碼頭   搭地鐵番屋企   如果有巴士到屋企附近就好啦 ~

影下摩天輪


今日好開心呀   所以又去食雪糕   番到屋企已經 9 點 45 分   要即開機洗衫喇   沖埋涼就抖喇 ~ 


睇下電視   打下機   又 12 點先瞓 lu ~

大蛋 ( $35 ) / 細蛋 ( $20 )   好開心終於擁有佢喇   雖然佢地係。。。。 


2 則留言:

  1. 大蛋 ( $35 ) / 細蛋 ( $20 ) 好開心終於擁有佢喇 雖然佢地係。。。。 呵呵- 系0羊jie>>让你那么想拥有它阿?

    回覆刪除