2015年10月24日星期六

Part 1/2 長洲一日遊 + 恆樂海鮮菜館 ( 24-OCT-2015 )

( 24-OCT-2015  SAT )

今朝瞓到 11 點自然醒呀   無諗過瞓到咁晏添 ~

即刻刷牙洗臉落樓食早餐喇   食完就番屋企沖涼   差唔多 12 點就出發去碼頭喇 ~


去到碼頭再決定去邊囉   首選係長洲   之後就係愉景灣同南丫島   如果度度都多人搭船   咁就轉去山頂喇   plan 好哂最好   到時可以即轉   哈哈 ~  

等咗好耐 619 呀   12 點 50 分先到東隧口   感恩等咗 10 分鐘就有 603 呢 ~   

1 點 20 分就落車   愉景灣差唔多有船開   但我地想去長洲呀   所以開行 turbo 跑去長洲船果邊   真係人地唔知以為比狗追呢   真係好彩跑咋   因為 1 點 30 分開船呀   感恩感恩 ~

去到碼頭已經 1 點 25 分喇   所以好快開船   


喺碼頭入面見到人頭湧湧都幾驚架


坐低抖順番條氣先   不過坐正好曬果邊窗口位   所以我要同里奧大人調位坐呀   我唔想未行已經成身汗呢 ~

太陽正正曬住我 @@       


見到南丫島   搵日又行下先


好多鷹捉魚呀


唔知做咩鬼   無啦啦開始好眼瞓添 ~   

2 點 17 分就到長洲喇   因為今朝晏咗起身   所以入到黎長洲嘅時候   應該同我平時星期六放工入到黎嘅時間差唔多   咁即係下次可以放工入長洲   正呀 ~

到長洲碼頭 lu 


里奧大人為我預備嘅防曬裝備   因為有次我話曬完頭痛   佢就即刻擺定頭巾喺背囊   仲諗定點樣縛住先穩陣   實在太細心喇佢   將我變成一個大媽   哈哈  


無諗過長洲唔多人喎   實在太好呢 ~

依家日長夜短   所以同里奧大人話要快 d 食嘢   我寧願多 d 時間周圍行好過呢   咁求其搵間餐廳食嘢   我話明要快嘛   點知 2 點半坐低   2 點 50 分先有得食   仲諗住呢 d 餐廳會好快添   可能我叫蒸餸   如果唔係會更加快   最衰係我   哈哈 ~

冬瓜薏米湯   里奧大人居然飲哂一碗   佢從來都唔飲呢 d 例湯架   但今次佢話要消暑   一陣就唔駛驚中暑   哈  


其實咖哩豬扒蛋飯係唔需要等 20 分鐘囉   我估佢地可能想我地一齊開餐啩 ~~~~


土魷蒸肉餅   但 d 肉餅好林呀   口感好怪   好似 d 豬肉碎加咗好多水撈埋一齊咁 @@      


其實因為呢間冷氣夠先入去   之前諗住去另一間   但見到有人撥扇   咁我入去啦   好鬼焗呀   所以即轉場


食完抖陣就出發喇   今次係環島遊   全程由里奧大人帶路   佢跟住上網資料黎行架   應該唔會錯啩 ~

又唔太熱咁噃   可能因為未開始行   哈哈


3 點 15 分開始行   咁行咗 5 分鐘就同里奧大人講定今晚食咩餸   佢即刻好大反應問我究竟係行山定食嘢   其實頭先一出碼頭已經見到梳乎蛋話要買架喇   所以佢成日話我去到邊買到邊   但其實我覺得鍾意先買之嘛   唔係咩都買架噃 ~ 

@ 冰廠街 ~ 我地由呢度開始行喇   因為已經 3 點 15 分喇   所以要行快 d    



@ 長貴路 ~ 行呀行   又唔係見好多人行喎   希望唔好行錯路啦  


都有唔小人踩單車   速度仲幾快添架   所以我地行嘅時候都唔敢突然間煞停呢 



阿婆開始用行山仗喇   哈


經過沙灘  


無人游水呢    


原來隻船係咁樣航行嘅 



睇住佢對腳踩落水架   但佢係着住對波鞋噃   咪濕好唔舒服啫 @@        


行去另一嚿石   睇見都危險  



抖下先


隻狗咬緊嚿豬骨


爛船仔


突然間好多人   其中有 2 個大陸男人係踩單車上去    


大船係慢   同埋坐嘅時間比快船多半個鐘   但就無咁拋囉   



行到呢度都 3 點 35 分喇   我地係要去東灣仔呢  


上斜呀   最驚   


好狗唔欄路喎   好在我唔駛去廁所咋   不過如果要去   我會叫里奧大人駛開佢呢   哈  


行咗 4 分鐘已經要抖喇   無鬼用呀呢   無計啦   肥嘛   又熱喎   唔抖真係直碌番落去架


嘩哈哈哈哈哈哈 


繼續上斜   見佢地推住架單車上去   我當堂覺得自己唔算辛苦架喇  
  

呢個唔記得係咩亭   只知道我地係行啱方向就得架喇   哈  


左邊樓梯係去北眺亭  


我初初離遠睇以為好多蟲呀   哈  


見到人上斜   我都覺得辛苦  


終於 3 點 50 分去到呢度    


行樓梯上去喇  


又要抖下   如果唔駛抖   可以好快行哂   但唔抖就欣賞唔到風景 ( 藉口多多 )   哈哈  


仍然繼續行  


差唔多到喇啩  


woo   好舒服呀 



我同里奧大人比 "野人" 呢兩個字吸引住   哈哈   


落樓梯喇   一陣要行番上來就知味道 。。。。。。 


吹住風   望住海   真係好舒服好舒服     


見到唔知咩石  


諗起越南



見到喇   蜥蝪石   

  

今日見到唔小鷹呢   講到好似個人名 "吳小英" 咁   哈哈 


原來佢咬住條魚架   里奧大人影嘅時候都唔知呢   呵   


呢日未完架

沒有留言:

發佈留言