2015年10月3日星期六

麵醬油麥菜炒滑雞 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 3-OCT-2015 )

麵醬油麥菜炒滑雞 - 完全係無味嘅   等我狀態回勇   我試下煮呢個餸先   應該好味過佢啩


( 3-OCT-2015  SAT )

今朝 8 點 15 分先起身   因為打的番菇場   唔駛咁辛苦 ~

買咗腿治 + 奶茶番菇場食   飲咗兩啖奶茶已經頂住個胃   所以份腿治都唔食喇   留番晏晝有胃口先食 ~

今朝起身個肚唔痛架   但一番工就痛   可以緊張啦   同埋又有嘢做喎   不過真係頂唔順囉   好在 d 嘢唔 urgent   所以留番星期一先做喇 ~

放工即走   又係無的士   咁坐番巴士啦   今次關愛座都照坐喇   因為我其實有 d 暈 ~

番到屋企即沖涼瞓覺   瞓到 6 點先起身呀   不過瞓完真係舒服好多   個肚又唔痛呢 ~  

里奧大人自己去食 tea   佢終於飲正常凍啡   哈哈   


其實今晚本來入大埔做節架   但我唔舒服   所以都唔去喇   喺屋企休息好過 ~

廳部冷氣機無啦啦勁嘈   所以都唔敢開呀   好在今晚又涼涼地   同埋我又唔多舒服   反而覺得開冷氣仲凍添呀 ~

差唔多 8 點有 d 餓   咁里奧大人話買嘢食番黎   我叫佢帶遮   佢話唔駛   點知佢一落樓   大風大雨到呢   佢要番番上屋企拎遮   一早叫佢帶遮啦   唔駛滕黎滕去嘛 ~

食完抖陣就沖涼   個肚唔痛就睇電視啦   因為里奧大人要做公司嘢   今晚終於可以睇 "挑戰" 喇 ~

睇到 11 點幾   我自己瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言