2015年10月31日星期六

醉和里 @ 黃大仙 ( 31-OCT-2015 )

小炒王 ( $ 78 ) - 呢個小炒王有腰果 / 炸魚仔 / 韭菜花 / 魷魚 / 豬頸肉   炒得好乾身   好味呀   但我地就食剩豬頸肉   因為個樣好似就咁烚熟咁   但如果係燒咗嘅豬頸肉就好味   哈哈


超鍾意食呢 d 炸魚仔  


蝦乾都好大隻   不過就咁食就好鹹囉   同埋好有咬口   咬到個口好攰   食剩 1 隻都放棄喇 


滷水鵝片 ( $ 128 ) - 我見到 d 鵝片疊到咁高   覺得 $128 真係好抵   後尾一夾件鵝片   見到底部係豆腐同花生   完成唔記得有豆腐花生呢回事添   哈   鵝片都幾滑   但我見到里奧大人果件係有骨喎 @@


藍妹啤酒大支 ( $25 ) - 阿奧驚熱氣   又叫啤酒   佢次次叫啤酒都會叫人拎支凍 d 嘅   我就會話啤酒實係凍架啦   今晚飲咗一啖超凍啤酒   原來係咁好飲   仍都知原來我好多時飲嘅係唔凍嘅啤酒囉   終於明白 mimi 同冰姑點解鍾意飲酒喇   哈   


( 31-OCT-2015  SAT )

今朝 7 點 45 分起身   里奧大人話陪我食早餐之後再瞓   我一定話唔好   難得有時間休息   當然要瞓夠啦 ~

去到餐廳都 8 點半  咁即係真係要好似平時 7 點半起身   先可以慢慢嘆早餐咯 ~


菇場忙到爆炸   但 d 時間就過得超勁快呢 ~

里奧大人隻腳仲有 d 痛   加上又話今日局部地區有驟雨   咁我地都唔出街喇   我大把飲食男女未睇   想快 d 睇哂掉哂去呀 ~

放工即走   番到屋企抖陣   2 點半落去譚仔食嘢 ~

口水汁雞翼 - ok 好味 


過橋米線套餐 ( 4 麻辣 )   


食完行陣就番屋企 lu   咁又差唔多 4 點   之後睇下雜誌   越睇越瞓瞓   終於正想瞓嘅時候又已經 6 點喎   又要出發去黃大仙喇 ~

去到都 6 點半   又唔太餓   所以叫兩碟嘢算喇   咁又加埋支啤酒   實夠飽   里奧大人話我地好似老夫老妻   我話咩似呀   直頭係啦   佢話應該係好似 d 阿伯阿婆咁   食餸飲酒唔食飯喎   哈 ~

家姐今朝 whatsapp 話煲青紅蘿蔔湯   問我要唔要   我做咗個公仔符號   咁家姐以為我要   又知我唔出街   所以叫工人慢慢煲都未遲   咁之後我話佢知我出咗街   佢話做咩今朝唔講唔要呀   唉   我又係衰嘅   唔要就講唔要嘛   之後家姐 6 點幾拎湯比媽咪   之後再拎去我屋企呀   搞到佢又要特登泊車比錢   我真係唔好意思呢   同埋我話其實唔飲都得架   唔駛佢滕黎滕去咁辛苦 ~

食到超級飽   又去黃大仙中心行喇   買咗 1 件黑色外套 同 1 件裇衫   做緊特價呀   $140 同 $120   所以即買 lu ~

再去埋雞仔餅大王買埋 d 糕點就番九龍灣   里奧大人想去馬莎買西褲   感恩 $499/條   第 2 條半價   再可以用埋之前張 $100 coupon   即係 3xx/條真係抵呢 ~

喺雞仔餅大王買架   $20/5件   難食到爆炸   我食咗芒果糕同桂花糕   完全無味   咁無味都算   但口感係一 pat 嘢   我想掉咗佢架   不過又覺得好浪費咁   所以快咬快吞落肚算喇   我覺得佢真係史上最難食糕點之一囉 @@   


馬莎呢隻糖好味   不過 $25 一包   唔會成日買囉   我覺得好貴呀   同埋好後悔點解之前 $40 有 2 包唔買囉   嗚   



買完又睇下 d 波鞋   用黎跑步就平平地算喇   有 d 做緊特價只係 $339   咁就抵玩喇   不過今晚唔買住   因為已經 9 點   想番屋企休息喇 ~

沖埋涼就抖喇   睇陣電視   成 12 點先幾瞓呀 @@

12 則留言:

  1. 滷笠..早呀! 今日忙唔忙呀?
    實在太強啦~你可以預知11月31日發生咩事?! 嘩哈哈哈哈
    冰啤超正~有少少起沙果d..包你一試難忘! 咪再飲熱啤啦
    (下次出黎要一齊飲冰啤~快d約時間啦! 唔想又等11個月呀..哈哈)
    不過果日係滾兩滾..真係有個女人叫左支唔凍既啤酒飲
    "好似 d 阿伯阿婆咁,食餸飲酒唔食飯" <--作死咩! 我同阿喂真係咁喎
    我覺得似2個麻甩佬多d囉~嘩哈哈!
    咦~~~! 你形容到d糕十級難食..聽到我有d反胃!
    馬莎依款糖like呀~以前賣$18咋! 越加越貴..所以無買lu~反正又唔係必食既

    回覆刪除
    回覆
    1. 早啦四腳蛇笠 哈哈 好補架 妳最愛呢 ~
      嘩哈哈哈哈哈哈哈 咁都比妳發現 妳要我為妳預測未來嗎?!?!
      我真係無飲過冰啤喎 下次真係一齊飲呀
      放心啊 12月一定見 依家睇緊邊度有得睇葉呀 如果無得睇 就咁行山都好 呵 ~
      嘩 唔凍嘅啤酒 真係第一次聽喎 同埋我覺得熱啤好苦囉 ~~
      我後生飲啤酒一打打上架 雖然係罐裝 但都唔惹小架 哈
      所以啤酒 quota 一早已經爆咗 依家老咗唔想飲咁多呢 ~
      老實講 飲酒食餸真係好麻甩 所以唔多啱我 嘩哈哈哈哈哈 (慳 d 啦 代妳講)
      咦咩喎 d 糕點真係十級難食 唔好再講 ~
      下 咁下次見到 $20/包 即 CALL U 哈哈 ~~~~

      刪除
    2. 上次你行城門..記唔記得分叉路口>大埔 or 荃灣
      果個位置棵樹就係紅葉樹~仲有下路有棵好熱門
      勁多龍友call free lance嫩模去影相架

      刪除
    3. 笠子 我記得邊個位呀 唔知依家有得睇未呢 ?!

      刪除
  2. 小炒王-so yummy!78~给足料!不错呢!
    所以话呢!在我们那么热的地方饮冰啤-是种享受来啊!透心凉嘎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令..我見到小炒王 D 魚仔即諗起妳啦
      我同老皮講話叫冰姑唔好食哂 D 魚仔 要比哂我食 因為妳地成日可以食到 哈哈 ~
      MIMI 講嘅冰啤係起沙 但妳係啤酒沙冰 仲勁凍 飲完要着羽絨 哈 ~~~~

      刪除
  3. 是啊!我每次吃都一样想起你~无得吃那个样子!哈哈,现在给你吃到,过足瘾啊!开心啊!下次我来你带我去吃这间阿! 好正阿!良心店给料足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 超勁衰呀妳 哈哈哈哈哈哈哈哈 ~~~~
      妳記得自備江魚仔喎 呵 ~
      呢間都唔錯 搵晚再食其他嘢先 咁下次妳來 可以食哂好味嘅嘢 哈哈 ~

      刪除
  4. haha-何止自备阿!直情打包几盒过来给你咯·让你吃过番寻味!一直想我-买的鱼仔!娃哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈哈哈 算妳識做啦 ~
      叫妳唔好再講江魚仔花生 真係超級勁想食呀衰 ><

      刪除
  5. 哈哈
    马上飞盒给你!接住!

    回覆刪除