2015年10月6日星期二

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 6-OCT-2015 )

三文魚壽司 / 帆立貝壽司 / 羅勒香草赤海蝦壽司


炸蝦天婦羅 


玉米蝦船


飛魚子軍艦


軟殼蟹手卷


帆立貝裙邊


三文魚刺身 ( 會員任何 5 碟送半價刺身一客   但只可以食 $40 嘅刺身囉 )


( 6-OCT-2015  TUE )

里奧大人好鬼衰   有時我好肉緊錫佢幾啖   佢就會話毛管動   又話見到女人都驚   所以一定唔會去滾   駛唔駛咁喎   衰人 ~

咁佢越驚我就越做家嘛   之後佢話我真係又顛又喪   我話 " 別人笑我太痴線   我笑別人太瘋顛   哈哈哈 "   之後里奧大人大笑呀   問我知唔知自己講咩   我其實真係唔知   我話有兩句嘢   其中有句係有瘋顛兩個字嘅呢   佢話係 " 別人笑我太瘋顛   我笑他人看不穿"   嘩哈哈   是鬼但啦   反正我都係求其 up 之嘛 ~ 

今朝個天黑哂   咁正想搭 lift 嘅時候   里奧大人話無帶遮   所以要番入屋攞遮   咁我喺樓下等佢啦   之後佢叫我幫佢買包   唔駛嘥時間喎 ~

都係無咩胃口食早餐   食剩好多麵包呀   但真係食唔到   唉 ~


正想番工嘅時候就落勁勁勁大雨   所以我坐多陣先走喇   寧願遲到都唔想成身濕哂   好易病架   咪搞 ~

菇場無咩嘢做   終於可以抖下 ~

Lunch 出去食粥   之後行零食店同阿信屋   買咗 d 零食就走喇 ~


Bakalland 能量捧 - 之前買咗 1 條杏脯味同香蕉味   我覺得香蕉好味呀   所以買咗 6 條   同埋原價 $4   依家正價 7 折   即係 $2.8 咋   所以好抵   不過如果底層唔係朱古力就更加好   咁樣無咁甜同埋健康 d 咁囉 ~


仍然 hea 過   但無啦啦胃酸倒流勁辛苦   所以今晚都係唔煮飯喇 ~

放工去佳寶買咗幾罐醬料同雜豆   好在今日仲係有 9 折   咁點都平過喺超市同街市買   呢 d 師奶數   里奧大人永遠唔會明白   哈哈 ~   

番到屋企都差唔多 6 點半喇   里奧大人 7 點 15 分放工   今晚勁想食壽司   所以去元氣喇 ~

其實家姐尋晚打比我兩次問我要唔要木瓜雞腳湯   不過我唔要喇   今晚又打黎問我要唔要   不過我都係話唔要   唔想工人拎黎拎去   但我又唔想去媽咪屋企拎喎   我話其實我間唔中都滾湯架啦   佢話佢係煲唔係滾   好 d 架   真係頂佢唔順呀   哈哈 ~

呢餐抵呀   食咗 $189   但我扣咗賞分   只係比 $9 就搞掂   不過佢地扣得好得意   係 $30 / $50 / $100 咁扣呢 ~

食完就去 Taste 買金奇異果   我揀咗 8 個   之後里奧大人指住另一堆奇異果   問我兩隻有咩唔同   嘩   好在佢問一問咋   原本我揀咗奇異果   我唔食架   因為好酸   同埋次次食完喉嚨會好痕   但食金奇異果就唔會囉   最後只係買咗梳蕉就走人喇 ~

沖埋涼抖陣   再睇下電視   11 點瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言