2015年10月26日星期一

蒜香肉末蒸茄子 + 雪耳百合紅蘿蔔瘦肉湯 ( 26-OCT-2015 )



( 26-OCT-2015  MON )

尋晚早瞓   所以今朝起身都好精神   感恩感恩 ~

又係好想食 d 酸嘢   咁就食熱狗餐喇 ~


菇場勁忙呀   做到 lunch time 都未做完 ~

出去食酸辣米線   之後行去睇下邊度搭 A22   真係行到成身汗   不過知道邊度搭車   個心就定好多   唔駛聽日搵黎搵去 ~


繼續做做做   做到放工   今日真係超充實喇 ~

放工去街市買餸   番到屋企預備好哂   滾埋 d 湯就開機洗衫   之後抖陣   里奧大人 7 點放工   咁我都開始煮嘢 lu ~

是日懶餐 - 蒜香肉末蒸茄子 + 雪耳百合紅蘿蔔瘦肉湯

蒜香肉末蒸茄子 - 之前見到報紙嘅食譜教煮呢個餸   不過我就跟 d 唔跟 d 咁囉   但我覺得好味喎   同埋整呢個餸都好方便   下次再整先 ~        

雪耳百合紅蘿蔔瘦肉湯 - 又係跟食譜架   但份量就無跟啦   唔想拎個電子磅出黎   同埋我得 1 條紅蘿蔔都跟唔足架喇   所以求其算   就係因為求求其其   所以完全無味   嘩哈哈   里奧大人飲哂一碗   真係好勁呢   因為我都接受唔到係味嘅湯   飲咗半碗咋   哈 ~

搞掂哂都差唔多 9 點   又一齊出去徑步喇   今晚有 d 攰   所以行平路算喇   最緊要係行夠半個鐘就得架喇 ~

番到屋企沖埋涼就抖喇   meme 摩摩   11 點幾先瞓 ~      

沒有留言:

發佈留言