2015年10月17日星期六

Part 2/2 城門水塘 + 金坊泰國美食 @ 荃灣 ( 17-OCT-2015 )


里奧大人話上次明明行咗個半鐘就行完   點解今次唔影相唔食嘢   行咗個半鐘都未到喎 ~

又見到馬騮



3 點 45 分喇   繼續向前行


心心樹葉



呢個小朋友勁啦   一路行一路食蕉   里奧大人忍唔住叫佢地小心馬騮落黎搶呀   不過個媽媽話唔驚   因為爸爸喺前面喎     



仍然係轉右去荃灣方向 


突然間好多人   呢班學生應該參加學校活動   我聽到老師話要趕住搭番車   話 15 分鐘就會到坐車位置   但我地由菠蘿壩沿路行到黎呢度   都要差唔多 45 分鐘喎   不過佢地可能係另一邊方向啦      


勁呀   可以同馬騮一齊坐   個女仔喺背囊拎嘢出黎   隻馬騮都無樸埋去佢度架  


隻馬騮 Lam 緊個粟子包裝袋   我覺得佢地好可憐呀   嗚嗚    


望多 d 綠色嘢   woooooooooooo


我覺得真係好熱   所以就算一陣要見 mimi   我都忍唔住紮起頭髮行山   因為我成日覺得紮完 d 頭髮之後   個型會變哂   但今次唔鬼理喇   因為真係流哂汗   好驚又出汗癬呀   同埋揹背囊會令到成個背脊濕哂   所以我斜揹   唔想成件衫都有汗   哈哈      


又上斜   好。。熱。。呀。。。。呀呀呀。。。。


一落斜就覺得就黎落到山咁   但其實唔係囉 ~~~~~~~~



穿窿葉


仍然係好曬 


休息一下先


好似有排都未到咁喎   但阿奧話上次行咗個半鐘就落山   但依家已經行咗個半鐘喇   已經無食嘢同狂影相喇喎   佢話因為我無用行山杖   所以行慢咗 ( 佢自己行慢咗唔得嘅 (*--__--*)


已經 4 點半喇   所以繼續快快向前行      


里奧大人叫我影飛機   話好小咁近距離見到喎   我話唔係呀嘛   頭先一路行都一路見到啦 @@


女朋友 zoom 到最盡架喇   所以佢叫我影黎對比下囉


仍然係上斜


嗚嗚嗚嗚   我想行平路呀 ~~~~~~~~~~~~


又有 3 隻流浪狗   計埋佢地   我已經見到 6 隻流浪狗喇   


到唔知邊喇   



行到呢度   見到好多人   佢地 d 衫係掛住 number 嘅   同埋好多都有 2 支行山杖一齊用   我覺得唔似開始行囉   因為睇佢地都好 pro 咁   行呢度對佢地黎講係無難度囉  


呢個堅叔啦   企咁高   我一定唔會囉   哈哈   


行到呢度就見到好多人開始食嘢同飲嘢   同埋我同里奧大人都開始加快腳步   見人過人   見車過車呀   因為已經 5 點 10 分喇 ~   


到個牌係印住 "圖滕路線"   所以上網睇下係咩來   唔怪得我見到有 d 人嘅臉係畫咗圖案啦   原來如此     

10月17日的「康宏圖騰跑2015」, RunOurCity 將與一眾野人來個多元層次、色彩斑斕並合諧共融的部族派對,以汗水意志,為以長跑訓練為青少年的生命帶來改變的「街跑少年」,及以致力種族共融及爭取人人平等的學習機會的「香港融樂會」而發力!活動分別設有16公里體驗組、16公里享受組及57公里搏鬥組三個不同賽事,沿路送上游擊支援,並於終點進行圖騰盛會,讓出戰野人為自己留下圖騰印記。

                         

又有流浪狗出沒啦   今日總共見到 7 隻流浪狗   希望佢地搵到嘢食啦  



好喇   5 點半去到 van 仔站   叫里奧大人排隊先   因為要起碼等 6 架 van 仔呀   咁我就即刻去廁所   之後買罐忌廉飲   實在太熱喇 ~

睇住有 3 架 van 仔小巴上黎   仲以為好密   不過里奧大人都話如果有的士都坐黎   係就係有的士   但就入去燒烤場嘅   之後又載番人出來囉   但好奇怪   頭先打的上來   司機話唔入去架   我仲以為唔比入添   原來係佢唔入去啫 ~   

唉   果 3 架小巴走咗之後   我地要等啦   5 點 50 分上車   6 點落車   6 點 02 分到金坊   嗚   遲咗 2 分鐘   激死我   又係遲到   我發覺次次約 mi 都係我遲到   真係唔好意思囉 ~

5 點 28 分到菠蘿壩小巴站喇   但見到好多人排隊囉   所以如果有的士就照坐喇   唔想遲到



5 點 52 分落到去唔知邊   不過再行前小小轉幾個彎就會到兆和街呢  


好喇   一去到唔見阿 mi   勁驚以為去錯地方   之後我再行入 d   就見到阿喂喇   其實係第一次親身見阿喂架咋   好在見過佢 d 相囉   唔係我會即打比 mi 問佢喺邊   好玩嘢   哈 ~

我同里奧大人一坐低   我好似就咁同阿喂 say hello   之後 mi 出來   問我有無互相介紹   我話無呀   哈哈   之後由阿 mimi 姐親自介紹   握握手做個好朋友   阿喂應該唔舒服   因為佢隻手好凍 ( 無理由驚我啩 )   哈哈 ~

丫   mimi 又比手信我地呀   真係唔好意思啦   我又捉唔到馬騮比佢地   只得兩梳蕉   所以叫佢下次真係唔好再買嘢比我地   唔好嘥錢   見面食飯就已經好開心呢 ~

好喇   唔記得講開咩先   之後唔夠 5 分鐘   唔記得 mi 定阿喂講鬼嘢   咁大家都講下 d 鬼嘢啦   大黑影大白影   無諗過第一個話題係鬼嘢囉 @@

我其實唔餓   所以叫咗 3 樣嘢食先   唔知係咪頭先飲咗罐忌廉   因為我好小一口氣飲哂一罐汽水架   可能咁樣好脹胃啦 ~  

阿喂好搞笑囉   叫完 3 樣嘢之後   眼甘甘望住個 waitress   之後好怕怕羞羞咁講咗 3 個字嘅泰文   好在我知唔係 "我愛妳" 咁解咋   嘩哈哈哈   不過佢 d 眼神真係好冧個女仔咁囉   呵呵 ~

青芒果絲沙律 - 以毒攻毒   等阿喂可以快 d 好番   呵呵   我其實唔餓   食咗一啖咋   都無 dap 真辣定酸   哈哈   但見阿喂食得津津有味囉   佢應該好鍾意食呢個沙律           


海南雞 ( 半隻 ) - 食咗 2 件   之後掛住傾傾傾   根本唔想食   同埋真係唔餓   可能成肚水啦   我聽到 mimi 好溫柔咁叫里奧大人食埋隻雞翼尖丫   但其實阿奧只係食燒雞翼嘅雞翼尖同雞皮囉  呵呵        


燒爐魚 - 一擺條魚上枱   我影完相   mimi 就即刻將個魚頭向住佢   佢話知我驚魚頭呢   哈哈   33


蒜蓉包 - 我 load 相先醒起   原來我食咗幾塊   唔怪得咁快飽啦   仲以為自己咁細食添    同埋真係覺得自己掛住講   無食過嘢咁架 @@   


蠔仔煎餅 - mi 夾比我嘅   見到蠔仔肉都幾大粒   諗住好開心食啦   佢同阿奧無啦啦講海豚點比人殺害   我當堂唔想食 @@ 所以叫佢地轉話題   哈哈


鹹魚炒椰菜苗 - 我鍾意食泰式炒椰菜苗架   我見到粒啡色嘢   以為係炸豬油渣   但原來係鹹魚   齋食好鬼鹹呢              


芒果沙冰 - 我唔飲酒嘛   阿喂就只飲熱水   行咗幾轉出去斟水   對我黎講係飲好多水架喇   里奧大人咁鍾意飲水就好呢     


象啤 ( 大 ) 2 支 - 1 支點夠皮呀   但有人怕羞   話 share 2 支就夠喇   不過我見阿奧中場有 d 呆咗   都知佢應該無啦啦眼瞓啦   佢次次出街飲親啤酒都話好易眼瞓   所以佢覺得 mimi 好勁   面不改容   我話今次碎料啦   希望下次再黎   可以同埋阿喂一齊飲一渣 ( 3L )   因為只有佢地先可以包底呢                     


之後講下去旅行   有 d 地方大家都去過   仲要係跟團   講講下原來 d 時間又差唔多   最搞笑 mimi 話我地會唔會係團友   不過我地講埋 d 細節嘢   就知道唔係團友呢   哈 ~

估唔到 mimi 咁多浪花   有 d 話題都未講完   就講另一個話題   真係太多嘢傾喇 ~

無啦啦講起蝗蟲   之後講埋巨強   講到慶起   完全唔記得 mi 驚添   哈哈   不過阿喂話係對生態環境有幫助   但其實我唔記得係咪咁講   因為我覺得阿強類應該係要殺死囉 @@

傾下食下   都好快食完 d 嘢   咁又再叫過   好在今次叫 mimi 佢地發板   唔係我又係想食拚盤   哈哈   因為我諗唔到有咩新嘢好食呀 ~

好   繼續浪接浪   好在阿喂同阿奧都知道個老婆多嘢講   唔係都幾慘   哈哈   不過好在佢地都有一齊接浪   所以呢晚傾得非常之開心   但個 waiter 成日話送生果比我地   其實都知乜事啦   兜個圈叫我地走呀   所以我地都埋單喇   阿喂覺得唔好意思呀   嘩哈哈哈哈   咁都明嘅   佢地成日黎食   又會尷尬 d 嘅 ~

阿奧去廁所   mi 又去   但居然唔問我去唔去喎   其實我想去好耐架喇   不過唔想中途離場   所以最後要留低阿喂一個   唔知佢會唔會覺得我驚咗佢   所以借尿遁呢   哈哈 ~ 

不過原來已經食咗成兩個半鐘   成 9 點半喇   我以為個幾鐘咋   唔怪得比人趕啦   但其實樓下都唔多人等   做咩唔比我地坐耐 d 喎 ~

我地再企喺門口再傾多陣   之後 mi 話食糖水   不過阿喂話都係坐唔耐   所以唔去喇   同埋佢都唔舒服   早 d 番屋企休息都好   因為佢個樣都好攰咁呢   咁下次約埋行山再食飯   可以多 d 時間傾計啦   我同阿奧話傾兩個半鐘唔係好耐之嘛   我地平時出黎都傾 3 個鐘啦   依家除番開 4 個人   每人都得果 40 分鐘   邊夠皮呀   哈哈 ~ 

一齊行去 van 仔站方向   我地上車前 say bye   感覺好似送機咁 ~

我坐車嘅時候同里奧大人講話其實本來 1 月約咗 mi 食飯架   之後我諗住再約   佢又去旅行   之後我又去旅行   到媽咪果排身體唔好   我真係無心情出來   咁今次真係好想約 mi 囉   估唔到一約即成   仲要見埋阿喂   真係無諗過我地兩 pair 會一齊食飯   所以今晚真係好鬼開心呀 ~ 

都唔記得幾點上車   總知 9 點 02 分就番到九龍灣   今日咁多 02 嘅   阿 mi 頭先話我地番到屋企嘅同時   佢地都應該番到屋企   亡命 van 果然超快呀下 ~~~~~~~~

番到去即沖涼   再食埋個糯米糍   里奧大人食先嘛   佢話好食喎   咁叫佢形容下啦   佢極小會話糯米糍好食  因為佢唔鍾意食煙韌嘢   佢話好 soft 好新鮮 ( 我心諗咪即係唔煙韌   唔制呀 )   之後到我食   雖然唔煙韌   但真係好似啱啱整出黎咁好 soft 好新鮮   好好味呀   唔怪得mi 買黎做手信啦   哈哈 ~


香茅味 hand cream 真係勁香香茅味   正呀


睇下電視   差唔多 12 點先瞓   不過對腳好酸痛   希望瞓得好啦   嗚 ~ 

2 則留言:

  1. 其實嗰句泰文是多謝及唔該的意思,妳講情深款款實俾我老婆鬧死。哈哈!我都好開心認識你們。

    回覆刪除
    回覆
    1. NOW 仔你好 我地都開心認識妳呀 哈哈 ~
      我講事實咋 咁下次你唔好坐我對面 我無嘢望就望對面架喇 呵呵 ~

      刪除