2015年10月21日星期三

Part 1/2 昂坪 360 + 稻香 @ 深水埗 ( 21-OCT-2015 )

( 21-OCT-2015  WED )

尋晚好難先入睡呀   因為擔心今日會好多人坐昂坪 360   雖然里奧大人已經網上訂飛   但都係驚要排好耐隊囉 ~

6 點半即起身   又唔眼瞓喎   可能我好期待呢一日呢   哈哈 ~

沖埋涼就落去食早餐   咁里奧大人要熨條短褲   叫我落去太興先   咁我即入廁所 jel 頭啦   咁順便搽 cream 同噴香水   快快手都要 2 分鐘啦   之後里奧大人眼神好好奇怪咁問做乜咁耐   我話要 jel 頭架大佬   唔通顛雞咁出街咩 @@



7 點半上到屋企   咁約咗叔叔嬸嬸 8 點半喺九龍塘地鐵月台等   咁都有時間   估唔到嬸嬸 7 點半打黎話出門口   咁我地都早 d 出 lu   我地等佢好過佢等我地   驚佢地唔熟路   所以我地早 d 到好 d   可以接佢地嘛 ~

我地 8 點 05 分已經到九龍塘站   里奧大人驚叔叔嬸嬸唔識落黎   所以去另一邊等仍地   估唔到見到兒生仔女   佢地今日教會旅行呀   所以我地約埋今晚一齊食飯呢 ~

叔叔嬸嬸差唔多 8 點 15 分就到喇   比預期早咗 15 分鐘   咁 d 時間又可以鬆動 d   正呀 ~

我地喺太子轉車去荔景   之後再轉車去東涌   9 點 15 分到昂坪 360   可能早呀   無咩人排隊買飛   不過對我地都無咩影響   因為我地網上訂咗飛嘛 ~

9 點半坐纜車   9 點 55 分到喇   可能早啦   所以唔太熱   又涼涼地   最緊要係無咩人   所以好舒服呢 ~

9 點 20 分到昂坪 360 站 lu 


飛過去喇   


周圍望下  



今日好多煙霞


越來越上喇   叔叔話架 cable car 好定   


唔記得起緊咩嘢橋添  
  

山上面有幾間屋仔     


woo  



有唔小人行上去呢   好佩服佢地呀   如果我行   應該起碼 5 個鐘先上到去呢  


呢度唔知係咪可以停比人落車呢 ?!


我話如果上到呢個山頂   我同里奧大人講   話佢會感動到喊呢   之後佢幾衰呀   話我咁難得上到去   一定要留低響度三五七年先好落番黎呀   佢就即走佬   唔駛再比我煩住哂呀 @@    


繼續飛上山


上面有窗之餘   坐位後面都有 d 通風位   所以唔太焗


小瀑布  


望到大佛


差唔多 10 點就到喇 ~~~~


里奧大人企定定預備影張合照   哈哈  



感恩今日唔太多人啊   


行下睇下又影下相   經過見到山水豆腐花   叔叔嬸嬸話想試呀   所以去食喇 ~

食完抖陣就行去睇大佛   要上樓梯嘛   所以開始 feel 到熱喇   哈哈 ~

行咗一間買佛像同生肖嘅 shop   但原來仲有好多其他嘢呢   里奧大人就買咗紅色呢個公仔   $20 又唔貴喎   我初初諗住起碼 $50   話哂做遊客生意嘛  


入去食山水豆腐花


$13/碗   都唔滿嘅   雖然好滑   但唔覺有豆味噃      


睇下點行   




熱唔熱呀你 ?!?! 





叔叔行樓梯就一定無問題   因為佢喺加拿大   同堂妹一齊上山露營   行咗差唔多 8 個鐘呀   仲要係泥路   同埋聽叔叔講話以前後生   成日行山架   咩鳳凰山頂   又八仙嶺   總知佢行過好多山   我聽見都腳軟   哈哈 ~

去到大佛又影下相咁啦   諗住上多一層睇啦   原來要買齋劵先上得   好似 $35一張劵   有 1 支水同一碟米粉定咩   最後我地都無上呀   無諗過上多一層要錢囉 @@

行上去睇大佛喇   好似要行 28x 級樓梯  


上到去喇  


好多唔知咩像



里奧大人話呢個人係拋 d 錢落個器皿入面


唔同位置影下咁囉



落去洗手間   原來門口位置可能影到佛像背面


又行番上去睇喇   



好似仙境   哈  


望到寶蓮寺  

                         
呢 3 個像嘅手勢好似供奉 d 嘢比大佛



行番去市集  


好多狗呀   嬸嬸成日話佢地係咪食肉 ?!   佢覺得呢 d 地方應該係以食齋為主呢   哈    



行下影下   咁啱堂細佬兩公婆約咗 d 老表喺大澳 BBQ   我地又見到有巴士去大澳   所以行去睇   雖然去大澳只係要 20 分鐘   但一個鐘先一班車呢   同埋我地啱已經 miss 咗一班車   無理由依家排定隊家嘛   咁叔叔又要 5 點前番到馬鞍山   所以都係唔去大澳喇   搵個地方食下嘢補充體力   一陣再去心經簡林 ~   

嬸嬸鍾意食沙律   叔叔 lunch 多數係齋啡 Toast   所以我話去 Eleneezer's   多 d 西嘢嘛   哈哈 ~

去大澳嘅巴士站 


我同奧就食希臘沙律   嬸嬸名叔叔食 Garden Salad   叔叔習慣每日一齋啡   所以我過去隔離茶餐廳買   要 $25 一杯   我覺得勁貴呀   之後嬸嬸話杯齋啡有 d 燶味   我就唔識咯   只會覺得係苦味   哈哈           


燒雞肉卡巴   有 d 辣辣地嘅汁   我覺得好味呀   


食完又起行喇   沿途都有幾間山水豆腐花店


行去心經簡林嘅方向  




呢日未完架

沒有留言:

發佈留言