2015年10月22日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 22-OCT-2015 )

炸 BB 鴿


脆奶京都骨


清蒸青斑仔


( 22-OCT-2015  THU )

好攰呀   哈哈   所以今朝懶床 5 分鐘先起身呢 ~

同里奧大人一齊行去買麵包   但居然行錯方向   今晚真係要早 d 瞓先得喇   哈 ~

好餓呀   要食米粉餐   食剩嘅麵包就留番 lunch 先食 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢   呵 ~

晏晝食麥皮   不過唔餓   所以 1 點先沖黎慢慢慢慢食呢 ~

今日里奧大人去深水埗見客   咁就實在太好啦   見完客可以去黃金買自拍神棍比堂妹   估唔到黃金平過鴨記   不過我成日都同佢講   依家街邊嘢唔平   有 d 直頭同舖頭價一樣添   所以我一定會格價囉 ~       

忙下停下又放工   今晚同媽咪 家姐食飯   所以放工都即走 lu ~

去到媽咪屋企   我諗住分藥   估唔到工人已經分咗   佢上次見到我同家姐都好攰   唔想我地咁辛苦   所以佢話佢自己分咗先   我幫佢 check 就 ok 架喇   我真係非常感恩   同埋非常感激佢咁錫我地全家人呀   家姐話上星期日同叔叔食完飯   咁佢諗住走架喇   咁工人叫家姐上媽咪屋企   因為想同家姐"練"下膊頭   等佢唔駛咁痛   佢真係抵錫到爆呀 ~   

家姐今晚 6 點 45 分就到酒樓喇   可以早 d 食早 d 番屋企休息   呵 ~

食完就同家姐去萬寧買嘢   再換埋部空氣清新機就番媽咪屋企喇 ~

傾下傾下又 9 點先走   送埋佢搭車   我就番屋企 lu ~

番到屋企即沖涼   之後同里奧大人傾下計   再睇下電視   11 點都瞓喇   好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言