2015年10月25日星期日

紅蟻泰國菜館 @ 牛頭角 ( 25-OCT-2015 )

西柚辣沙律 - 望個樣好似勁辣   但原來一 d 都唔辣   西柚好甜   但估唔到有咁多炸蒜同炸乾蔥碎   我又分開黎食   所以覺得好鹹   哈哈  


泰式炒金邊粉 - 其實我鍾意食炒金邊粉   不過里奧大人就麻麻地酸酸甜甜呢 d 粉麵   但今次想試新嘢   又唔想食飯   所以食呢個喇   都唔錯呀  


椰菜苗炒咸豬肉 - 估唔到今次 D 咸豬肉係脆皮   好好味呀


( 25-OCT-2015  SUN )

今朝 9 點 15 分起身喇   但我發咗個夢   喺夢入面鬧鐘係 9 點 15 分響   我仲話鬧鐘好大聲添   我好似都醒咗一醒   因為真係唔知係真定係夢境嘛   所以望下個窗   個天仲係好黑   咁即係未天光啦   可以繼續瞓 lu ~

媽咪工人今日放假   所以我同里奧大人一齊買早餐去媽咪屋企   同埋家姐一齊食   陪下佢啦 ~


家姐見到里奧大人食完剩番個盒   就同我講話佢成個大爺咁款   咁我睇咩嘢啦   原來係里奧大人食完   蓋都唔冚   又唔掉就行開去   我話佢不嬲覺得喺屋企食嘢好似喺茶餐廳食咁架啦   食完就人   真係咩都唔理架 @@      


食完早餐   咁里奧大人睇書   我同家姐打機   但其實我地幾個都好眼瞓   哈哈 ~    

話咁快又 1 點幾   係時間去飲茶喇 ~






飲到 2 點幾就走喇   上咗媽咪屋企坐一陣   差唔多 3 點就走喇   去埋 Smartone 買增值卡就去馬莎睇西褲   $399/條   好感恩買第 2 件係半價   所以里奧大人即買   同埋得番最後 2 條咋   我估今晚黎晚都應該無哂貨 lu ~   

買完就番屋企   原來都已經 4 點幾   好攰呀   但唔瞓喇   費事今晚瞓唔着 ~

里奧大人話食泰菜   咁好喎   今日我都好攰唔想煮   呵呵 ~

6 點出門口   食到 7 點幾就走喇   因為今晚唔徑步   所以行咗晨運徑一個圈   再行另一邊嘅公園   估唔到都行咗成半個鐘   爽 ~

行到街市附近見到月亮   又影下啦


去到晨運徑再影 


唔講唔知係月亮   哈哈


沖埋涼   睇下電視   10 點 45 分即瞓   好難得咁早有睡意呀   所以好肯定我今日真係好攰呢   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言