2015年10月7日星期三

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 7-OCT-2015 )

荔芋油鴨煲


南乳藕片豬頸肉


黃金海生蝦 


( 7-OCT-2015  WED )

今朝里奧大人上大陸   佢起身之後   我其實都瞓得唔好   佢出門口我都仍然未瞓到   好在隔咗陣就瞓得番   不過今日我 off 陪媽咪覆診   可以瞓到 10 點 15 分先起身呢 ~

不過我 10 點已經醒   所以起身食早餐喇 ~


難得有精神   又勁想拖地   咁就認真拖地啦   仲要唔開冷氣喎   所以 d 汗係咁滴係咁滴   呢 d 感覺真係超爽呢 ~

反正勞動開   咁就抹埋廁所   之後收手喇   因為已經 11 點幾   要即刻沖涼洗頭喇   約咗媽咪 12 點去飲茶呢 ~



今日個天都係灰灰暗暗   又落毛毛雨   我都照着水靴   唔係就無咩機會着架喇 ~

媽咪 2 點 15 分覆診   所以飲到 1 點 45 分就走喇 ~

2 點 20 分到醫院   媽咪血壓係 16x   所以要抖多 20 分再量   估唔到 2 點半已經叫名   咁我地量完血壓就可以見醫生   好感恩呀  因為上次等咗 2 個鐘先有得見醫生呢 ~

諗住 20 分鐘之後血壓會低 d   點知仲升到 188   嚇鬼死   好在媽咪無暈   同埋媽咪頭先中午無食血壓藥   所以咁高囉   其實頭先工人話番屋企拎   不過媽咪又話唔駛   所以工人勁驚   但我話都唔關佢事   唔駛驚喎   不過我都衰嘅   無諗過唔食藥會咁高血壓   唔係就一定要媽咪食囉 ~

唉   如果見番上次個醫生就好啦   詳細解釋又細心   而今次呢個醫生唔多掂囉   我問媽咪點解成日咁攰   佢話可能係甲狀腺藥影響   話指數踩界   我問佢高定低先   因為媽咪甲狀腺係低嘛   之後佢又好努力咁碌 mouse   碌完話我知 " 應該無問題 " @@

之後我問醫生   媽咪個腎功能點樣   佢話無差到   我再問點解媽咪下壓成日咁低   好多時都係 4x 同 5x   因為工人寫低哂 d 記錄嘛   咁我比醫生睇啦   佢立一立就話無問題   咁好啦   你係醫生   我選擇信妳囉 ~~~~

同埋媽咪預約抽血同覆診   拎埋藥   4 點半可以走人   實在太感恩喇 ~

頭先我幫媽咪去預約抽血   所以我知道步驟係點做   咁啱前面個婆婆又係要抽血   但我拎藥嘅時候   見佢張抽血排期紙仲喺度   所以我忍唔住問佢預將咗抽血未 ?!   最搞笑係我叫婆婆開個袋比我睇下   佢將所有嘢放喺個膠袋入面嘛   好在佢信我係好人咋   哈哈 ~

佢真係無約抽血呀   佢話佢唔識字   好驚好驚呀   佢講咗好多次好驚好驚   個樣想喊咁   我叫佢唔駛驚   我同妳一齊去預約   如果下次又係咁樣   妳記得點做   一係就問人   唔駛驚架 ~

搞掂就同佢番藥房   教佢聽號碼等拎藥   咁頭先經過走廊   有位四眼婆婆又係好好人   知道婆婆好驚   所以叫婆婆跟住佢一齊入藥房坐呢 ~

咁我拎完藥就要走嘛   但婆婆嘅號碼仲未到   我再行埋去同佢講   差唔多到架喇   記得聽住呀   之後婆婆好緊張話不如企埋去先   我話唔好   因為真係唔知要等幾耐   之後婆婆隔離嘅男人同埋前面嘅女人同我講   話佢地都幫婆婆睇住號碼呢   咁我都可以放心走喇   哈哈 ~

婆婆係咁話我好好人   我受唔起啦   所以我都成日同媽咪講   妳有工人陪睇醫生   妳真係要感恩要珍惜   幸福唔係必然囉 ~

打的番屋企   排我地前面係個坐輪椅伯伯   有個女人陪住嘅   但唔知係親人定工人   因為聽唔到佢講嘢   但佢嘅行為   令到我同負責安排的士嘅阿姐雙對望   因為阿伯由輪椅企喺身   之後拎住支拐杖震下震下   但個女人用張輪椅頂住阿伯對腳   而唔係扶住佢   阿伯要震完先坐入的士   但我又唔敢扶阿伯   因為我實在太論盡   一陣整親佢仲慘 ~

工人同媽咪番屋企先   我就去藥房買嘢   之後再買生果   一次過買哂所有嘢   了咗心事 ~

番到媽咪屋企就分藥   今次分兩個星期   分咗 1 個鐘就搞掂   都算快架喇 ~

抖多陣就出去食飯   媽咪話無胃口   因為肚痛   我咪話點解頭先睇醫生唔講呢 ?!   工人話如果叫媽咪做運動   佢都會話肚痛喎   所以我依家都唔知妳真定假   應講唔講   應做唔做   我唔係成日睇住妳   真係幫唔到妳咁多   妳鍾意點就點得架喇 ~~~~

食完飯就同家姐去萬寧   咁講開酸嘢   家姐之前喺 Aeon 買咗金奇異果   我話試過喺 MP 買金奇異果居然係酸   所以唔係幾敢再食   咁家姐上次話未試過酸架   點知佢尋晚食金奇異果真係食到個酸嘅   話即刻諗起我   哈哈   不過好在姐夫可以食到好酸嘅嘢   所以可以留比佢食   家姐話姐夫間唔中會咬檸檬添呀   仲係面不改容添喎   我覺得超級勁啦   哈哈 ~

買完濕紙巾就番媽咪屋企   叫家姐再 double check 所有藥分得啱唔啱   搞掂哂都 9 點   要走喇 ~

媽咪又買咗 4 個大嘅番鬼荔枝比我   我又買咗 6 個蘋果   重到我呢 @@


估唔到里奧大人 9 點就番到屋企   叫佢即沖涼呀   因為我番到屋企要即沖涼呢 ~

今日滕黎滕去好鬼攰   所以 11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言