2015年10月15日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 15-OCT-2015 )

清蒸青斑仔 


乳豬 ( 例 )


菜遠炒牛肉


( 15-OCT-2015  THU )

今朝里奧大人喺九龍灣見客   所以又同我食早餐喇   開心開心 ~

我杯咖啡本身係叫佢分開糖水   咁佢無分開到   所以好甜   之後我換番啦   點知淡哂色   所以加冰係=溝淡   估唔到 Delifrance 都係咁 cheap 囉 @@


菇場唔忙呀   可以抖下   因為之後又會忙呢 ~

今日食埋前日嘅 lunch box   食完就出去行下   去萬寧買咗 2 支潤唇膏   諗住買 6 支   不過無貨   唉 ~

唉   3 點幾無啦啦肚屙   屙咗 6 次呀   唔知係咪個 lunch box 有問題呢   但無壞架喎   下次都係唔好食喇   嗚嗚 ~

放工諗住打的啦   驚突然間又肚痛嘛   不過又的士   最後都係搭番巴士算 lu ~

里奧大人無啦啦又去 Delifrance 食 tea   原來佢今朝個客記錯時間   所以再約佢喺九龍灣比嘢佢囉   真係笑 ~

媽咪 6 點半到去酒樓   但我話唔去住呀   想喺屋企抖陣   我驚又屙囉 ~

家姐 7 點唔夠就到喇   要拿拿聲叫餸   因為我話個肚仲係搞搞下咁   唔多舒服 ~

食完再去萬寧睇嘢   之後就番媽咪屋企喇   咁諗住同家姐一齊走   點知工人叫家姐分藥   佢話頭先見我好攰同唔舒服   所以唔敢叫我分呀   不過我話下次可以問問先呢   因為我唔想家姐咁夜走嘛 ~

我拎埋生果就走喇   番到屋企又屙咗 3 次   里奧大人驚我脫水   不過我話無嘢喎 ~


沖埋涼   食埋個蕃鬼荔枝就熨 2 機衫   其實我好攰   但我又好想郁   所以熨衫喇 ~

睇埋電視   11 點幾就瞓 lu ~

2 則留言: