2015年10月29日星期四

潮館 @ APM ( 29-OCT-2015 )

滷水拚盤 ( $80 ) - 無咩滷水味囉  


 芋茸香酥鴨 ( $55 ) - 好味   但好滯呢   


瑤柱魚膠什菜煲 ( $78 ) - 我鍾意食什菜煲   因為我自己唔會整   哈哈  


南乳豬手 ( $58 ) - CC 叫架   佢話好鍾意食架喎   里奧大人唔食架   我都 OK   只要唔好比有手指嘅部份比我就得架喇    


黃金煎麵 ( $65 ) - 勁想食呢個好耐喇   我以為係全個麵餅都係脆添   原來只得個邊脆   本來食剩一半   但個個話唔好嘥   食下食下剩 2 件   我話拎走留番聽晚食   不過最後我同兔兔都食埋佢囉   丫   今餐食咗好多炸嘢呀   番到屋企見照鏡   見到塊臉爆呀   嗚   


海皇方魚肉碎粥 ( $88 ) - 原來我叫錯咗   我以為蠔仔肉碎粥呀   唔怪得無蠔仔啦   哈哈   



唔記得咩燉湯 ( $19 ) x 2 - 見細細盅就叫兩盅啦   因為突然又好想飲湯     


朝日啤酒 ( $12/大支 ) - 里奧大人一坐低就話要叫啤酒   驚一陣食炸嘢會熱氣喎   咁兔兔又一齊飲   叫第 2 支嘅時候   里奧大人又問佢可以飲幾多支   佢話無數喎   咁即係飲得好勁啦又 @@


唔記得反光添   不過影到飛碟都唔錯丫   哈哈 


( 29-OCT-2015  THU )

可能依家唔慣夜晚食飯飲湯   尋晚起咗 3 次身去廁所呀   真係暈暈陀陀咁行出房架   所以今朝里奧大人上大陸見客   佢鬧鐘響完   我都即刻可以瞓番   實在太攰喇   哈 ~

早餐食腿治   因為唔想食蛋又唔想食奶醬多   但其實我唔太鍾意食火腿架喎   覺得薄切切無口感   但我又好驚食火腿扒架喎   所以我其實覺得自己食嘢都好麻鬼煩呢 ~


菇場忙呀   旺季開始了   咁都好   最緊要有生意呢   哈哈 ~

今日有 lunch box   食咗幾啖飯都覺得好脹胃   我發覺次次食飯都係咁   食意粉米粉又無事架喎 ~

個胃頂住頂住   所以洗埋嘢就即刻出去行喇   行咗 20 分鐘好似好 d 咁囉 ~

里奧大人同客 2 點就由工廠開始走   但居然塞車   要 4 點幾先到上水   所以佢應該會第一個到 APM   哈哈 ~   

仍然忙呀   忙到放工都未做完   之後 8 卦話 5 點 29 分會比嘢我整   整埋先好走   我話今晚唔得閒喎   佢就即刻話我大細超   不過其實佢都唔會咁衰嘅   但如果真係趕得咁緊要   我都會幫嘅   但第日一定黑佢面囉   呵 ~ 

里奧大人 5 點幾已經到 APM   所以叫佢一陣去攞位先   無諗過又係佢最早到   哈哈 ~

放工即搭地鐵   去埋萬寧買嘢就上去潮館 lu ~

Airwaves $12.5/2包 ( 出位價 )   
eclipse 超強薄荷糖 $10/盒咋   因為里奧大人鍾意食   所以買幾盒比佢呢


CC 同兔兩公婆差唔多 6 點 40 分就到喇   每人叫 d 餸咁啦   CC 同里奧大人一樣唔多食炸嘢同辣嘢   我同兔兔就無咩所謂   呵 ~

叫完餸就開始傾喇   講開影相   我話我地一齊去旅行嘅話   咁得我影食物相   我驚團友唔理我   之後 CC 話 4 個一齊影囉   咁 d 團友都唔會好意思食呀嘛   嘩哈哈   之後里奧大人仲衰   話不如叫 CC 食嘢先   佢就即刻話 CC 唔好食住啦   人地影緊相呀   我覺得 CC 好慘囉   哈 ~

兔就話去旅行買嘢   首先係買最貴嘅先   之後再買嘢就會覺得 d 嘢好平   嘩哈   又係喎   佢咁講就嚇親里奧大人啦   因為里奧大人成日話我痴痴地家嘛   咩都買   但我真係唔係咩都買囉   佢成日周圍咁唱我   等到識我嘅人都覺得我鍾意買嘢咁   我慳妳地唔知啫 @@

CC 屋企係睇到日落   之後我話好羨慕呀   可以睇到日出同日落   兔兔覺得我係咪玩嘢   嘩哈哈哈哈 ~

里奧大人食到一半就停   其實佢食咗兩碗粥都勁架喇   之後 CC 咪話佢咁快停手囉   搞到我地 3 個好大食咁   但其實我地唔大食架   因為我地要食埋里奧大人果份囉 ~

同埋兔兔又係好鍾意咩都試   但 CC 就會話食完先再叫   唔係一陣嘥嘢   兔話有次我同 CC 行街食飯   佢一個人食泰菜   食咗酸辣鳳爪同泰式炒金邊粉再加支啤酒   之後打比 CC 問佢走未   咁我地仲未走   佢再叫多碟春卷   咁可以坐耐 d   食完就等埋個老婆一齊番屋企   我覺得佢好食得呀   哈哈   但佢反而話點解我地咁多嘢講   我話女人係咁架啦 ~

食下傾下都 10 點   係時候埋單走人喇   我終於請番佢兩公婆食嘢   了咗心事   哈哈 ~

搭地鐵番屋企   即刻沖涼喇   抖多陣   11 點幾瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言