2016年11月10日星期四

水魷牛柏葉生菜 + 煎鯖魚 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 10-NOV-2016 )

今餐全白肉都唔錯   但其實食 1 條鯖魚都好漏   下次都係每人半條算喇





( 10-NOV-2016  THU )

唔駛開冷氣瞓真係幾舒服   個人起身無咁攰咁   可惜我瞓得唔好啦 ~

一起身打幾個噴嚏   勁驚作病   所以都係着長袖衫喇 ~

早餐食豬扒包   今次個麵包烘到脆卜卜又幾好味噃 ~


菇場勁忙呀   不過忙都好   始終番工都係有啲嘢做下好啲
嘅   哈哈 ~

忙到 12 點都搞掂   可以抖下 lu ~

諗住食 Special K   不過菇場勁凍   都係叮超米食好啲   暖下個身 ~

又係忙下停下   又同冰姑傾下偈   佢不斷開解我   我個心放開好多   成個人真係開心番哂咁呀 ~

話咁快又 5 點   又等放工 lu ~      

今晚去街市買餸   買自己鐘意嘅嘢食   呵呵 ~

番到屋企都 6 點半   要快手預備喇 ~


里奧大人 7 點 45 分先放工   餓到我呢   所以都忍唔住飲碗湯先 ~   

是日懶餐 - 水魷牛柏葉生菜 + 煎鯖魚 + 芫茜皮蛋魚片湯  

水魷牛柏葉生菜 - 其實我今晚勁想打邊爐   不過里奧大人會夜放工   咁唔打喇   咁唯有買啲邊爐料   頂住癮先 ~

煎鯖魚 - 終於清哂啲鯖魚   今次超級勁有心機煎㗎   魚皮同肉都脆邊   同埋最緊要無燶呀 ~
      
芫茜皮蛋魚片湯 - 想食芫茜   但又唔想食太多   咁順便滾個湯啦 ~

搞掂哂都 9 點幾   里奧大人食完即落樓增值   唔係就無錢去淘寶買嘢 ~

抖陣先沖涼   里奧大人就繼續淘呀淘   到佢沖完涼   之後又繼續淘 ~

呢幾晚又無咩睡意   我差唔多 11 點 45 分都入瞓房   佢話佢要等到 12 點先淘   淘完先瞓喎 ~

2 則留言:

  1. 一笠笠..午安好呀
    BLOG轉左D野~攪到差D搵唔到邊樹睇人地D BLOG(煩)
    哈哈!小奧趕住入錢淘野好攪笑~1111係咪大豐收呀佢?
    我地暫時都係諗住用SF~因為出貨真係好快+追蹤得好貼
    剛剛又集運左D貨~等ing齊倉又有新野玩..哈哈
    水魷魚好有車仔麵feel呀~依排阿喂收遲我都係飲湯頂肚先咋
    太晏+太餓食飯~我d腸胃好易唔舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花大腩勁肥豬肉笠 嘩哈 好味呀呢~~~~~~
      TKS 笠~~我都未得閒研究轉咗d咩啊 呵~
      佢真係好緊張淘寶有無錢架 之後幫埋呀喂淘 佢仲更加緊張有無錢 搞笑~
      佢1111買屋企嘢咋 我就買咗2件衫囉~
      我唔知佢想用咩架 之後用咗間唔知咩集運送貨 但等咗一日先送貨囉
      下次見到叫小奧話妳知丫 因為我都係知d唔知d 哈哈~
      水魷正呀 打邊爐最愛 但唔食得多 哈~
      下次飲茶嘅時間寫定買咩 諗起都開心
      我真係好期待架 妳知我12月咩事啦
      但一諗起一齊飲茶打邊就即刻開心番哂呢 33
      小奧呢排都好夜放工 好在我中午食得飽咋 哈~
      咁妳真係要飲碗湯+食幾條菜等呀喂放工 好過餓親呢~~~~

      刪除