2016年11月24日星期四

慢活。墾丁 & 高雄。台南 DAY 6 ( 24-NOV-2016 )

( 24-NOV-2016  THU )

今日番香港喇   完全無話唔捨得高雄   嘩哈哈哈哈哈哈 ~

里奧大人一起身就即刻叉電


珍珠丸 (豬肉)


豆沙包 (紅豆)


洋芋沙律   初初以為洋芋係芋頭   依家睇番英文知係 potato salad   哈哈


炸洋蔥圈


廚房


呢邊廚房就忙 d


蒸魚



紅燒油豆腐


炒菜


炒麵


沙律區


香料低溫雞肉拚盤


係咪放喺冰上面呢 ?!   完全無印象添   不過記得係素食囉


街景好假咁   哈哈


咁里奧大人出去拎嘢食   隔離枱嘅兩公婆咁啱要調位   里奧大人番到位嘅時候   個樣好驚咁   話覺得隔離枱唔同咗人   頭先係長頭髮   依家係短髮   定係佢自己記錯咗呀 ~~

坐呢個位置都好舒服


又出場喇


呢兩朝食咗好多壽司   因為好想食酸瓜呀   哈哈


里奧大人嘅早餐


里奧大人好大膽呀   飲奶   我唔敢架   驚肚唔舒服


好想食鹹蛋   咁一定要食白粥啦   但碗粥居然係凍嘅 @@


達喇   見到有最愛嘅粟米   所以影完相即拎番碟呢   哈哈


生果區


睇下有無新嘢


零興趣   哈哈


正呀


幾咁健康   但早餐咁食真係唔夠飽   哈哈哈哈


塊 ham 口感勁似擦膠 @@


我拎比里奧大人嘅蛋糕仔


走人


我地用嘅袋全部係白色   床單就一定係白色架啦   所以次次都要睇清楚有無拎漏嘢   哈哈


里奧大人真係好有心機執行李架   呢樣我就比較求其   厭惡性工作啊   佢執行李次數有幾多   我執屋次數有幾多先   嘩哈哈哈哈


今次我最勁   因為無乜買嘢



放哂入喼就舖好張床


再見台南   應該唔會再見



露台   應該比人出去食煙


次次執喼   里奧大人都話唔可以睇電視架   因為會分神呢   所以搞掂哂即開電視   哈哈


DUO


10 點半 check out   放行李喺酒店   今晚回來再拎呢 ~

Lobby 其他地方都好光猛


仲有上網嘅地方


書呀


勁鍾意   不過佢 d 嘢係超級貴


好多擺設   好靚呀


仲可以行上去睇睇



免費茶/咖啡供應


坐呢度都好舒服呀





經典咯   用呢 d 打字   一定唔可以留長手指甲   我最鍾意係推番原位果下   哈哈


古董


今日好好天


又來喇


靜英英




NT$40一程


無聊呀呢   哈哈哈哈



我真係好怕見到一大堆數目字


差唔多 11 點   好恐怖   點解無人架


一半嘅車廂係關閉


車廂關閉咗一半   但都坐唔滿   真係唔知 d 人去哂邊 ?!?!


有圖有真相架


其實無咩人坐捷運都好架   即係代表我有位坐   嘻嘻


里奧大人話帶我去間三餘書局睇下書   我地去到係 11 點 10 分   點知去到未開   原來人地 1 點半先開呀   信錯里奧大人啦   哈哈 ~

@ 文化中心站


好曬呀


原來未開門呀   嘩哈哈哈哈


出面好熱


後巷都算乾淨


附近係咁樣   點會有心機行   哈哈


我覺得香港車牌最好記   哈哈


左腳右腳


過去對面睇下有無新發現   係無嘅


我初初以為係 7-11 啊


里奧大人罰跳   哈哈哈哈


上午 11 點 12 分





我第一次見呢 d 情況


無人   唔知以為落錯站   哈哈


其實今晚要黎呢度   咁無嘢行就來實習下環境先   哈哈   無聊到震


12 點紅過 Donut 店   突然間好想食   同埋我其實唔係咁舒服   所以要飲杯 Hot Lemon 呢 ~

抖咗半個鐘都好 d   繼續 hea 行 ~

今次無咩行程安排   無計啦   無 mood plan   好在里奧大人鍾意睇書   日日誠品都 ok 架   哈哈 ~

捷運站入面有間 Mister Donut   仲可以坐   真係好唔錯



好似加咗杯英式紅茶   因為我需要個杯黎沖 Hot Lemon


甜甜圈


幾搞笑


我第一次食呢個冬甩就係再台北   覺得好好味  煙韌口感   所以要懷念一下   哈哈


NT$35 一個   差唔多港紙八蚊


撞鬼   居然樣樣都想食   哈哈


我好鍾意食彩虹針針架


呢個就好似好甜咁


勁想食花生碎   但一個人真係食唔落 2 個


叫咗呢一 set



依家先知原來佢背脊係咁嘅


一個人食 3 個   羨慕啦   有咁嘅  Quota


咁去番大遠百嘅誠品啦   但里奧大人話餓呀   要食嘢先   咁同佢去番 food court 食嘢啦 ~~~~

又黎番 "大遠百 "


12:30 pm   又黎番周氏蝦卷


呢個 Food Court 真係好正


銅鑼燒


太大碗了   唔係都想試下


明明好想食關東煮   但見完 d 餸又唔想食   哈哈


我食綜合丸就夠了



加咗大量胡椒粉   成個身暖哂   正到爆   哈哈


又喺誠品逗留咗 2 個鐘   其實誠品睇書真係好鬼正   咩書都有得睇   如果屋企附近有咁大間誠品   真係晚晚落去睇書都唔錯架 ~~~~

真係好鍾意喺誠品睇書


今日係 11月24日  星期四




呢張櫈唔好坐嘅


有名堂架原來




咩書都睇下   哈哈


寫字都需要勇氣


好鍾意睇室內設計嘅書   因為我鍾意 d 簡約同田園嘅家居設計


我坐喺櫈度   隔住塊玻璃影對面


我買咗 "只要好好過日子" 呢本書


歷史書   唔好搞我   哈哈


琅琊榜真係好 hit



望番落去



里奧大人買呢本書


我嘗試坐喺度睇書   但坐唔夠 30 秒都走人   因為真係覺得樓梯係好污糟呀   哈哈


我諗住坐呢個位置睇書   估唔到里奧大人一早已經坐喺度


每個角度都影下   超級勁無聊   嘩哈哈哈


行到最入就係洗手間   好在夠光猛   哈哈


無高樓   真係好正


呢條魚極度恐怖   所以影相留念



單車徑


之後又行下 Sogo   又見到誠品   不過好細間   所以都唔行 lu ~

@ Sogo


到 12/F喇


超級細間嘅誠品   所以行一個圈就走 lu


4 點喇   見到黑橋牌香腸   我想食呀   哈哈 ~

買埋手信都 4 點半   行埋中南   里奧大人又買咗本簿   之後要番美麗島喇 ~

里奧大人知我鍾意食台灣腸   所以就話買黎食呢



珍珠香腸 (NT$40) - 好味呀


珍珠香腸 (NT$40) - 好味呀   個皮甜甜地   我果時喺台北連食 2 串   飽鬼到呢   所以今次雖然好味道   但食 1 串就夠喇


唔記得係香腸寶定糯米腸   但就記得糯米好似酸酸地   但之後又無酸囉


里奧大人買手信比同事


依家喺台灣駛費都唔平   以前好平之嘛


買咗 1 包比自己   2017年3月到期   點知比我放到 4月先食   好在無壞咋   唔係就嘥哂


呢架電單車一定係女仔的   哈


呢度 d 大廈真係好舊式


呢度應該係住宅


算多車架喇


周圍行下


居然見到今朝食冬甩嘅女仔


跳唔起喇    嘩哈哈哈



嘩   好多人呀   第一次見咁多人喺車廂


同里奧大人去旅行   佢一係要我行佢前面   要是我行佢後面   佢一定會成日回頭望   放心喎   我咁大嚿   無人"的"得走我架   哈哈哈哈


5 點 15分去到食店   食到 6 點幾   去酒店拎行李就搭捷運去機場   超級勁方便   又平喎   打的要 NT$300 架 ~


入去喇


5 點 15 分咋   食早飯啊


好多嘢食都好吸引咁


好在我唔係着紅色 tee   哈哈


落單紙


喺我十幾廿年前   經過一檔賣牛什嘅地方   見到個雪柜   係將飲品同未煮熟嘅牛什放埋一齊   果一刻我即刻想嘔   覺得好核突   自此每次見到呢 d 雪柜   都好驚見到有未煮熟嘅內臟囉


都有客人來食   有 d 係熟客添    同埋都見有人外賣





樽裝汽水抵飲呀


其實好想食麻辣豬耳   哈哈


嘩   好彩係 d 生包咋


開餐


湯包 (NT$80)


紅油炒手 (NT$80)


牛肉麵 (NT$90)


麵條好煙韌


紅豆鍋餅 (NT$65) - 無諗過份量咁多



汽水 (NT$20)



坐喺度呢個肥哥哥食量驚人   因為我睇住佢食呀   先來一盒麻辣豬耳  之後一籠蒸餃   再一碗牛肉麵 + 小籠包   真係食得多過我同里奧大人喎


原來佢地包緊餃子


都好多店員


都有人外賣


@ 就愛餡


人少車少


直行就係番酒店喇


好想行入去影相   不過無時間 lu


香港唔見有噃


我離遠睇以為香蕉來架


d 生果熟到就黎爛喇


搭咗 2 個站   里奧大人發覺搭錯線呀   即刻落車 ~

打的去機場係 15 分鐘   但要 NT$300   依家搭捷運   由美麗島去到機場站都只係 30 分鐘   好似每人 NT$30   如果唔係搭錯線仲快   哈哈 ~

@ 18:35 pm




都話影到架啦


呢張 poster 都唔錯   哈哈


里奧大人係都要我買來飲   因為上次在台中飲過   好鍾意飲呢


高雄國際機場站落車


無咩人


正式開跑"   里奧大人咁啱推住個喼   哈哈


去高雄國際機場


7 點 15 分到喇


粗重嘢由里奧大人做   因為我只會越幫越忙


真係靜到無朋友   哈哈




仍然向前走



仍然無咩人


呢度又幾靚喎


去 CHECK IN 喇



7 點 20 分先開 counter   真係早去都要等 ~


都話唔會超重啦   我堅無嘢想買囉



@ 19:27pm




行李車仲多過人


人來呀 ~~~~~~


搞掂哂就去銀行兌換番港幣   里奧大人問咗幾次係咪唔再買嘢同食嘢   我好肯定答佢係   佢好愕然   因為佢知我好鍾意買嘢嘛   哈 ~

叫里奧大人兌換番所有港紙   因為應該唔會再來台南了



又番來喇


好想企上去   磅下自己幾重   哈哈











紫   勁呀   4 種色影哂   超勁無聊   哈哈哈哈


我自己過自動化海關架   超勁   好似搭地鐵咁   哈哈


但依家唔記得係點樣自己過關 lu


一陣喺度等上機


唔會有嘢買   就算想買都無得買   因為無哂台幣   哈哈



做呢個 post   係咪無人都要笑架 ?!





洗手間出面好靚


好多地方坐   因為無咩人   哈哈


個個洗手間出面嘅設計都唔同架


整得好靚呀真係


呢度真係大人細路見到都開心


寫個字都寫到手瓜起展   所以我次次寫完字都好鬼攰   太大力寫喇   但慣咗改唔到呢


我又會寫得出嘅   哈哈



咁貴嘅 @@


最後一跳   哈哈


依家充電好方便啦


洗手間出面真係好靚   我應該行入去睇下   係咪同出面一樣咁靚   哈哈


好多電話   但其實都應該無咩人會同呢 d 電話 lu


里奧大人話除咗紅樓夢之外   其他都係佢嘅"飛佛"



好悶呀   勁想快 d 上機   哈哈


里奧大人去排隊


我坐喺度等





9 點 25 分起飛   但 9 點 20 分先上機   點知 9 點 54 分先起飛   好在架機唔焗咋   唔係暈都似~~

我發覺好多時一番香港   一坐上飛機   我就好唔舒服   個人係特別凍   凍到係想嘔果隻咁 ~


我同里奧大人話無咩人番香港


坐窗口位


9 點 50 分


呢個好味呀


所以一睇到呢個   就覺得唔想食喇   哈


食唔落   所以拎番屋企食


Hot Lemon


到香港喇


11 點 11 分降落   11 點 40 分拎埋行李就打的番屋企喇 ~


有位女士行動不便   見佢好慢咁落樓梯   同埋行下抖下   咁我聽到後面女人話   咁情況係應該安排佢行先   無理由全機人等埋佢   先一齊開車走喎   因為我地都等咗成 10 分鐘


等行李


11 點 35 分喇


即刻諗起阿喂




以為無人打的添



今晚刺激喇   個司機一路開車一路中眼瞓咁   其實佢頭先落車幫手拎行李嘅時候   我見佢個樣好似食白粉咁添架   烏眉洽睡咁   所以我一定會昅實佢   去到唔知邊   我見佢眼皮 dup 哂落黎咁架   我即刻叫司機司機   佢都唔係即時應我   叫咗第 3 次司機佢先問乜事   之後我話無嘢   我靜靜雞同里奧大人講話佢好似瞓着咗咁呀   之後里奧大人就全程昅住佢喇   去到黃大仙   佢越開越慢   頂   勁驚囉   最後佢無啦啦無轉彎去屋企停車場平台   要喺馬路邊落   其實咁仲好   坐佢手車真係好鬼驚   佢呢 d 人咁揸車   真係累己累人囉 ~

一番到屋企   見到 3 隻小強   捉到捉唔切   唔鬼理喇   其實呢排每日都有小強出現   所以應該都係佢地架喇 ~

沖埋涼   執好 d 行李   1 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言