2016年11月29日星期二

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 29-NOV-2016 )

仇家米線 (中辣) 


有機龍崗雞 (麻辣汁) 套餐 


上湯浸生菜


( 29-NOV-2016  TUE )

呢排都係瞓到 5 點幾都醒一醒去廁所   如果一覺瞓天光就更加好呢 ~

天氣仍然凍呀   但都係着緊短袖加厚外套   都懶得拎長袖衫出嚟   呵呵 ~

早餐食芝腿治   之後 8 卦又嚟埋   佢成日話我唔轉另一間餐廳食嘢   我話因為呢度杯飲品夠熱   其實真係唔熱   奶茶咖啡係暖嘅真係好難飲   飲完好反胃   咁佢依家咪一樣成日嚟   因為佢試過幾間餐廳呀   一係等好耐   一係好難食   哈哈   所以我話成日嚟呢間係有原因囉 ~


菇場忙呀   好攰添 ~

今日一定要食車仔麵呀   唔知點解突然好想食囉 ~


菇場忙下停下   難得大粒全部出 Trip   點知做唔到私人嘢 ~

放工去幫里奧大人買麵包   之後去 Taste 買埋生果就番屋企 lu ~

里奧大人 7 點半先放工   好在 Lunch 食車仔麵可以頂耐啲   唉   間唔中出街食係好   但成日出街食真係幾痛苦囉 ~

突然又好想食口水雞   咁去麻酸樂啦   唔想行咁遠 ~

里奧大人食飯會比錢埋單   依家好方便啦   可以八達通   咁佢嘟嘅時候   我話唔好意思呀   又要你比   佢知我玩嘢   所以佢即刻話你比吖   我話我無帶銀包   之後佢話我呢啲人   食完飯唔比錢之餘   仲會收番佢錢   呵呵   但我買嘢都會比錢啦   唔係一個仙都唔出㗎噃   不過佢覺得用我錢嘅人   一定係我最鍾意嘅人   如果唔係好難用到我啲錢   哈哈 ~  

食完即番屋企喇   要開機洗衫呀   沖埋涼再執嘢   不過好快搞掂 ~

攰呀   11 點唔夠都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 兩笠..繼續係我呀!今日咩環境呀??
    哈哈!阿喂又係咁架~次次食完野就問我
    係咪我黎(=埋單)? 我實話..唔係! 佢就多野講啦
    why d男人咁架~咪係囉! 屋企野都係我地比錢ma
    食野都要計咁衰~哈哈哈哈! 不過小奧咁講啫
    佢最願意主動花錢係你身上~我要講出口..衰喂仲要諗諗架

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠頭皮妳好呀 哈哈哈哈~
      個名好啱妳呀 我覺得~
      希望今日hea過啦 呢個月好忙 想抖下~
      呀喂話"係咪妳黎?!" 我覺得佢好似同d兄弟講嘢咁呀 哈哈哈哈~
      小奧就醒喇 知道要是我出咗錢 佢可能會用番更多錢
      所以佢好願意出飯錢呢 哈哈~
      妳太獨立喇 所以妳話叫呀喂送禮物比妳
      我當初都以為自己聽錯啦 哈哈
      呀喂係要激下妳啫 佢都有靜靜雞送嘢比妳
      其實佢得把口 佢都好留意妳鍾意d咩呢~~~~

      刪除