2016年11月13日星期日

大家樂 @ 九龍灣 ( 13-NOV-2016 )





( 13-NOV-2016  SUN )

今朝 10 點鬧鐘響   諗住番教會   不過我瞓番着咗   瞓到 10 點半先起身   所以番唔到教會喇 ~

今次杯奶茶夠哂熱呀   勁好飲   所以同里奧大人話一陣又嚟大快活食下午茶   佢話好呀   其實佢知我鍾意嘅   好少會 Say No   都話啦   佢唔衰嘅時候真係超級好   哈哈 ~



食埋早餐就番屋企   呢排好攰   今晚都係唔煮喇   想休息   唔駛去買餸   慳番唔少時間㗎 ~

快快手執埋旅行啲衫   搞掂哂就沖涼喇 ~

2 點半落去大快活   今次叫里奧大人自己食下午茶   我就拎埋 3 片麵包落去食   咁食都幾飽下 ~


番到屋企睇下行程   越睇越眼瞓   哈哈 ~

勁想打邊爐呀   我其實想去吉野家多啲   坐得舒服啲嘛   但里奧大人麻麻地吉野家   咁唯有去大家樂啦   5 點 45 分落樓   真係要 6 點前落定去   唔係無位㗎 ~

排埋隊又待埋嘢食   其實 6 點半先有得食   咁都好   6 點真係食唔落   哈哈 ~

食完行陣再去食黑糯米   我同里奧大人講話尋晚食完黑糯米同牛肉   個人好似無咁暈   其實想戒牛   但耐何自己懶   唔煮紅色嘢   紅豆沙食完又有啲脹胃   唔係隔晚食都唔錯 ~

食完諗住走   點知見到姑奶兩公婆又黎食糖水   咁一齊坐低傾下偈啦   傾到 9 點幾就各自歸家 lu ~

沖埋涼就休息   11 點半瞓覺 ~

2 則留言:

  1. 四圍笠..繼續係我呀~係咪好開心呢
    你係咻鐵質唔夠呀? 所以做唔夠血
    依個問題由我識你到依家都無改善
    你真係要好好搵個方法去調理好身體
    除左食牛..睇下仲有咩食療~因為牛都好燥
    爸爸近排日日出九龍食牛腩麵~上星期見佢燥到病左呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 五出五入笠 哈哈哈哈哈哈~
      每日見到妳就最開心啦 33~~~~
      勁喎鍾醫師 我真係鐵質唔夠呀 不過我唔想食鐵丸~
      呢排身體比較弱雞 妳知啦 唔開心點會身體好喎 嘩哈哈哈哈~
      下次妳見我 個貓樣應該ok架喇~~~~
      我應該食黑芝麻/黑豆/紅豆呢d 不過無時間整之嘛~
      嘩 笠爸咁堅..日日食牛腩麵 唔燥先奇啦 物極必反呀~
      我唔會咁食架 最多連續2日 同埋真係好想戒牛囉~


      刪除