2016年11月9日星期三

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 9-NOV-2016 )





( 9-NOV-2016  WED )

唔知點解   次次同婆婆舅父佢地見完面   之後情緒就會非常低落   尋晚一瞓落床   一合埋眼就諗起媽咪   喊到我死死下   抹完眼淚諗住瞓   但之後又會喊番   我都應該係喊喊下瞓着咗架喇 ~

今朝涼咗好多咁喎   不過我都仍然係短袖   但就袋定件薄外套   呢排身體比較弱雞   真係唔想病 ~

早餐想食啲熱嘢   米粉又食唔落   唯有食蛋治啦 ~


菇場忙下停下   但好攰呀   想番屋企抖下 ~

Lunch Time 又未餓   所以差唔多 1 點先叮熱尋朝早食剩嘅半件芝腿治   好在無臭咋   呵呵 ~

菇場突然又超級勁忙呀   做到有啲心口痛   死渠王勁衰格   掉 File 比我   之後我掉番比佢   總知佢點對我   我點對番佢   之後佢又會好聲好氣好有禮貌同我講嘢   妳話係咪顛㗎 ~

放工未做完   聽日再繼續努力 ~

番到屋企抖陣就開機洗衫   之後熨衫   里奧大人差唔多 8 點幾先番到九龍灣   今晚又想食麻辣熨   真係好悶呢   哈哈 ~

食完就番屋企 lu   完全唔想郁   抖咗成 10 分鐘先捨得去沖涼 ~

今晚又係無睡意   但望個鐘已經 11 點半   都要入瞓房架喇 ~

沒有留言:

發佈留言