2016年11月26日星期六

大快活 + 許留山 @ 九龍灣 ( 26-NOV-2016 )



我要 4 oz   估唔到有 2 盒牛肉   定係我落錯 Order 呢 ?!   因為佢有 4 oz 同 8 oz 嘛   咁 8 oz 咪有 4 盒 ?!         


雖然係泡菜湯底   但都預咗唔會辣   所以加咗啲指天椒落去   成個湯當堂辣哂呀 


今次里奧大人食臘腸雞肉飯


Jumbo 芒之丸子 - 丸子好煙韌呀   但要 $59 就唔係咁值囉   


 有芒果布甸喺底


鮮果芒果布甸 x 2 - 呢個無咩特別  


唔知係咪芒果黑糯米   姑奶去到邊間都要食黑糯米   救命


芒果糯米糍 - 都唔煙韌嘅   


( 26-NOV-2016  SAT )

今朝 10 點都自然醒 lu   沖埋涼就去食早餐   差唔多 11 點幾   集運打嚟話收貨   所以里奧大人要飛番屋企收貨呢   咁我都快快食啦   佢食剩大半份早餐呀   要打包比佢食   凍咗唔好食呢 ~




等佢食完就去媽咪屋企執嘢   差唔多 3 點半先食下午茶   之後再去姑奶屋企整嘢   搞掂哂都 5 點幾   一出門口凍到呢   又落埋雨   仲更加凍 ~




雖然我知今日會凍   但無諗過咁凍   等我仲着 One Piece + 風褸   真係凍到滕滕震呀 ~

番到屋企即刻換床單同窗簾去洗   我要着番條 Legging 再加厚風褸先覺得暖   天氣又凍又熱   真係好易病 ~

去到放低窗簾就食嘢喇   唔知係咪太凍   個人好快餓咁   要等埋窗簾洗好都要個半鐘   咁我話去大快活打邊爐啦   連續兩日大快活   聽日里奧大人一定唔會再話去大快活呢   哈哈 ~

食完去拎窗簾   姑奶同佢朋友話去許留山食糖水   咁好啦   一齊打的番去 ~

10 點幾先走   咁喺屋企樓下等 Lift 嘅時候   里奧大人好愕然指住我件風褸   話原來唔跣水㗎 ?!   我話唔係呀嘛   玩嘢咩   等我頭先仲唔開遮   之後佢仲指住佢件風褸   話如果跣水啲水點係會咁咁咁 ~

越夜越凍   好在無落雨咋   抖多陣就沖熱水涼   平時開 37 度   今晚要開 42 度呀   里奧大人反而話 42 度好熱   但我覺得好正喎   所以佢成日話我   冷氣開最凍   熱水沖最熱   我話佢講廢話   哈哈 ~

沖完熱水涼真係舒服好多呢   睇下電視   又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言