2016年11月22日星期二

慢活。墾丁 & 高雄。台南 DAY 4 ( 22-NOV-2016 )

( 22-NOV-2016  TUE )

今朝 8 點起身   刷牙沖埋涼就去食早餐喇   餐廳係最頂樓   都唔錯喎 ~

食到 9 點半   以前食早餐係快食快走   依家唔會咯   唔想去旅行都咁急急趕趕呢 ~

到餐廳了


入去食早餐喇


地方都幾大咁噃



望出去係咁嘅



煙肉


薯餅


香腸


炒麵


雞扒


麻麻地鍾意食小棠菜


如果係炸豆腐都會食兩件   哈哈


呢個 Area 係煮蛋類食品


麵包區   無里奧大人鍾意食嘅蛋糕仔



所有都係凍嘅   右一係南瓜忌廉   右二係紅蘿蔔



乳酪


我好鍾意沙律區嘅廚具


一眼睇哂   哈哈


壽司


芝士蕃茄


Cold Cut

  

炒菇類


唔記得咩木耳


好小何喎   里奧大人放低隻碟黎影相   因為佢鍾意食生果   哈哈

.
呢個好健康   但唔記得係咩來


沙律菜


健康區


芝士



Cookies 嘅中文名係奇福餅乾   好搞笑


素食區   我初初以為左右兩邊黑色嘅物體係炭麵包呀   原來係假石頭


薯仔都好似 Display


如果右手邊嘅係糖   係就會食幾粒呢   呵

 

果汁區


呢度其實仲有粥同 d 蒸點心   不過我無影


送粥佳品


好似係蒸糯米燒賣


開始多人 lu


我地坐呢度


吧枱


暗暗嘅地方   坐得耐會瞓着   哈哈哈哈


呢邊坐位都幾舒服






座位好闊落


凍咖啡 + 果汁


我嘅早餐


白粥唔熱



里奧大人嘅早餐


唔怪得無人問 Coffee or Tea 啦


鬼眼咖啡


里奧大人嘅早餐


我今餐堅呀   食咗好多件壽司呢



右手邊係紅蘿蔔漬   里奧大人話以為係木瓜呀   我話佢擺到好似三角朱古力咁   哈哈


蕃石榴加梅粉係幾好味   不過我覺得食完蕃石榴   條脷會好"鞋"咁囉


走人


出去影下相



地下濕咗   係尋晚定今朝落咗場雨呢 ?!




呢度就無咩好望 lu


變哂型   哈哈


領角鴞


我仲以為係貓頭鷹添


去頂樓食早餐有 d 唔慣   因為多數喺地下家嘛   哈哈


食完番上酒店抖陣就出發去旗津喇   今日要搭捷運再搭船 ~

酒店提供嘅小冊子



天又暗暗了


酒店隔離係美麗島捷運站 (右手面)   所以出入勁方便


好似 OUO   ( O U O )




落雨咪成個樽都污糟哂囉 ?!


10 點半去到捷運站   有人笑住同我揮手   我覺得佢好熟口面   原來係墾丁 local tour 嘅大連女仔呀   之後一齊坐捷運呢 ~

我地去西子灣站嘅豉山輪渡站   10 分鐘就到 lu   大連好仔就去中山大學 ~

咁長嘅扶手電梯   千奇唔好壞呀   哈哈


10:18am


今日去西子灣站路線


每人買張 iPASS   咁就唔駛下下拎散紙出來   同埋計過條數   我地呢兩日都會搭捷運   都係買 iPASS 抵 d


依家 10 點半左右   車廂好多位   呵呵


又係無咩人噃


我地去鼓山輪渡站方向


開始搵路喇


趕住入旗津   如果唔係會周圍影下相


一路直行


其實落緊毛毛雨


個天好暗


見到 "鼓山輪渡站"


真係好似大陸


 財神好搞笑


無咩人


重慶涼麵好似好正咁


到喇


捷運職員又話唔可以用 iPASS   咁我地走嘅時候問下用唔用得   佢地話用得   激死我   蝕咗一程錢呀


行去搭呢隻船


@ 哈瑪星


呢層甲板係 for 電單車嘅



我地就坐呢 d 位喇


開船 lu


望住個海   越望越眼瞓   哈哈哈哈


望下佢地做緊咩   哈哈


個天仍然昏暗



都幾有長洲 feel



11 點到旗津了


有人釣魚


預備落船喇


機車同行人分開出口處


呢個網都應該救到人嘅


我地坐呢架船


咁樣唔似隻船咁呀   哈哈


呢艘船叫做旗津一號


出去喇


@ 旗津渡輪站



真的嗎 ?!


好多人力車


唔知行幾耐   所以去買支嘢飲   好似 NT$35/2支


進入旗津喇


遊客地區   整番好 d 字嘛


都叫做多人架喇


經過旗津天后宮




大碗公好似好正咁   天氣熱   成日想食刨冰


天書有介紹呢間食店


不過見到個環境就有 d 驚驚地


繼續行


瞓喺地下影都得呢   哈哈


一列都係海產店



有 d 舖頭係一份份咁買嘅   咁左邊位置寫住 NT$100/份   有個女人以為係一盤嘅份量呀


遠睇唔知咩來   近睇先知係個魚頭   嚇死人咩 @@


經過一間教會


好靚呀




11 點 20分到唔知邊   影下相咁啦   好攰呀   所以抖咗 10 分鐘先再行 ~

漫無目的咁行



@ 黑沙



有 4 隻狗喺度瞓覺


黑泥


起身喇


瞓到好舒服咁喎


坐到好想瞓覺   哈哈


經過另一間廟


好似維修緊


再行行行


好似新加坡嘅 Gardens by the Bay



無車牌嘅   唔通等劏 ?!


行行行


行到 12 點   我想去燈塔方向   但要行成 45 分鐘   里奧大人話租單車   依家原來已經改為電動單車喇   我覺得危險呀   馬路又有車   所以唔比里奧大人租呀   我覺得好不安咁囉   始終唔熟嘅地方   對我黎講係無安全感   佢失望啦   無得練車   哈哈 ~



過對面睇下


旗律呢個地方   唔知大唔大呢 ?!


無冷氣嘅 @@


前面好多人咁喎


一個字 : 腥


行唔夠一個場都要走喇   因為真係好腥呢


落毛毛雨呀   咁食嘢先啦   我地唔想食海鮮   所以去食中菜算喇 ~

梳化櫈好靚


環境好好呀   好到我想食完瞓覺   哈哈 ~

望住呢度食 lunch    都唔錯架


諗住飲杯咖啡雙重奏   不過佢地話水吧無開   一瞬間覺得嚴重打擊呀 ~~~~

右手邊係咁嘅


Buffet 形式


叫咗個雙人組合餐 (NT$699)


白灼中卷 - 突然好想食呀   都好爽口   好味呀


主廚例湯 - 同飲水無咩分別   哈哈


紅咖哩海鮮 - 都唔記得咩味道 lu   應該就唔係好味啦   唔係一定會記得   哈哈


唔"北" 起 d 海鮮嘅話   就咁睇勁似蕃茄湯


蔥爆牛肉 - 幾好味   可能我鍾意食蔥爆嘢


 季節時蔬 - d 菜好多渣呀


白飯 2 碗


精美水果盤 - 西瓜起沙   正喎


食到 1 點半都走人喇   問里奧大人仲租唔租車 ?!   佢話唔租喇 ~

飯店入口


再望出去係咁嘅


好多報紙


喺度比錢


好 hea 嘅 bear bear


搭 lift 走人


附近係爛地一片


無啦啦又會有隻雞嘅 ?!



雞飛


狗走


隻狗好聽話咁



1 點 40 分開始行   估唔到係去砲台   里奧大人睇番黎架   估唔到由佢帶番我行呢 ~~

如果行到盡頭唔知到邊到呢 ?!


我地行另一邊方向   我覺得住呢度都唔錯   靜靜地


有 d 恐怖   哈哈


上樓梯   好在唔多級咋


之後要上斜呀 ~~~~~~~~~


行咗 10 分鐘就到喇   周圍影下相   2 點半走人 ~

@ 旗後砲台


勁驚以為得咁多嘢睇咋


行入去睇下先


唔入得去嘅



可以行上去睇下


喺度飛來飛去都幾好玩


我唔敢行上去呀


之後里奧大人話叫我沿住樓梯行   就可以上到去呢


上到去   原來係另有一片天地   好清涼呀



 d 建築物又係密質質咁


圍住咁影


見到隻飛雞


咁樣影到 d 雲層好得意


似頭先黑沙嘅地方


行另一邊影



都有唔少人來影相


一家三口推埋 BB 車上黎   勁啊   但只係婆婆/媽媽/BB   所以先覺得佢地勁   拎住架車上上落落都好重架





Out FO 都幾有 feel


之得叫佢跳住黎影啦   哈哈


人望高處


咁睇個背囊都覺得大個


影影影


另一邊係咁嘅


又見到 85 大樓


走人


行番落去影相


我叫里奧大人行上去影呀


 咁樣可以互影


呢度影相   其實真係好正嘅


丫大口歡迎妳啊   呵呵


右手邊有個好細嘅洞   唔知有咩用途 ?!


其實佢係跳起咗   但我覺得佢呢個姿勢好搞笑   好似比鬼追咁   哈哈哈哈


再來多次 ~~~~


到此一遊


屋企廚房喺呢 d 牆就好 lu


到我地玩自拍了


我變。。。。。。


變咗個人出黎呀


落番去喇


好有心機影蝸牛


好大隻蝸牛 @@




原來仲有好多隻蝸牛


行呀行   發現地下都好多蝸牛呀   所以我地要好小心咁行呢


我覺得好恐怖


終於到地面喇   行到好鬼熱呀   嗚嗚


又見到殘殘舊舊嘅屋


呢間又係唔知有無人住


我覺得係部爛車囉


2 點 45 分買蛋糕   再買胡椒餅   差唔多 3 點食甜品   3 點 15 分走人 ~

呢度係買蛋糕嘅


唔吸引   但想試   哈哈


一件 NT$150   嘩   原來差唔多接近 HK$40   我依家覺得貴喎


好得意


里奧大人見到胡椒餅就雙眼發光


我話唔食架   叫佢買 1 個好喇下   對上一次喺台北買咗 4 個胡椒餅一齊食   最慘唔好食   依家變咗陰影喇   慘


好在佢真係買 1 個咋


入去呢間食刨冰


原來都係無冷氣 @@


已經 2 點 35 分了


我又黎喇   POWER RANGER


我試咗一啖   都幾好味


口感好有彈性喎   唔知係咪咁形容呢   哈哈   不過食完就飽到上心口


主角出場


好多紅豆   食一碗夠哂飽


里奧大人好少影食物相   但一拎紅毛仔出黎就會博命影   哈哈


好似 4 碗裝埋一碗

   
里奧大人叫我唔好望呢張 POSTER   我問點解   之後佢話以為塊葉係蝸牛   哈哈


呢個都吸引   但食完一碗   夜晚唔駛食嘢架喇


出籤孔   我以為出牙籤呀   仲同里奧大人講話壞咗嘅   都無牙籤出來 @@


 my LovE


成日都差唔多係咁嘅天色   係咪唔眼瞓先奇 ?!   哈哈


走人了


車來車往


見有時間   都係行過去對面睇下



好多青苔圍住棵樹


 Oh 咖啡   經過好似又係無冷氣   所以無入去飲呢


咩都影下



呢棟嘢   拍鬼片一流


原來有分區域進有旗津   因為頭先唔係喺度上船呢


@ 鼓山輪渡站


一場黎到就周圍行陣啦


座建築物爛成咁   真係好恐怖


我發覺台北台中同台南都好難搵到垃圾桶   但地方又好乾淨架喎


繼續行


4 點 40 分去到捷運站   番到美麗島站又見到大連女仔呀   係咪咁有緣呀   哈哈 ~

佢有 d 感冒   所以佢特登早 d 番酒店休息   之後里奧大人比咗 2 包 Hot Lemon 比佢   希望對佢有幫助啦 ~

我同里奧大人講話高雄好細   佢話係台灣第 2 大喎 ~~~~

咁我話去夢時代睇下   搭捷運去凱旋站   咁諗住坐 shuttle bus   咁上到去又唔見有 shuttle bus 站   之後我地落番捷運站   諗住行過去啦   點知捷運職員問我地去邊   我地話去坐 shuttle bus   佢話上到去轉右   見到好大個紅色牌就係   之後我地話頭先上咗去都唔見紅色牌喎   佢又好唔耐煩咁咁再講多次   但唔係大聲架喎   我覺得佢好搞笑   因為佢係都要教到我地識去為止咁 ~

好啦   再上多次睇啦   終於見到   老實講   我真係唔覺得佢講嘅紅色牌係大大個囉   呵 ~

又番黎西子灣站喇


又係無人行


靜 。。。。


夜晚一個人等車   真係驚架


全部都係 IKEA 廣告   太花喇   唔睇地下箭咀   真係唔知邊個係門口   哈哈



好有秩序   先出後入


車廂得一個人坐


去 "夢時代" 喇


我地大鄉里出城   見有車   咁啱有 4 個人奔跑就跟住去啦   但其實我地都唔知架車係去邊   好在有對情侶教我地邊個站落車咋 ~

又話好大個紅色   一出去會見到 @@


送車尾   哈哈


無諗過係坐呢 d 車   免費喎   我初初以為係接駁巴士架咋


前面對男女勁好人   特登幫我定搵邊度落車   佢連張卡都未放入銀包就即過黎   教我地點行呀   好感激佢地咁幫忙呢   車廂好乾淨   又有冷氣   勁唔想落車   哈哈


落車喇   都行唔小路喎   嘩哈哈哈哈   仲要落好細嘅毛毛雨添 ~

見到夢時代   好似見到家鄉嘅感覺   因為行咗好鬼耐   好想快 d 到呀   哈哈


5 點半去到夢時代   但我地仲未餓呀   咁啱見到誠品書店   又入去睇下書啦   我勁啦   睇埋之前睇剩半本嘅書   好在里奧大人都有買書咋   齋睇咁耐又唔買   好似唔係咁好咁 ~

@ 夢時代


入去誠品喇


唔知以為佢喺度磅重   哈哈


7 點半走人   其實真係好鍾意去誠品   因為可以靜靜咁睇書   喺香港嘅誠品係無可能囉 ~~~~

本來聽晚先食酸白菜鍋   但見呢度有就食埋   聽日食其他嘢   我叫做急轉彎架喇   呵 ~

行去搵食


開餐喇   我地 order 個 2人火鍋套餐 (NT$750)


木耳


干絲


雞肉捲餅 - 呢個好味道   個皮脆卜卜的



水餃 - 好似黎咗八方雲集   哈哈


好鍾意呢個鍋


有酸菜 / 豬肉 / 腐皮


之後發覺仲有 d 丸   講真   兩個人真係太多   4 個人食就差唔多


鬆糕 - 口感好得意   小小煙韌   好味呀



酸梅梳打 (NT$140) - 好甜呀 @@


總消費 NT$825


 8 點半咋   已經無哂人lu


@ 劉家酸白菜火鍋


出面都可以坐


食完都接近 9 點   行多陣大運就番酒店喇 ~

影完有 d 腳仔軟


圍住一個大圈都係扭蛋機


台南扭蛋都貴喎


唔知點解   見到即諗起冰姑   哈哈哈哈


行大運


TOM'S WORLD   細路仔玩嘅地方


呢度影相都唔錯




又係無咩人




 白色衫呢個女仔   我話係跑步   里奧大人話唔係   我話佢身上無任何袋   就咁拎住個電話   之後見到過對面馬路再跑番轉頭   仲唔係跑步 ?!?!


水靜鵝飛


@ 凱旋站


條樓梯可唔可以唔好咁長呀   哈哈


9 點半唔夠   靜到呢



禁止飲食 & 抽煙   違者罰 NT$1,500 以上


到酒店附近 lu


番到酒店都 9 點 45 分   沖埋涼就睇陣電視 ~

每日打掃時間


我都幾鍾意睇台灣嘅節目   所以睇到 11 點幾先瞓呀 ~

呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言