2016年11月4日星期五

燻蹄 (外賣) + 西蘭花 ( 4-NOV-2016 ) + ( 5-NOV-2016 ) + ( 6-NOV-2016 ) + ( 7-NOV-2016 )




( 4-NOV-2016  FRI )

今朝里奧大人同客上大陸   咁鬧鐘一響   我就同佢講: 你記得   我都未講完   佢已經答我: 我知道   我最驚佢上大陸無嘢飲   所以次次佢上大陸   我就最緊張   一起身就一定叫佢記得帶嘢飲呢 ~

瞓到 7 點 45 分就起身喇   今朝好快搞掂   可以快快出門口   呵呵 ~

今朝餓呀   早餐要食芝蛋治 ~


菇場勁忙   仲要做埋 Report   人都顛 ~

次次一忙就好快餓   難得天氣咁好   所以食埋 Lunch Box 都出去行下   行完先番嚟洗碗   因為我要避開去食飯嘅人群   一到食飯時間   想入 Lift 都難 lu ~

番到菇場   洗埋碗就即開工喇 ~

放工前搞掂哂   不過聽朝番黎都仲要做囉 ~

我同呀矮一齊搭 Lift   佢無啦啦問我忙唔忙 ?!   我話忙呀   之後佢話溫總將啲嘢比佢做   個死溫總居然話啲嘢係幫我做   我頂佢吖   我邊度有叫佢幫我做嘢喎   啲嘢係佢本身要做   關我鬼事   自己做唔哂就屈人   同埋佢成日一路做一路打機   以為用個 File 遮住部手機   人哋就唔知妳喺度打機   成日又驚死   叫我入一個 Payment Term  都搞咗我 15 分鐘   一路入一路話依樣唔好嗰樣唔得   我都忍唔住大聲話佢   妳搞掂先好再同我講   小小嘢就睇得出佢做嘢係點 ~ 

同呀矮傾咗成 15 分鐘   好在去到巴士站啱啱有車咋   感恩 ~

買埋燻蹄就番屋企   浸埋菜就熨衫   之後抖下   里奧大人 7 點幾都到上水   叫佢去到九龍塘打比我   咁我就開始淥菜同煮辛辣麵   咁之後我再打比佢   佢話已經喺屋企樓下   無諗過佢咁快到九龍灣   我話乜你咁快嘅 ?!   佢話好掛住我   想快啲番屋企見到我   我話慳啲啦   之後佢又話: 我真係好掛住妳㗎阿嬌   Oh Sorry 叫錯妳名    咁之後我都話: 我又係好掛住你㗎阿俊   佢一定無諗過我咁講啦   哈哈   佢笑咗好耐呀   阻住哂我煮嘢 ~

今晚好餓   咁每人一個辛辣麵   我已經比多啲里奧大人㗎喇   但我都覺得好飽   下次都係 Share 算喇 ~

是日懶餐 - 燻蹄 (外賣) + 西蘭花  

燻蹄 (外賣) - 間唔中就好想食燻蹄   但其實細細個已經好鍾意食海蜇燻蹄㗎喇   但依家就好小食到海蜇   就算有都唔好食   都唔爽脆嘅   同埋有啲好似係假添呀   所以都係小食為炒喇 ~   

西蘭花 - 尋晚買定   因為唔想拎住盒燻蹄周圍走   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息 lu ~

今晚 11 點瞓   里奧大人話唔開冷氣喎   咁好啦   如果半夜熱醒先再開啦 ~

( 5-NOV-2016  SAT )

尋晚瞓得唔係咁好   個肚谷住谷住咁   唉 ~

早餐食芝腿治   本來想食麵餐   不過無咩時間   費事遲到喇 ~


終於每月一到   好在忙到 10 點幾先有啲肚痛   食咗藥同飲啲熱水   又唔痛   以後係咁就好 lu ~

放工即走   咁里奧大人兒生仔教佢淘寶集運   咁我又未餓   所以行下莎莎同 Taste   之後差唔多到 2 點   就叫里奧大人一齊去大快活食下午茶喇 ~



食完番屋企抖喇   里奧大人 5 點幾出去舖頭幫手   我就沖埋涼   繼續睇電視啦 ~

9 點個肚開始唔舒服   又勁嘔   所以叫里奧大人自己食嘢   佢又係買麥記番屋企食   話最緊要快喎   佢一番到嚟   我都入房瞓喇 ~           

( 6-NOV-2016  SUN )

今朝里奧大人 8 點起身   佢話番早堂再番主日學   之後就去姑奶屋企整嘢   我就繼續瞓   瞓到 1 點幾先醒 ~

里奧大人去 Piago 食埋下午茶就再去買手機比姑奶   番到嚟都 5 點幾   睇見佢都攰呢 ~

我就成日都係瞓下醒下狀態   但完全唔想食嘢   差唔多 9 點幾   里奧大人去 Circle-K 拎雜誌   仲食埋碗酸辣米線先番屋企   好少可見佢咁夜食米線呢 ~

其實我都係瞓下醒下   都唔知幾點同埋佢做啲咩 ~

咁抖多陣   我 10 點都入房瞓喇 ~


( 7-NOV-2016  MON )

尋晚個肚唔係話好痛   但瞓得好差   所以都係請病假 ~

瞓下醒下   差唔多 12 點幾先起身 ~

咁出廳睇電視啦   之後又係瞓下醒下   5 點就落樓睇醫生   感恩個肚雖然少少痛   但都接受到呢 ~  

里奧大人 3 點見客嘛   咁我睇完醫生番到屋企   之後佢又番到嚟 lu ~

我仍然完全無胃口   所以佢買燒味飯番屋企食   抖陣就去徑步 ~

咁見佢徑完步沖埋涼   之後拎支啤酒出嚟   我話做咩飲啤酒 ?!   佢話好想食薯片   我話你咁食法   不如頭先唔好徑步啦   哈哈   不過我見佢想食薯片   我都覺得佢想 Relax   我都開心嘅   起碼有樣嘢令到佢 Relax 嘛 ~

我 10 點半都瞓喇   希望瞓得好啦 ~  

沒有留言:

發佈留言