2016年11月19日星期六

慢活。墾丁 & 高雄。台南 DAY 1 ( 19-NOV-2016 )


( 19-NOV-2016  SAT )

今朝 4 點半要起身喇   勁眼瞓呀   哈哈   不過唔敢懶床囉 ~

其實可以 4 點 45 分先起身嘅   但唔想搞到咁趕   因為出門前一定 check 好哂所有証件   再關哂水制同煤氣制   點都要啲時間嘛   寧願早小小搞掂   好過心心急急 ~

諗住睇下有無得拎 i-money   點知實在太早   未送到黎呀   咁即打道回府啦   哈哈   條街靜英英   其實都幾驚


咁早實要打的去機場啦   約咗 5 點 45 分   但佢 5 點 40 分已經到停車場   咁啱我地又早到咗 5 分鐘   呵呵 ~

車程好順呀   只係 30 分鐘就到機場   平時最快都要 35 分鐘呢 ~


好多車咁喎



到此一影



@ 6:24am


我地 H 區 Check-in   我同里奧大人講話咁早無咩人


去到 Check-in Counter   原來已經有咁多人排隊   好在里奧大人已經喺網上揀位   所以只係磅行李就搞掂 ~

大排長龍



呢個喼係 9.8 kgs



另一個就 14.7 kgs   應該裝咗叉電器呢啲重嘢



次次見到佢揹住個大背囊就覺得重   不過其實佢番工都係咁大個背囊


里奧大人知我鍾意去 T1   所以話早啲行入去食嘢睇下嘢   我真係覺得去 T1 先有旅行 Feel 㗎 ~

好多店舖當然未開啦   如果唔係行下都唔錯


過完關即去大家樂喇   感恩有人啱啱走   我地可以好快有位坐呢 ~

呢度就永遠都咁多人   哈哈



差唔多全部都係男人買嘢   Good 喎   老婆們可以坐喺度等食   哈哈


估唔到係 2 隻烚蛋   想唔飽都難啦   我個牛角包係脆㗎   但里奧大人嗰個就係腍囉



食完又周圍行啦   我勁呀   忍到手唔買嘢呀居然   反而里奧大人係都要我買   直頭搶住包嘢去比錢   好在要排隊   我即刻搶番放回原位   佢真係估唔到我咁忍手   我話依家要慳錢 ~

番到香港去優品 360 睇下價錢   原來要過百蚊一包   我仲以為一百蚊以內添    咁機場買咪好抵 ?!


8 點鬆啲去到閘口   
最鍾意搭早機   可以多啲時間玩嘛


影下愛人



機來機往真開心


8:17am 排隊喇


我仍然睇緊飛機   哈哈



8 點 35 分上到機喇


買咗呢本旅遊書


下雨了


9 點喇   停咗雨 lu   但仲未起飛 @@


9:40 am 起飛   離哂譜囉   原定係 8:55am 起飛架   足足遲咗 45 分鐘 ><


泊得好齊嘅飛機



望下藍天白雲   等自己平靜啲   哈哈


越來越好天



又見到直不甩嘅雲


好曬呀   要關窗喇



9:50am 派餐   我覺得好似錢罌



中式點心   唔熱嘅 @@


@ 10:31am 再望多一下雲海


@ 10:32am 已經進入台南喇



好多貨櫃


唔知係咪住宅區呢 ?!



又見到一粒粒貨櫃



10 點 42 分降落   一個鐘頭多啲就到高雄   真係快過九龍灣入長洲喎   哈哈 ~

安全降落   今次只係輕輕 "鄧" 咗兩下   最怕降落之後係咁 "鄧" 到停機呢



里奧大人影咩呢 ?!



@ 10:52am 落機喇



影到里奧大人好似殊殊咁   哈哈哈哈



開始有啲興奮喇



"盥洗窒"   我讀個 "盤" 洗室呀   但之後上網睇正確係讀 "貫" 字


等咗好似十幾分鐘



顯示牌差唔多咩 Status 都有齊


11 點 20 分拎埋行李就出去喇   我問里奧大人點樣同民宿啲人相認㗎 ?!   佢話會有人舉牌   我話叫佢唔好咁快相認   等我影埋相先好認 ~

@ 拎埋行李   旅程正式開始   Yeah


我地要唱錢先   咁先有錢買電話卡同民宿嘅人聯絡 ~

喺呢度兌換錢


HK$1 -> NT$3.94



兌換 HK$7,0000 (NT$27,550)   應該夠駛


一路行都唔見民宿嘅牌喎   我哋已經遲咗   唔通佢地仲遲過我咃 ?!

牛咁眼望住   都唔見 "愛情海民宿" 個牌


去中華電信買電話卡


搞笑呀   好似影埋女仔對鞋   但其實係塊鏡嚟㗎   哈哈


坐呢啲特急線都方便


搞掂哂都仲未見人來接我地   咁即打比民宿負責人啦   點知無人聽   之後再打多次   先話司機黎緊   離哂大譜   諗住坐佢地車會方便快捷   假期仲要收多 NT$200 家嘛   但我地點都要坐啦   因為直接去到民宿門口嘛   我地第一次去墾丁   人生路不熟   唔知去咗邊仲煩 ~

@ 11:29am



@ 11:36am 仍然喺度等   我頂。。。。。。



全世界都有博愛座 ?!



里奧大人去完洗手間   就同我講話自動紙巾機好得意   一出紙巾就變綠色燈   我又入去試下   哈哈


@ 11:53am 喇   簡直挑戰緊我容忍嘅極限   所以要飲啖茶食塊餅   冷靜一下


足足等咗半個鐘   真係等到火都黎   我知   去旅行唔好嬲   唔好影響心情嘛   但我覺得佢哋最基本嘅服務態度都無呀   咁都可以遲到嘅 ?!   我一心諗住民宿安排有車接送係好貼心嘅服務   點知原來係咁   對佢嘅印象已經大大打折扣喇 ~

我同里奧大人講   一陣唔會比 Tips 佢地   但如果係呀伯就算啦   我雖然把口賤   但我覺得老人家仲要揸長程車   真係好辛苦囉 ~


好喇   11 點 55 分終於收到司機電話喇   佢話已經到機場   叫我地過條馬路就會見到佢喇喎 ~


怒氣沖沖殺出去喇


過馬路去停車場   好在無落雨咋



噢   佢真係阿伯來呀   真係連個天都叫我唔好鬧人   哈哈   衰奧話呀   我識用國語鬧人   佢就驚喇   哈哈 ~

@ 12:02pm



架車都幾污糟下噃



九人車


之後佢老婆都上埋車   佢地話本身負責接我們的車壞咗喎   所以他們臨時被急電召來接我們   不過真真假假都唔重要啦   都已經遲咗 ~

12:05pm 開車


但老實講   我已經對台南第一印象已經唔好架喇



排班計程車排班停車場   其實即係 Taxi Parking



沿路都無咩車


人都唔多個


有間 "青島村基督教會"


都有唔少車房



但仍都見到好多舖頭都係關門



獨立屋   但住呢度真係好唔方便囉   有車都咁話



勁眼瞓呀   坐車無耐都瞓着咗   瞓咗半個鐘左右就醒喇   起身都已經 1 點   之後里奧大人又同司機兩公婆傾計   佢地話墾丁熱咗好多   以往 11月係無咁熱架   同埋好似呢年夏天   墾丁天氣接近 40 度呀   真係聽見都熱 ~

我地坐九人車   所以坐位非常之舒服


高速公路



一起身   司機叔叔就叫我地望右邊




經過買包嘅地方   司機叔叔又問我地食唔食包 ?!   里奧大人話唔駛喇   之後話呢間包好出名架   咁我知佢講邊間 lu   我算勁喇   都聽到 1/3   哈哈   因為天書都有介紹呢間小杜包子   但原來喺公路附近   咁應該唔會特登去食 lu   哈哈 ~


最鍾意睇唔同型狀嘅雲




好似好大風咁


另一邊係山


全家都鞋鞋聲   哈哈


酒店 ?!?!



又見到教會



1 點 40 分到民宿   司機叔叔佢話佢地遲咗   所以唔收 NT$200   咁佢地又未食飯   所以我地照比番佢地呀   反正都預咗比呢 ~

一見黃色牆就諗起阿 mi 屋企


呢啲擺設   一睇就知住近海嘅地方   哈哈



好耐無見呢啲電話 lu


我成日講咗愛琴海   哈哈


我一入到去   第一樣就係睇下有無 Local tour   好感恩一睇就睇到   仲要大部份係我要去嗰啲   最開心係每人 NT$700   因為我預咗起碼要 NT$2,500 包車   依家唔駛啦   感恩感恩 ~

民宿個女仔見到我拎一疊紙出黎   佢笑住話我有做準備   梗係啦   雖然預咗跟 Local Tour 啫   但如果半數地方唔係想去   我唔跟㗎 ~

2 個人包車就好貴喇


每人 NT$700 就抵喇   因為我會搭的士去景點   車費都唔野小囉


活動預約說明


上房喇


好有去 Camp 嘅感覺


原來仲有得上去   不過我無上去睇呀


有熱水機   我覺得好唔錯呀


有茶包同咖啡免費供應



下列規則要遵守


每間房都有唔同嘅特色


我地住泰式風情   我問里奧大人點解揀泰式   佢話係民宿幫佢揀㗎


希臘風情   我覺得成間房係藍白色


對門好似好矮咁嘅   我好鍾意呢個木櫃呀


一目了然


好有 "駕步" Feel 嘅浴室設計   哈哈


心型浴缸 ?!   應該係比兩個人浸浴啩   但我覺得個設計比較怪


右手邊條魚嘅水龍頭   原來係膠喉黎架   估佢唔到呢


有齊淋浴露同洗頭水   不過我地都係用番自己帶嚟嗰啲


里奧大人守身如肉   所以即入廁所關窗   但原來係關唔到嘅 @@


大小毛巾


分錢最緊要   我有 NT$5,000


2 點鬆啲就出去食嘢喇   天呀   駛唔駛咁熱呀   仲熱過香港 @@

見到廚房


藍白色呢棟就係 "愛情海民宿" 喇


相比隔離座民宿   我覺得呢間民宿嘅設計好靚呀   哈哈


我地由呢邊入黎   但沿途唔見有任何商舖


好唔起眼嘅 "墾丁。愛情海民宿"



 Lobby 出面係咁嘅   里奧大人問緊管家點出去墾丁大街


  
隔離座嘅民宿設計   好似幼稚園咁   哈哈


見到隻貓即刻諗起阿 mi   叫里奧大人快啲影比阿 mi 睇   呢隻貓貓係住喺另一間民宿㗎


幾有氣勢


個姿勢好得意呀   同埋覺得佢好乾淨   綠色眼睛又好靚


好曬呀



沿途都係民宿


里奧大人影到爆哂光   佢話太耐無用相機   同埋帶住副超嚟影呀   哈哈


日光日白就睇到個指示牌囉



仲有啲民宿係興建中


去旅行好多時都會影低附近有啲咩   咁樣就唔會認錯路啦 (希望)


最鍾意咁 Colorful 嘅設計


行出去大街了


好似好靜咁噃



我同里奧大人講話台灣都有 "康師傅"   佢叫我睇清楚啲啦   哈哈哈哈


住喺大街位置就好嘈 lu


去台灣一定食牛肉麵啦   見到有間門面唔錯   咁就入去啦   最緊要有冷氣   雖然唔係好凍   但都接受到   起碼唔焗 ~

我一定一定唔會坐出面


室內唔錯喎


種類唔多   咁就最好   唔駛三心兩意   哈哈


最愛嘅木制品



辣椒油


太熱喇   見到西瓜汁就好想飲


我嘅招牌牛肉麵 (NT$220)


里奧大人嘅紅燒牛肉麵 (NT$180)



我好鍾意食呢啲麵㗎   有口感   用黎做冷麵都好好食呢



我又要食辣   但又要驚   哈哈   好在小小辣   都 ok 啦



小黃瓜 (NT$60) - 我用"好流利"嘅國語問老闆娘呢啲小黃瓜係咪酸 ?!   佢話係   所以拎碟來食呢   天氣熱   真係要食啲酸嘢


西瓜汁 (NT$80) - 我覺得酸酸地咁


呢餐要 NT$540   我覺得唔平喎   仲以為台南食嘢好平添   哈哈


@ 牛肉三


3 點 15 分食完就去第一個景點 "恆春老街"   我同里奧大人講話呢次旅行   最大開支應該係交通費   因為睇天書   如果去 d 景點   好多公車如果 miss 咗要等半個鐘   有啲要一個鐘   我一定唔等囉   因為如果每個景點都 miss 咗一班車   咁就大鑊 ~   

見到的士   即問司機去恆春老街幾錢 ?!   佢話 NT$300   咁我地上車啦   其實豬咗   應該再問另一架先再搭嘛 ~



3 點 23 分開車   3 點 37 分就到   咁就 NT$300   我估我地都應該比人呃咗喇   哈哈 ~

影相留念

  
我覺得條電燈柱好靚


點影都得


星期六喎   居然無咩人


Hello



唔記得呢座係咩


我同里奧大人講   唔係間間都叫老街乜乜乜呀嘛 ?!   咁好易記錯   哈哈


我好飽   如果唔係一定會買嚟食


台灣好多都鍾意用媽媽麻麻做店名


好多人都以單車代步


天書話呢間 "玉珍香" 嘅蛋卷好味   不過臨走先買


好多舖頭都無開嘅   天書又話星期六日係最旺嘅 @@


好老街 Feel


入去睇下


里奧大人問我   知唔知藍色膠箱裝啲咩   我話冰囉   佢好驚訝咁話我好叻呀   咁都知   我話因為頭先見佢地打開個箱   拎啲冰出來呀   嘩哈哈哈


強調係古早味   但對我黎講係無咩用   因為我不是在台灣出世呢



成碗都係冰


其實我一入到去   見到啲人食緊一 pat 漿糊咁   所以我想走   但里奧大人話咩都試下嘛   味道就無咩   材料就有啲綠豆   有啲一粒粒煙韌嘅嘢咁啦   但食完真係好消暑呢   哈哈



好多廣告



@ 恆香阿伯綠豆饌


我發覺墾丁街頭都好多狗狗


又周圍行下 lu


里奧大人問我要幾多塊   我話一塊就夠啦   又唔知好唔好味喎   同埋呢啲好飽肚㗎


真係好鍾意食三星蔥   因為家姐之前去宜蘭   買咗啲三星蔥餅比我食   我覺得好味道


里奧大人又問我點解要 "cup" 住   我話叫佢直接問老闆娘   哈哈


坐喺呢度食   但其實無冷氣架   有啲焗添   不過唔理喇   唔想拎住周圍走

   
有個人買咗幾塊   但仲未黎拎   所以老闆娘就比其中一塊比我地   一樣係熱辣辣架   又勁香胡椒粉味   超勁正   但食完就感覺到超級勁熱氣囉   成個鼻窿慶哂呀 @@


有路就行   但完全無遊客咁滯   好似死城咁 @@


貳億即係港紙 5千幾萬   如果我中咗   即刻搵地起民宿   哈哈   但當然我唔會買彩票啦


我同里奧大人講話係 "屙綠豆"


其實里奧大人唔講   我都無留意街道名係重覆咁呢


PINK  PINK  PINK


好舊式嘅屋


有 5 隻狗跟住個男人


流浪漢 ?!?!



行下行下   差唔多行到西門


@ 西門



得一塊牆   感覺好似澳門大三巴咁


車同人都係捐山窿過去


簡介


幾得意喎


西門入面就係咁喇   無咩特別   所以都係走人 lu


我一 take 搞掂   唔係唔知要跳幾多次   哈哈




我睇咗好耐先係咁易影一張   諗住再影啦   點知諗住再影   佢地都唔知飛哂去邊 lu   里奧大人話佢地飛咗好耐啦   佢哋都好攰㗎   哈哈   零零舍舍有一隻飛得好快   唔通係大佬來 ?!


實在太熱氣   又要食綠豆饌   今次去呢間 "柯綠豆" 試下先


坐喺街邊食算喇   反正室內都無冷氣   同埋最慘係好焗囉


好在無咩車   所以坐喺街邊食都 ok 㗎   呢間用黑糖做糖水   我覺得幾好味   同埋唔係話好甜咁   我地覺得呢間好味啲呀











里奧大人問老闆娘   點解會出現兩個一樣嘅路牌   老闆娘話佢都唔知   哈哈


里奧大人話鹹酥 G 係咩   個名咁得意嘅   我話鹹酥雞呀   佢又問我點解知   大佬   一睇就知係諧音啦   之後再行近啲睇   成隻 G 樣做 Logo 呀   仲唔係 G ?!       
 

非常舊式嘅商店   佢擺咗好多箱樽裝飲品


人影都唔多隻   哈哈


好多店舖都 Closed


呢個玩意   夠哂經典啦   但咁樣托住   好唔穩陣咁喎


里奧大人知我鍾意打邊爐   問我試唔試呢間臭臭鍋   我話依家咁鬼熱   睇見個鍋字都已經唔想食喇   哈哈


如果我只係記住中山老街就慘


無咩車又無咩人   好定唔好呢 ?!


差唔多日落


行行下又落毛毛雨   好似想越落越大咁   所以即刻飛去 7-11 坐下   等停雨再行呢 ~

Open 仔   我喺台中見過   覺得佢幾得意呢


我同里奧大人講話送比阿 mi   佢話大吉利是   哈哈   我話阿 mi 最鍾意講無得救   同埋講夠鐘食藥嘛   所以一見呢個醫生組合就諗起佢囉   呵呵


佢地背影好似好寂寞咁   哈哈   我地係入咗去先知   原來 7 仔係有得坐   再行入啲直頭有四人枱添架   可以買杯咖啡坐喺度消磨時間


隔住塊玻璃望出去架   塊玻璃幾咁乾淨   哈哈


咁開揚真係好舒服


勁想買黎食呀   不過計番港紙好似要成廿蚊雞   太貴喇   所以唔買 lu


裝哂柑嘅貨車   如果我同里奧大人咁講   佢可能以為係裝哂金嘅貨車   哈哈


呢架就係賣臭豆腐同泡菜


無雨就即刻走喇


"精巧"自助餐   我望入去都幾乾淨   如果民宿附近有   我都會想試下   樣樣夾啲都唔錯    


里奧大人話呢個阿伯架車好勁喎


車中車   哈哈


細細個嘅郵筒


好舊式嘅招牌


度度都差唔多樣   所以成日行來行去都係果度   哈哈


好多阿婆阿伯坐喺度吹水


日落喇


呢度好多人排隊等食鴨肉冬粉   終於叫做多人喇


唔記得點解又入黎 7 仔


大大包薯片正呀   但又唔係話好想買嚟食


行到南門


好想食   所以行去睇咩價錢   因為如果無 1 隻賣   我就唔食 lu


買咗 1 隻炸雞翼   好似 NT$20


嘩   超勁好味呀   香香辣辣   如果唔係驚熱氣   真係想番轉頭買多幾隻黎食   不過一路行一路食其實都幾唔方便   哈哈


個天差唔多黑哂 lu


買埋一 pack 蛋卷就番墾丁喇


行到 5 點半就走人   咁諗住打的啦   點知一架的士都無   咁繼續行行行啦   又落毛毛雨喎   最慘唔記得帶遮 ~

諗住有公車坐公車   但最慘係唔知個站喺邊   唔似香港咁有個巴士站咁架 ~


越行越唔對路   又一架的士都無喎   所以同里奧大人講話見到公車就問係咪去墾丁囉   咁行唔係辦法   行咗 20 分鐘   去到一間酒店門口   諗住入酒店叫佢地幫我地叫車番墾丁   點知有個講國語嘅男人問我地係咪去墾丁   因為佢又係唔識搭車呀   咁我地話等唔到的士   之後佢指住架公車   話佢喺坐呢啲公車黎恆春老街嘅   咁佢上車問司機係咪去墾丁   司機話係   我地都跟住上喇   出路遇貴人呀   感恩感恩 ~


個男人比番車錢比里奧大人   但里奧大人話唔駛啦   我地多謝佢帶我地搭車就真呀   依家每人都係 NT$30   如果打的要 NT$300   幫我地慳咗 NT$210   抵比抵比 ~


最搞笑里奧大人叫我睇住落車   我話大哥   第一已經天黑黑睇唔到路   第二係根本都唔知邊個站   點睇住落車呀   哈哈   好在司機叫我地落車   同埋個男人睇住 GPS   咁我地無咁驚呢   哈 ~


@ 17:47pm   個天已經黑哂喇


5 點 47分上車   6 點 03 分落車   同打的嘅時間差唔多 ~

晏晝嘅墾丁大街係靜英英   估唔到夜晚係另一個天地   好熱鬧呀 ~


行下睇下又見到頭先個男人   不過見佢買緊嘢食   都唔同佢打招呼喇 ~


我無企喺度食呀   因為覺得好熱   同埋我對腳有啲攰   所以買番去民宿先食呢 ~

好多人呀


車來車往


好多檔口呀   開心開心


行哂成條大街先決定買咩嘢食


香蕉餅無咩興趣   我喺泰國都唔食   所以黎到台灣更加唔食   哈哈


呢個檔口好特別


想食粟米   所以睇下佢點整先


唔同味道唔同價錢   我一定係要鹹味嘅   我要中 Size 海苔味


一層唔知咩


再炸   我買完先知原來係炸


炸完再灑海苔粉


掃街真係唔係咩都夠膽掃架   呢啲真係唔敢食呢


條街好熱鬧


里奧大人買咗杯鮮草蜜   好似 NT$40/杯


鹽酥菇必食   好似 NT$60/杯


買多一杯就清哂啦   之後佢擰轉身再拎盤啱啱炸起嘅   之得遲多陣先買啦   哈哈


里奧大人鍾意食蔥餅卷


黑胡椒牛肉蔥餅卷 NT$70/條


阿媽負責煎熱薄餅


阿女就加餡料再煎   之後封口


里奧大人問咩叫山豬肉   我話野生嘅豬啩


我好鍾意食台灣腸


我買一盒   佢好有心機慢慢夾上嚟


脆皮湯包   又買盒試下


我要海苔味同辣味


新鮮熱辣咁噃


喺呢個入口番民宿   都好易認


番到民宿就即開餐喇   但無枱真係比較麻煩   同埋唔鍾意洗手間係玻璃門囉   好似坐喺洗手間出面食咁   哈哈 ~      

黑胡椒牛肉蔥餅卷 - 好味呀   如果即刻食更好味


脆皮湯包 - 一般啦   但都好多餡   真材實料   里奧大人食咗 1 隻咋   最後我都食剩 1 隻   真係食唔落


個盒好靚呀


台灣腸 - 我要酸瓜 + 蒜蓉   勁正呀


鹽酥菇 - 里奧大人好幫手呀   食一粒咁大把   不過都預佢唔食㗎喇   怕熱氣嘛   我食咗半杯都收檔   我發覺差唔多好多嘢都係我話食咁   眼闊肚窄   嘥哂啲嘢添


粟米呀   留番最後食   所以好期待


一咬落口已經成口油   同埋有層膜咁   都唔知咩嘢來   我成塊拻出嚟呀   我覺得好似啲膠漿咁   即係落咗海苔粉都無用啦   我只係食原條粟米   哈哈


食完都 8 點幾   飽到上心口   我直頭覺得好似食滯咗咁呀   慘 ~

抖多陣就沖涼   9 點 23 分一齊瞓喇   今日真係勁攰呀 ~

呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言