2016年11月2日星期三

煎蝦卷 + 雜豆金菇 ( 2-NOV-2016 )




( 2-NOV-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   鬧鐘響完   我去埋廁所   又番入房瞓喇   之後醒咗啦   但只係 7 點 05 分   又繼續瞓   之後又醒   都只係 7 點 20 分   咁再瞓啦   醒果下都係 7 點 40 分   其實我校咗 45 分先起身嘅   不過咁瞓法真係好攞命   好在起身果下都精神咋   哈哈 ~

8 點先出門口   但今朝無車呀   差唔多 8 點半先去到茶記   趕到我呢 ~


菇場唔太忙   不過其實預咗呢排應該會忙   因為次次放假前都好忙   咩都推哂來比我 ~

Lunch Time 同高妹一齊去買酸辣米線   唔知係咪慣咗一個人靜靜哋   咁同佢一路行一路傾   我反而覺得好攰咁   哈哈 ~


4 點先嚟多嘢做   咁即係聽朝都會忙   呵呵 ~

放工去街市買餸   之後番屋企 lu ~

里奧大人起碼要 8 點幾先番到屋企   所以我可以抖陣   開埋機洗衫就熨衫   搞掂哂就打機   之後等佢去到鑽石山就打比我   我就開始煮麵   佢一見到碗擔擔麵就話正呀   但一見碗飯呢   就會話咁大碗食唔哂 ~

是日懶餐 - 煎蝦卷 + 雜豆金菇 

煎蝦卷 - 懶呀   但唔想食豬肉雞肉   所以買 $20 蝦卷   香口嘢好味道呢 ~   

雜豆金菇 - 食咗碗酸辣米線   實在太飽   知道自己食唔哂半斤菜   所以煮雜豆金菇算喇 ~

搞掂哂都 9 點 lu   沖埋涼就休息   又睇下行程   里奧大人就去徑步喇 ~

今晚唔係咁攰   咁都好   我覺得自己恢復正常狀態   之前成日 10 點已經開始眼瞓   感覺就來死咁   哈哈   今晚 11 點先瞓呀   但我覺得 10 點 45 分瞓就最好呢 ~ 

1 則留言:

  1. 一笠笠..HAPPY MONDAY GOOD MORNING
    又食酸辣米線..衰! 的確開胃好多囉
    依家我地食開果間既午餐肉好正
    估唔到有日同阿喂傾開~佢都話唔再食豬腸
    寧願叫午餐肉~哈哈..同我諗法一樣囉(講起就念念不忘)
    係啦~依家我唔想食重肉~都寧願買蝦卷/墨卷
    感覺無呾滯+煎完又香口..點abc辣醬超好味

    回覆刪除