2016年11月18日星期五

美心 Food 2 @ 九龍灣 ( 18-NOV-2016 )

應該得一塊細豬扒嘅份量   唔怪得里奧大人成日話我煮太多嘢啦   食咗呢餐就終於明白佢講咩   哈哈     


海南雞飯 - 麻麻哋   覺得柏檔好食啲


( 18-NOV-2016  FRI )

好嘢   番埋聽日就連放 9 日假   可以休息下喇 ~

心情靚呀   所以食奄列早餐 ~


菇場忙呀   最緊要唔好放工前忙呀下 ~

Lunch Time 出去行下   順便買燒賣粉果食   唔知係咪唔餓   所以覺得唔係咁好食咁  哈哈 ~


仍然忙下停下   4 點之後開始驚   哈哈   好在無驚無險準時放工呢 ~

今晚去剪髮   剪完就番上屋企坐陣   里奧大人 7 點放工   但今晚要幫姑奶 Check 嘢   咁我都陪佢啦   反正唔駛煮飯   我話去美心快餐食嘢呀   因為想清埋張 $50 Cash Coupon   依家一有呢啲Cash Coupon 就會用囉   唔係攝下攝下又過期就蝕㗎喇 ~

食完就去姑奶屋企 Check 嘢   8 點 45 分 Check 到 10 點半終於搞掂   即番屋企喇 ~

沖埋涼再 Double Check 哂行李都已經 12 點幾   即上床瞓喇   聽朝要 4 點半起身呀 ~

上次里奧大人去 Fair 拎咗個行李磅番嚟   我覺得好好用呀      


每人有 20 kgs   所以里奧大人成日話個喼仲可以擺多啲嘢   大佬   有嘢擺先得㗎


2 則留言:

  1. 午笠..午呀! 留埋言準備出去買餸lu
    個行李磅好輕巧~不過係啦..雖然好多kg
    但有野擺就話啫~同埋去旅行我要最輕便
    留返d位可能買野返黎~反而阿喂like帶好多野去旅行
    好在一人一喼~我幫佢執咋..都費事理佢帶乜
    有時帶左d野其實都無用~盞拎都費事理佢囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 三級笠早啦~~~~
      見到我係咪好驚喜呀?! 哈哈
      個行李磅超正呀 有佢就方便好多
      妳知啦 overweight 比人罰錢好心痛呢 ~
      我同妳一樣囉 都話可能有嘢買番黎家嘛 留番d位好d囉~
      反而呀喂like帶好多嘢去旅行 好搞笑喎 估佢唔到 哈~
      我去旅行最緊要係帶底衫褲 cream 平安藥同叉電器咋
      唔用就唔帶架 雖然唔駛自己拎 但執黎執去都煩啦 係咪先~~~~

      刪除