2016年11月16日星期三

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 16-NOV-2016 )

壽氣燒鍋 - 今次個汁好甜   食到我好反胃   


差唔多全白色   都知係無肉食㗎喇   不過咁都好嘅   之後唔會想再食佢呢               



( 16-NOV-2016  WED )

今朝又係灰灰的天   想精神都難   哈哈 ~

早餐食芝腿治   但其實唔餓   所以掛住睇報紙   之後望下個電話   原來已經 8 點 35 分   咁要快啲食喇 ~


菇場忙呀   好快又 12 點 ~

今日有 Lunch Box   食完都唔想出去行呀   天陰陰無咩心機行 ~

仍然忙呀   之後停下又忙過   無計啦   放假之前實多嘢做   最離奇係我唔放假呢   啲嘢根本就係唔趕嘅   但當我一放假就變為 Top Urgent   哈哈 ~

放工即走   無 Mood 所以唔煮飯 ~

咁里奧大人 7 點放工   佢話到彩虹打比我   咁我之後居然瞓着咗呀   好少會咁呢   之後佢打嚟   我收完線之後諗緊係真定係發夢添呀   哈哈 ~

食完就去配鎖匙   不過已經收舖 lu ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就睇電視   9 點幾又瞓着   里奧大人叫我入房瞓   我話仲洗緊衫呀   起碼 10 點幾先瞓得囉 ~

佢 10 點就入房瞓   我晾埋衫都 10 點半   之後即瞓   今日真係超級攰呢 ~
 

沒有留言:

發佈留言