2016年11月11日星期五

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 11-NOV-2016 )

榨菜肉末 (跟叉子燒餅) - 里奧大人必食  


燻魚 - 姑奶必食   但今次好味喎   熱辣辣   魚皮又脆   不過食咗 1 件已經覺得好漏  


醬爆雞丁 - 我覺得唔係咁夠熱   同埋感覺好似人哋食剩放落細碟咁囉 


紫薯豆苗 - 姑奶話食蕃薯防癌   其實我覺得佢真係好煩   每次食親飯   一定話依樣防癌   嗰樣   蒜頭防癌   黑椒會政癌   微波爐會致癌   乜都癌   煩


( 11-NOV-2016  FRI )

今朝無咁凍咁喇   凍得呢兩日   下星期又話有 28 度   呢啲天氣真係玩死人咯 ~

唔餓呀   食奶醬多   其實真係唔想食添呀   但就咁飲咖啡又好傷胃喎 ~


菇場忙呀   所以 10 點幾無啦啦好鬼餓   慘 ~

Lunch Time 一到即開餐喇   食丁麵真係好鬼飽   下次都係叮米算喇 ~


又勁忙喇   做到有啲虛脫   哈哈 ~

放工番屋企   今晚約咗兩個姑奶食飯   依家我都無原動力做家務 lu   所以番到屋企真係抖㗎   都幾爽   哈哈 ~

里奧大人 7 點放工   咁我坐多陣就出發喇   又係去金滿庭食飯   不過無得 Book 位   好在等咗 20 分鐘就有位呢 ~

佢哋之後都到喇   食到 9 點幾就走人   之後去埋睇空氣清新機就番屋企喇 ~

10 點幾番到屋企   即開機洗衫喇 ~

問里奧大人拎部 Tablet 上 Youtube 聽歌   聽到第 3 首歌   個 Mon 係咁閃閃下   以為無電啦   即刻同里奧大人講啦   點知原來死機   真係邪囉   好日唔問佢拎部 Tab 聽歌   點知一聽就出事   唉   嚇到我 12 點幾先瞓到呀 ~

沒有留言:

發佈留言