2016年11月27日星期日

栢檔極品海南雞飯 @ 九龍灣 ( 27-NOV-2016 )




以前同糟糟食 Lunch 坐呢啲位   我哋話係面壁思過位   但如果一個人食呢   坐呢啲位最好   唔駛望住唔識嘅人食飯   哈哈  



( 27-NOV-2016  SUN )

今朝 10 點起身   沖涼之後就落樓食早餐   抖陣就番教會喇 ~

奶油豬好味   但咖啡係暖囉   已經少奶   但都搞到我好反胃   真係好怕飲暖嘅熱飲


里奧大人居然食番同一樣嘢   


講道完畢就走喇   番屋企拎嘢就即去媽咪屋企整嘢喇   之後家姐同媽咪工人都嚟埋   突然間好熱鬧呀   好開心呢 ~

工人知我會搬   所以主動話幫我抹嘢   實在太感動   請到呢個工人   係我同媽咪嘅福氣   所以我一早已經當佢係我屋企人咁看待   佢要食嘅要着嘅要用嘅   只要同我講   我實買比佢   始終佢哋人工唔多   加上又無時間買嘢   我買比佢就最好 ~

家姐話佢 12 月中要番印尼 Body Check   聽完之後   我無哂心機   希望佢無事啦 ~

同埋佢真係好唔鍾意呢個僱主   我哋點勸佢都要走   不過佢個僱主真係好衰格   爛咗花灑要工人比錢換   家姐咪話工人點解唔問番僱主拎錢   唔通冷氣機壞咗   又要佢換部新咩   衰格 ~

咁家姐比咗筆錢佢   當小小心意   因為家姐驚佢無錢用   工人話唔要   佢話未必再番嚟香港   可能還唔到   家姐話番嚟香港先還囉   其實比得佢   都唔係要佢還啦   但唔講個 "還" 字   佢就一定唔會要囉 ~

3 點一齊食下午茶   食到 4 點半   食完就各自歸家 ~



黑椒牛肉絲炒麵 - 味道完全唔掂呀   咁家姐坐里奧大人對面   里奧大人倒汁落鐵板   又唔叫家姐坐開啲   一倒就倒落去   嚇到家姐以為咩事   笑鬼死     


炸脾紅豆冰真係好抵食   只係 $25   


工人嘅雞翼炒麵   我實拎埋辣椒醬比佢   佢好開心呀   同佢相處咗咁耐   同佢食嘢   佢一定要有辣椒醬或者豆板醬㗎   無辣不歡   呵呵             


5 點番到屋企   即刻開始執嘢喇   里奧大人一路執   一路叫自己唔好再買嘢   梗係啦   買咗咁多星矢 Figure   仲要擺喺床下底添   所以買咗其實等如無買   因為都睇唔到嘅   哈哈 ~

執到有啲眼瞓   所以 7 點出去食嘢 lu   再食埋雪糕就番屋企   里奧大人做公司嘢   我就 Pack 廚房嘢   好想快啲清哂廚房同廁所啲嘢   了咗心事 ~

就咁 Pack 煲同碗碟都 Pack 到差唔多 10 點   好鬼攰呀   所以沖涼休息喇 ~

11 點幾瞓覺   但今晚瞓唔着咁噃   次次旅行之後都係咁   起身番工有壓力㗎   哈哈 ~
 

4 則留言:

  1. 一早就笠..哈哈哈哈! 早呀!
    媽咪工人終於頂唔順個僱主啦~咁又係啦
    有咩理由要個工人換花灑頭唔比返錢
    我覺得其實好多香港人真係超衰架~比少少錢要做死人
    同埋..係啦! 比我有工人都當自己人..佢係黎幫手ma
    你估真係當下人咩~以為自己高人一等呀! 痴筋

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)哈哈哈哈! 原來今日係兩笠(記錯左添)
      攪笑啦小奧~係谷問佢又話自己買既都係必需品
      原來收埋咁多野係床底~我唔比阿喂買依d架
      衰都係咁話~得個擺字..有幾可得閒日日會去欣賞呢
      仲要放出黎勁大塵~收埋又無無謂謂(你唔好同返小奧講..哈哈)

      刪除
    2. 三笠墨早啦 妳都唔知自己有三粒墨咁多呀呢?!
      上星期見媽咪工人 佢話唔駛對住新老闆 個人開心咗好多呀
      我都感覺到佢好開心呢~
      佢個老闆超級勁賤 下次講妳聽佢d衰格嘢~
      我都好憎d人 請工人以為自己高高在上好巴閉
      妳出錢大哂咩?! 工人都有付出佢嘅勞力架 妳估白逗妳人工呀?!
      同埋我睇得出媽咪工人 真係當媽咪係自己媽咪咁錫架
      好緊張媽咪架 唔係做比妳睇囉 又錫我同家姐
      所以佢依家好搶手架 識佢嘅都想請佢 哈~





      刪除
    3. (2)三笠墨~
      一二三笠都比妳講齊啦 哈
      我唔會怪妳 妳錯我一定唔會鬧妳呢 呢方面妳要學下我呢~~~~~~~~
      小奧講自己好嘢架咋 衰~
      佢好多figure放喺床下底 我話掉啦 反正又睇唔到 係咪先?!
      成日話我多嘢 我話掉哂d公仔啦不如 佢又唔比 @@

      刪除