2016年11月21日星期一

慢活。墾丁 & 高雄。台南 DAY 3 ( 21-NOV-2016 )

( 21-NOV-2016  MON )

今朝 8 點 15 分起身   沖埋涼就落去食早餐喇 ~

里奧大人先搞笑   唔記得自己着住對拖鞋   想就咁落去食早餐呀   暈 ~~~~

我地坐個位置係接近洗手間   所以我一定坐得唔耐架   哈哈

      
今餐無咁 heavy


經過我悉心照顧   條頸 d 皮膚好番好多啦


唔好得罪我   哈哈

  
細細隻好得意


我尋日見人係咖啡奶凍   我又二仔底死跟啦   不過唔好食嘅   所以孝敬埋里奧大人


咖啡冰   好細心呀


食完都 9 點半   抖到 10 點就出發去沙灘 ~

里奧大人話附近有個沙灘   所以想去影下相   但今朝好熱呀   佢驚我又中暑咁   係都話唔去   我話去啦   難得一場黎到嘛 ~

10 點半去到沙灘   完全唔掂呀   哈哈   影完幾張相就走 lu ~

民宿之前比咗呢張飲食指南比我地   仲有好多景點


好曬呀



繼續行


好多唔同色嘅電單車


原來周圍都係電單車   哈哈   真係要日光日白先留意到呢


準備行去沙灘方向


我唔記得日租幾錢


見到 Chopper


曬到呢 ~~~~~~~~~~


向太陽出發


立體 King Kong


呢度好似係酒店入口


墾丁派出所


望住隻斑馬   其實有 d 恐怖


10 點半去到沙灘   完全唔掂呀   哈哈   所以影完幾張相就走 lu ~

到唔知咩沙灘喇


就係咁咋 ?!?!


沙灘禁止游泳 ?!


望住藍天白雲真係好舒服   但真係好曬囉


我話行出去睇下   里奧大人話好污糟   唔好去喎


行過少少就有 d 污雲


真係到此一遊呢   哈哈


行番出去喇


d 花冧好得意   好似跳緊舞咁


我發覺台南 d 車真係好殘舊下


一間未起好嘅教堂


早上嘅墾丁大街   靜英英


d 雲好似噴出來咁



三爸火鍋   店主係三個細路嘅爸爸 ?!


唔坐就成日見到   哈哈


呢架的士好乾淨


尋晚諗住喺呢間 Amy's Cucina 食 Pizza   但食完薯條已經好飽   所以唔去食喇


住呢度嘅話   夜晚就好嘈   始終我地早瞓呢   哈哈


監察專用箱


好鍾意呢 d 木牌   但買來又無用   以前見親鍾意就買買買   依家真係要諗下先   唔想成日嘥錢買完又掉呀   呢個木牌都要 NT$120 架   唔平啊


呢個女仔好有耐性咁餵隻狗   我睇住佢將罐狗糧又放低又拎走   佢一見隻狗想食又放番低   來來回回幾次呀


就算佢拎走咗罐狗糧   佢都會望下隻狗係咪想食   之後佢又再拎出來   但隻狗狗唔食囉


狗狗又等個女仔出來   哈哈


4 個一齊企定定


墾丁所有便利店都有地方坐   真係超級勁正呀   我地吸咗 10 分鐘冷氣都走喇 ~

我地一出大街   隔離就係呢間 Hi-Life 便利店   所以買嘢飲勁方便


坐便利店食嘢   喺香港真係無可能發生呢

  
講真   雖然係便利店   但都坐得好舒服架   又乾淨   最緊要冷氣夠呀


望出去


好多唔同款嘅茶   不過我無咩興趣   但坐喺度   無理由齋坐   哈哈


台灣叫模範生點心餅


香港就成日見呢個包裝


味道好怪   唔似茶味 @@


突然聽到打鑼打鼓   又見到呢 d   上次去台北見到人打齋   之後有晚見到大黑影   諗起都驚


後面起碼有 20 架黑色私家車跟住


又番到黎民宿條路喇   入口係咁嘅


民宿個牌真係好唔起眼囉


諗起 "黃山"


我覺得愛情海設計幾靚架   望落去好舒服咁呢


夜晚。。睇到民宿名字已經好勁


又係英文重覆嘅 ?!


我屋企係咁就發達喇   會成日叫阿 mi 喂黎 BBQ 同瞓覺   哈哈


周圍睇下   其他民宿設計都好靚



呢座設計比較簡單   勝在夠 Colorful 囉


仲不斷興建民宿   但其實真係做幾個月生意   淡季真係無咩人來


行番去愛情海   所以黃色呢座民宿係我地嘅地標   哈


見人地執房   我又影下相   呢度好似係希臘風情


退房時間都好早噃


張床對住塊鏡   感覺闊落好多


我用完嘅風筒   就咁擺喺度咋


里奧大人用完風筒   會好有手尾咁卷番好去   喺屋企都係咁   拖板條電視啦   叉電器啦   佢都卷得好整齊好靚   反而我就好求其就咁擺喺度呢


頭先買咗嘅零食   但右邊兩包餅仔   我係番咗香港   喺 2017年4月先食   好在無過期


一打開本簿   多廛到呢   哈哈   紅色牆同木枱係我至愛   不過要是自己屋企   就一定唔會紅色牆   對個人嘅情緒係唔好架


天花 Wifi


約咗司機 12 點   所以 11 點 45 分都落去等佢喇 ~

我都好鍾意呢間民宿嘅設計



我覺得佢地治安好好




出面都幾舒服   但好多蟻 @@




呢度比較有 d 亂


我好鍾意紅色呢個燈台


坐喺度睇書都唔錯   唔熱嘅話


好多貓裝飾


個千鞦咁低嘅





由細到大我都好鍾意 chop 印仔架   咁依家見到   即刻拎本記事薄出來起勢 chop   咁個印水台又無咩色   要大大力 chop 囉   chop 到流汗呀 @@


見到棵聖誕樹就好開心   哈哈


呢邊牆就好似太多嘢咁喇   哈哈


原來拎出去比人洗   咁樣比我覺得乾淨 d 咁呢


原來係餅乾   好細心喎


拎咗 1 包上車食   脆卜卜囉   但就無芝士味


我鍾意呢把風扇   基本上呢間民宿嘅嘢   我都好鍾意   哈哈


黃色公仔又黃色牆   cushion 又黃色   連餅乾都要黃色   唔通佢都鍾意黃色 ?!   哈哈


我覺得 4 個人包車就最抵


無無聊聊咁拎本書黎睇   一揭就係呢頁   我同里奧大人話個背景咁似呢間民宿嘅 ?!   之後再睇內文   原來真係呢間民宿


就係睇呢本書喇   介紹 32 間特色民宿


台灣嘅 IKEA 書


個個都電單車代步


廚房門口影架



望出去




靚呀


里奧大人痴痴的等   哈哈


等。。。。 已經 12:08pm 喇   又係遲   遲 8 分鐘都係遲


我見到架 7 人的士入黎   我以為係人地 book 架   點知係我地 book 去高雄嘅車 @@

我覺得租車公司好唔老實囉   里奧大人尋日已經講明   如果坐番同一架 9 人車款先 book   點知又係比人呃   老實講   我對墾丁嘅印象係十分超級極度差囉   一到埗已經比人呃   估唔到離開都係比人呃   嬲爆 ~

同埋尋日仲有 2 pack 人 book 車  仍都係因為 9 人車坐得舒服先 book   但唔知佢地係咪咁好彩可以坐番架 9 人車囉 ~

上車之後再去接埋另外 3 個女仔就直接出高雄喇   坐咗無耐佢就去入油   佢順便行出去放水   佢無拎部手機   全程係咁響   忙到呢 ~

司機係大肥佬呀   佢一坐上車   架車真係"座"一"座"落去咁架   同埋佢好心急   一上車即開車   唔係第一時間扣同帶安全帶先囉 ~

已經嬲到慶合合   仲咁曬 ><


好想快快離開墾丁呀   老實講   去墾丁兩日咁少時間   都遇到 3 件好唔開心嘅事 (司機 2 次遲到 & 9人車變咗的士)   真係唔會再來囉   我對墾丁印象完全係負面添呀


去油站接 3 個女生   佢地全程講嘢   好在細細聲


里奧大人襯司機去廁所   就影佢 d 飲品   哈哈


依家應該無咩人食檳榔喇


差唔多 1 點幾啦   里奧大人食包童星麵   我真係無胃口   唔知係咪暈車浪   想作嘔咁   我依家唔可以坐咁低嘅車太耐   小巴又 ok 架喎   但巴士太長程都唔係太得 ~

見里奧大人逐條細細啖咁食   正路佢唔係咁食家嘛   佢話司機全程不停食嘢同飲奶   搞到佢都有 d 餓   哈哈 ~

我只知佢手機不停係咁響   但佢講鄉下話咁   真係聽唔到佢講咩   但我地估應該係接近生意   真係差唔多 10 分鐘電話就響囉 ~

沿途無高樓大廈   真令人羨慕呢


又見烏雲了


好多個桶   等人回收 ?!?!



沿途仲好多買檳榔嘅地方


估唔到有間生態展示館


有間廟



d 雲一粒粒咁   好得意呀


又見到個海了


唔知台南嘅潮州係點嘅呢 ?!


13:40pm   應該差唔多到高雄 lu


司機大哥又去洗手間


里奧大人間唔中又同司機傾下計


塞車   所以我地行 shoulder


2 點鬆 d


有高樓了   應該差唔多到高雄


進入高雄市區喇


好似 "賤格"   哈哈


今日勁好天氣


居然仲有茅山符咒 @@


12 點 15 分開車   2 點半去到高雄   即係要 1 個鐘頭 45 分鐘   都算快喇 ~

右手面係 DUO 喇   酒店名唔係咁起眼


到酒店喇


酒店另一邊


其實 d 頭盔真係帶同唔帶都無分別   完全唔安全嘅


2 點半 check in   2 點 40 分上房   3 點搞掂哂就出發 ~~~~

都幾多人 check in


Lobby 都好大喎   入面仲有嘢睇架   不過無入去睇


我地住 12 樓


走廊   其實好暗架   最搞笑里奧大人番到黎香港   問我驚唔驚間酒店   我話唔係有鬼呀嘛 ?!   仲咩番黎香港先問嘅 ?!   佢話唔係   只係覺得走廊咁暗   覺得我會好驚   咁老實講   雖然暗   但就無不安嘅感覺呢


Hello



我地嘅房間   都算大呀


真係好少見到床尾係咁 @@


免費提供嘅茶包同 2 支水


自家品牌


好乾淨啊   菇場嘅熱水壺入面係生锈架


洗手間好大好乾淨   同埋好光猛   哈哈


浴缸   我無浸浴呀   因為唔想洗個浴


企缸嘅花灑   水力都好夠


等 lift 都有位坐   唔錯喎   仲可以望下風景


望出去係咁嘅   真係好羨慕無高樓大廈嘅城市呢



酒店對面   其實廿年前係咪都係咁呢 ?!


里奧大人話見架的士咁新咁乾淨   所以買下去機場幾錢 ?!   係 NT$300   咁又平喎   唔通好近 ?!


我做到呢個動作就勁喇


里奧大人似乎真係好鍾意呢架的士喎   呵呵


umm   呢度似乎唔太吸引


我覺得係買手信嘅地方


等人 ?!


酒店轉個彎就係美麗島捷運站   所以真係好方便   里奧大人話佢有做功課架   哈哈   不過訂機票住宿真係由里奧大人一手包辦   我一 d 都無參與架   我只係答好   佢就即 book 呢 ~

今日都係預咗 hea 過   咁我話去大遠百嘅誠品啦 ~

@ 美麗島站


鬼仔啱啱要拎車


架單車都好新淨   同埋好乾淨   起碼個籃係無垃圾 汽水罐同煙頭


呢度租車   可以去另一個地方還   其實真係好方便   但如果車位 full 哂咁點呢 ?!


都好多資料要 Login


我地係 6 嘅出入口   所以搭捷運真係好方便

    

條扶手電梯都好長下喎


今晚就會行南華觀光夜市



好在有 Map   咁里奧大人搵路就方便喇


無咩人


唔通 3 點幾關係   所以捷運站無乜人 ?!


點行都得   喺度玩自拍真係唔錯   一定唔會阻到人呢   哈哈


好多個出口位置


我要睇捷運路線   咁先可以 plan 到行程呢



兩個人車費只係 NT$40


好靚呀


今日趕時間   遲 d 再影   哈哈


好多個出口


估唔到月台咁多人


車廂都多人


到三多商圈站喇


差唔多 3 點 40 分去到三多商圈捷運站   4 點喺 food court 食嘢 ~

我只見到好多個出口   哈哈


見到咁多個 "出口" 就有 d 頭痛


行出去喇


我地去大遠百百貨   我成日讀咗遠大百貨


里奧大人見到誠品就勁開心


我覺得個 Logo 好老土呀   哈哈


周圍都好古舊下喎


天書話呢間好飲   估唔到呢度都有   但真係好一般啫   我咁鍾意飲珍珠奶茶   都只係飲咗半杯咋


我地坐呢 d 卡位   所以我覺得  Food Court 都好舒服


環境唔錯喎   最緊要夠靜


@ 周氏蝦捲


我覺得套餐吸引   所以試呢間


小食種類都吸引


我唧 d 辣椒醬   但係啡色同好稀   所以我唔敢試呀


里奧大人好認真講話   我果杯係樺達奶   因為佢睇唔到個茶字   哈哈


學下茶道先


炸蝦捲 + 擔仔乾麵 + 綜合湯 (NT$165) - 里奧大人鍾意食湯麵


我就食滷肉飯


魚丸蝦丸又係勁好味   同埋碗湯係熱辣辣呢   加埋胡椒粉勁正


來到台灣   一定要食 A 菜   哈哈


炸蝦捲 (NT$60) - 好味呀


經過一間類似冒險樂園嘅地方   我話想玩揸車呀   所以唱錢   好似 HK$5 一舖   勁抵呀 ~

成個場係無咩人玩架


勁想玩好耐   但香港玩一舖好貴   呢度超級平


里奧大人玩咗幾分鐘   我玩咗 10 秒唔夠就 Game over   因為我唔識玩呀   哈哈



就咁睇佢玩   我都好開心架   我由細到大都好鍾意睇人打機架


揀咗首好悶嘅歌   所以好易過關   咁樣睇個背囊係脹卜卜   都唔知裝咗乜鬼嘢   哈哈


5 點半到誠品   睇到 7 點幾先走喇 ~

上面都有好多唔同書籍   正呀


一眼睇哂


以為佢坐喺地下睇書   其實佢瞓着咗   我行咗幾轉喇   佢都未醒


買哂去嘅話   里奧大人一定覺得我痴咗   突然間咁鍾意睇書   哈哈


里奧大人買咗呢本 Thinging, Fast and Slow   唔知佢有無學到嘢呢 ?!


呢架機好掂呀




好快搵到要買嘅書   如果無顯示就  即係代表呢間誠品無貨呢


無處不在   哈哈


一包要接近 HK$100   我覺得好貴


嘩   勁樣衰呀   但我覺正喎   哈哈   估唔到呢個係 Headphone


呢本書幾好睇


里奧大人偷影我文靜嘅一面   哈哈


周圍行下   再去觀光中心行下啦   但無料到嘅 ~

8 點咋喎   靜成咁嘅 ?!




遠眺 85 大樓


想見多個人都難


夾公仔嘅舖頭



搭捷運真係好平


我都鍾意去台灣嘅 7-11


美麗站嘅天幕都好靚



又話呢度好多衫睇嘅   一 d 都唔覺囉   仲要 d 款式舊到呢


行去六合夜市喇


左邊藍色係單車路


跟 Google Map 行   由停車場行去六合夜市


個牌應該整高 d   咁樣易望好多


我覺得夜媽媽行呢 d 橫街窄巷   有 d 危險咁


9 點半到六合夜市   無諗過無咩人喎   係因為平日定係太夜呢 ?!   但其實我同里奧大人都覺得高雄好小人囉 ~~

到六合夜市


再行前少少


行行下見到捷運站   咁由捷運站行去六合夜市就安全 d


由捷運站一出就係六合夜市   好方便


果汁


里奧大人最愛嘅豬豬


海鮮 ?!


好想食花枝丸   即買 1 串食啦   NT$20/串又平喎


唔好味嘅


人頭湧湧咁噃   所以幫襯呢檔喇   哈哈


烤肉價錢 NT$25 - NT$60


即叫即燒


烤肉隔離係食擔仔麵嘅   所以又試下


台南正口味


即場煮


我地坐枱仔   所以里奧大人就坐得比較辛苦 d



開餐喇


真係好細碗架咋   不過我鍾意粉麵係細細碗   咁可以食下其他嘢呢


我鍾意食米粉多 d


烤肉來了   我都唔記烤咗 d 咩了   哈哈哈哈   只記得隻雞翼係唔熟囉   話時話   點解唔拎去換呢下 ?!   隔離之嘛   哈哈


好得意呀


令我諗起茶杯狗


我黎咗台南第 3日   比我印象 d 人唔係咁友善   我喺台北   d 人見到我影相   會笑同埋停低得我影埋先行   但台南 d 人就好惡型惡相咁囉   搞到我都唔敢周圍影相呢


里奧大人好驚訝有個吉位


搭捷運走人


咁快又 22:20pm 喇


真係好唔慣捷運站無咩人   哈哈


10 點 45 分番到酒店   抖陣先沖涼 ~

洗手間有淋浴液同洗頭水


最鍾意有個寶盒   哈哈


用咗 d 洗頭水同淋浴露   諗住香噴噴   點知陣味係好乸鼻咁   即刻用番自己帶去果 d



大少毛巾 + 廁紙


咁樣係咪想代表清新 d 呀   哈哈


電子馬桶


完全無用過呢 d function


今日都有 d 攰   所以 11 點幾都瞓覺喇 ~~~~

呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言