2016年11月25日星期五

大快活 @ 九龍灣 ( 25-NOV-2016 )



里奧大人食窩蛋牛肉煲仔飯   佢一開個蓋就話熟蛋嚟嘅   咁即係呢個煲仔飯   佢哋擺咗喺度好耐啦   


( 25-NOV-2016  FRI )

依家去完旅行   多數會請多一日休息   年紀大唔襟捱 lu ~

10 點起咗身   沖埋涼就落去食早餐喇 ~


食完去 Post Office 整嘢   點知帶漏文件   咁唔整 lu   一陣先再嚟 ~

里奧大人約咗 1 點前集運收貨   點知 1 點都未到   咁唔等喇   去埋 Post Office 整嘢就搭地鐵去旺角拎番部 Tab   搞掂哂都 2 點   因為約咗 3 點驗眼   所以食埋酸辣米線先過去呢 ~

本來我話唔食嘢㗎   但係食酸辣米線又 OK 喎   因為酸酸辣辣好開胃呢 ~



去到診所啱啱好 3 點   明明 3 點先開   但我要等 3 個人先有得驗   即係早到早睇 ~

因為驗埋青光眼   要放大曈孔   所以一定要里奧大人陪我   唔係佢可以留喺屋企執嘢 ~

本來我唔想眼   但我發覺右眼角有嘢頂住咁   成兩個星期喇   所以真係驚有咩事   加上對眼成日濛查查   真係要去驗囉   無事就當買個安心嘛 ~

醫生話我眼皮炎   內分泌脂肪好多   我以為 Dirty 啦   原來佢話瞓得唔好   加上我又成日喊   所以搞到對眼更多脂肪   咁教我用熱水浸棉花敷眼   每日起碼 3 次   再開埋啲眼藥水比我   埋單 $785   希望可以 Claim 得番啦   哈哈 ~

睇完就搭地鐵番屋企   對眼濛查查   衰里奧大人問我見到佢有幾多隻手指   我話無手指   之後佢勁快答話好喇   下次唔駛睇   可以慳番 ~

番到屋企又 Pack 下嘢咁啦   里奧大人打極去間集運都無人聽   離哂大譜 ~     

7 點幾去大快活食嘢   食完就番屋企 lu ~

沖埋涼就睇戲   里奧大人話食蛋卷   我話佢好勁   頭先話好飽   依家仲可以食得落蛋卷 ~


喺墾丁嘅恆春老街買嘅手信   唔記得幾錢 1 Pack   只記得 3 Pack 就平啲   但我話 1 Pack 就夠   里奧大人問咗我兩次係咪只買 1 Pack   佢應該難以想像我唔買呀   哈哈   我對太飽肚嘅零食無咩興趣   呵呵


佢話口感係好鬆脆   同埋好多黑芝麻好香喎   不過我話我真係食唔落   第日我試啦   真係好味道喎  


睇完戲都差唔多 12 點   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言