2016年11月15日星期二

黑椒雞扒意粉 + 蒜蓉炒豆苗 + 齋滷味 (外賣) ( 15-NOV-2016 )





( 15-NOV-2016  TUE )

今朝又熱番喇   我直頭覺得好似又濕又熱咁添呀   都 11 月啦   仲係着短袖開冷氣   真係講都無人信   以前真係四季分明   依家好似得兩季咁   慘 ~

見人食蛋牛治   咁我都食喇   懶得諗 ~


菇場忙呀   所以有啲餓 ~

真係唔知做咩   食蛋牛治應該好夠飽家嘛   但今日好餓呀   要食酸辣米線   落完單即去買麵包比里奧大人   之後拎埋碗米線就飛番菇場開餐喇 ~


今次酸多過辣   水準硬係唔穩定嘅   


仍然忙   其實仲有好多嘢未做   不過唔理喇   一對手做唔到咁多嘢 ~

放工去 Taste   買完嘢就番屋企   浸完菜就熨 2 機衫   好攰呀 ~

里奧大人 7 點放工   我即煮嘢喇 ~

是日晚餐 - 黑椒雞扒意粉 + 蒜蓉炒豆苗 + 齋滷味 (外賣)

黑椒雞扒意粉 - 終於清埋樽黑椒汁   本來有洋蔥㗎   不過爛鬼咗   激氣 ~

蒜蓉炒豆苗 - 炒香蒜蓉   再落鑊炒菜   夠哂鑊氣   所以香到呢   好難想像自己會煮到咁嘅味   哈哈 ~        

齋滷味 (外賣) - 勁想食呀   即去買 ~

搞掂哂都差唔多 9 點   沖埋涼就睇電視   里奧大人去徑步   之後話買芒黑白比我食   佢話我食完黑糯米   個咀唇有番啲血色喎 ~

佢 10 點先番到嚟   等埋佢沖完涼   差唔多 10 點 20 分先食   太夜食喇   下次唔好搞 ~


好在都眼瞓   11 點都入房瞓   但里奧大人話太飽   所以瞓唔到   呵呵 ~    

沒有留言:

發佈留言