2016年11月30日星期三

海逸皇宮大酒樓 @ 紅磡 ( 30-NOV-2016 )













( 30-NOV-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   佢唔知摷咩   摷到嘈冤巴閉   真係勁想話佢   不過依家屋企好多紙箱   摷嘢真係好煩嘅   唉 ~

瞓到 7 點 45 分   其實好似無瞓過咁   仲瞓矮頸添 ~

諗住自己一個人會快手啲   點知 8 點 05 分先出門口   趕頭趕命   所以覺得今日有啲熱呀 ~

早餐想食甜嘢   咁就奶醬多啦 ~



菇場唔太忙   我可以 Load 相   呵呵 ~

Lunch Time 行咗陣   之後再買車仔麵   今日食飽啲   因為今晚起碼 8 點先食飯 ~


好嘢   菇場唔忙   可以繼續 Load 相   但其實揀相好攰   所以都係揀下停下 ~

今晚食婆婆生日飯   所以放工搭巴士去紅磡   6 點就到紅磡   行咗 15 分鐘唔想行   咁去麥當勞食包細薯條   再問下大食同剪髮表妹幾時到   估唔到剪髮表妹話 15 分鐘後到   之得早啲問佢啦   我唔駛食薯條 Hea 坐 ~



6 點半見到佢啦   話要食好味嘅辣魚蛋喎   咁一齊食啦又   之後再同佢去搵 Emoji 萬樂珠   不過都搵唔到   所以行去酒樓 lu ~


表妹又話好辣好好食   咁買 2 串魚蛋 1 串燒賣啦   都唔係好好食囉   好在表妹都話味道唔同咗咋   哈哈   不過我其實都好飽   食咗 2 粒蛋蛋同 1 粒燒賣   其實叫佢食哂去   呵呵


人未齊   又同佢去商場行下   不過無嘢行又番番入酒樓   咁啱家姐同姐夫都行緊去酒樓   我喺後面叫家姐個名   佢以為聽錯   哈哈 ~

差唔多 8 點開席   今晚除咗里奧大人同埋另一舅父舅母無嚟之外   真係差唔多齊哂人呀   呢 10 年都係分開食飯   依家大細舅父破冰   大家都好開心啦   雖然佢哋仲未傾偈   但肯一齊食飯已經好好 ~

我地同大舅父一家坐   加埋大食同剪髮表妹   咁我同剪髮表妹坐嘛   叫佢除隻勞力士黎戴下   點知我太多肉   扣唔到呀   我同家姐話我扣唔到錶帶呀   家姐話: 得㗎   扣得到㗎   之後家姐格硬將我啲肉 "必" 入去   係都要扣到為止   笑死我呀   嚇到表妹死死下啦   佢叫家姐比佢隻我戴   唔好整爛佢嗰隻   哈哈   家姐係咁㗎   好似好熱心幫妳整到為止   但其實咩都格硬來   好鬼怕佢   哈哈 ~

我大表妹仲搞笑   佢話將個女傳到大舅父度   隔咗 5 個位㗎   佢個女又唔太跟人   咁佢一嘢抱個女去隔離大食嗰度   已經喊緊   但大表妹叫大食快啲傳比剪髮表妹   笑到我哋死   個女喊緊㗎   仲點傳呀   真係當個女係公仔咁 ~

今晚我超級開心呀   全程傾偈又講笑   我覺得好耐無試過咁呀   笑到連佢哋都問我笑咩   笑到咁開心   哈哈 ~   

9 點 10 分食完   又係傾下傾下先走   我同家姐姐夫行番出去坐巴士   佢哋九龍城轉車   我就可以直接番九龍灣 ~

番到屋企都 10 點幾   里奧大人又執嘢   我又執啦   想清哂啲嘢   依家清得幾多得幾多   因為真係想有條生路行下   哈哈 ~

11 點先沖涼   抖多陣都瞓喇 ~ 

2 則留言:

  1. 三字經笠..早呀! 一陣食咩呀? 又老車呀?
    人越大越鐘意同家族gathering~真係好難齊人聚埋
    不過緣份就係咁~兄弟姊妹有緣做到又未必一定岩key
    時機既野又好奇怪~可能原本好好..突然又話唔岩
    唉! 依家我都睇得好化~咩都唔想理咁多..
    自己同阿喂生活開開心心已經好滿足~其他只係等閒事囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 二如反腸笠早啦~~
      今日天濛濛啊 夜晚仲會有一兩陣雨 無諗過12月會落雨~~~~
      之前食咗2餐老車 有d驚呀 哈~
      係啦 依家好鍾意同表妹佢地一齊gathering 真係好難得聚埋呢~
      下次講比妳知 佢地為咩事反面 其實佢地係唔應該有反面呢個局面囉~
      我家姐由細到大都對我十分之好 所以上次我同小奧話兄弟姐妹一定係互相愛錫
      佢好大反應話唔係 梗係啦 佢地自己都唔係咁愛錫 呵呵~
      年紀越大真係咩都睇化 我覺得生活開心最緊要
      我放開咗啦 因為我發覺原來好多人都愛錫我 哈哈~



      刪除