2017年3月12日星期日

興興 + 港記糖水 @ 官塘 ( 12-MAR-2017 )

冬蔭公湯河 ($43) - 加多 2 粒牛丸要 $10   但估唔到都有幾隻蝦同秀珍菇   咁下次唔駛加牛丸 lu  



泰式串燒沙爹牛 / 豬 / 雞 ($15/串   3串起) - 個汁都 OK   



馬拉盞炒通菜 ($45) - 我覺得好油   



呢排頭暈   所以里奧大人係都要我食碗紅豆沙  



有蓮子百合同陳皮   真材實料   就咁食一碗已經好飽肚   



合桃糊 - 里奧大人一路食一路話好漏   哈哈   



( 12-MAR-2017  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐   之後番教會喇 ~



崇拜完畢就去書局睇書   差唔多 2 點就食嘢喇 ~


我話食炸菜餅就夠   真係食唔落烏冬囉



真係好味道   但真係好油   哈哈 



食完鹹就勁想食甜   哈哈



食完再去超市行陣   咁我去睇乾貨   Counter 阿姐望住我話: 要咩呀 靚女 ?!  但佢未講完呢句就繼續喺 Counter 嘅柜桶整嘢   過咗 2 秒又擰番轉頭望我話: 真係好靚   我心中暗喜   但 2 秒唔夠   佢就話一分錢一分貨   真係靚嘢黎㗎   哈哈哈哈   等我以為佢話我靚添 ~

之後即同里奧大人講啦   笑到佢呢   佢話好似做緊啲搞笑戲咁   我咪話囉   個阿姐比錯哂信息人啦   無啦啦又擰番轉頭話好靚   哈哈 ~

買完蘋果就番屋企喇   里奧大人番到屋企即瞓   我就好似 4 點左右瞓   瞓醒已經 4 點半   仲以為 5 點半添 ~

抖到 6 點就去食嘢喇   本來想食套餐   但覺得太多嘢   我又唔係話好餓   所以單叫好啲   咁再去港記食埋糖水就番屋企呢 ~

番到屋企即沖涼休息   睇埋 "迷" 大結局就瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 阿四笠..繼續係我呀!哈哈
    每次見你地食早餐~之後午餐..我都覺得好飽
    真係早餐可以留到夜晚先再食~份量好多+d麵好滯胃咁
    哈哈哈哈~如果我咁同阿喂講~佢實話我思角失調架
    有時我同佢講..同座出入~邊個邊個次次都望住我架
    佢會話我嚴重思角失調~依個超市阿姐又係攪笑..你暗爽係應該既(哈)
    笠..係咪依間糖水~睇上去真材實料~食完飯再食合桃糊..堅滯啦
    所以你都叫好勁架啦!哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 四阿笠 哈哈哈哈~
      嘩笠 我每次星期日食完丁丁 都可以頂好耐架~
      但今日好想好想食炸野菜餅 所以行陣再揀去烏冬囉
      個烏冬只係小奧食咋 我真係食唔落 太飽肚喇~

      衰喂唔信老婆添 女人嘅感覺係好準架 哈哈~~~~
      係呀笠 就係呢間糖水呀 真係好真材實料囉 有機會一定買比妳地食~
      食合桃露真係堅勁 衰奧仲邊食邊話好漏
      講咗好多次 咁樣咪仲覺得漏囉 豬豬~~

      刪除
  2. 靓~真系好靓!无得顶~靓女

    回覆刪除