2017年3月30日星期四

炸魚皮 + 印尼撈麵 ( 30-MAR-2017 )




( 30-MAR-2017  THU )

尋晚瞓到半夜熱醒   好在開咗風扇之後就好快瞓得番 ~

早餐食腿蛋治   心情唔太好   真係覺得咩都唔好食   哈哈 ~



菇場唔忙呀   又無哂大粒喺度   勁爽 ~

Lunch Time 出去萬寧行下   再買多 2 Pack 威化餅比里奧大人   買埋麵包就番菇場喇 ~

食咗吞拿魚包都覺得好飽   之得唔買個雞尾包啦   要留番陣慢慢咬 ~

仍然 Hea 過   咁都好   留力今晚做家務 ~

放工即走   番到屋企熨 2 機衫   熨完都 7 點幾   咁沖埋涼就煮嘢食喇 ~

本來諗住煮吞拿魚螺絲粉   但記起前晚食剩大半包炸魚皮   咁要食埋去喇   再煮多個印尼撈麵   勁好味   哈哈 ~

開埋機洗衫就休息喇   之後家姐打嚟傾偈   傾完又再同冰姑傾偈 ~    

明明話 11 點瞓   傾傾下又 11 點 40 分先瞓   哈哈 ~          

4 則留言:

  1. 一笠明月掛窗前..笠早呀!
    happy monday精。。神。。d
    係呀~我都覺心情唔好食咩都唔好味架
    依日早d返到屋企都好呀~多好多時間自己用
    同埋..好在冰菇夜瞓咋~起碼陪到你吹下水
    傾完最緊要好瞓囉~好! 等我贈你8個字
    事不關己。閒事漠理

    回覆刪除
    回覆
    1. 四射都唔中笠 妳快d驗下對眼啦 哈~
      心情唔好 真係食糖都唔覺甜添呀~
      呢晚做哂家務就最開心 起碼等佢知道屋企係最乾淨整齊 哈哈~
      係啦 真係好在冰姑夜瞓咋 可以陪我 但又要令佢擔心我囉~
      收到收到 多謝哂~
      8字笠言~~事不關己。閒事漠理

      刪除
  2. 风雨同路~有你就有我!此奶我们的承诺😘

    回覆刪除