2017年3月20日星期一

福源餐廳小廚 @ 官塘 ( 20-MAR-2017 )

拔絲咕嚕肉 - 好味就好味   但真係好熱氣   哈哈



羅漢齋炒麵又係好味又熱氣   所以里奧大人番到屋企要即飲啤酒食熱呢  



( 20-MAR-2017  MON )

嘩   又黎勁潮濕天氣   好在又唔係話好攰咁咋 ~

早餐食腿蛋治   今次麻麻地好味噃 ~



菇場做埋 Report 可以 Hea   無啦啦打咗 2x 個噴嚏   之後開始頭重重喇   應該係作感冒 ~

好在西瓜唔喺度   我可以間唔中合埋眼抖下 ~

Lunch Time 出去買菜   之後買埋嘢食就番菇場喇 ~



食完嘢諗住舒服啲   不過仍然頭重重 ~

里奧大人 3 點去上環見客   諗住今晚煮飯   但最後我都話唔煮喇   唔係咁舒服   想出去食   咁可以早啲休息 ~

差唔多 4 點就勁忙   好在放工前搞掂哂 ~

放工即走啦   里奧大人已經到咗福源 lu ~

食完就番屋企   里奧大人就做公司嘢   我就沖涼   之後開機洗衫   晾埋衫都 9 點   咁睇多陣電視啦   但里奧大人話我睇睇下電視都瞓着咗   我再望下個鐘   原來已經 10 點   不過我都瞓覺喇   個人唔係咁舒服   瞓多啲快啲好呢 ~  

2 則留言:

  1. 五花大綁笠..午安啦!
    今晚又話急凍啦~要好好照顧自己身體呀吓
    打2x個乞痴~仲唔係掛住我咩..哈哈
    係啦~如果攰真係唔好煮出去食好過..煮完都唔想食
    個骨好熱氣即係好脆啦~好正咁呀!羅漢齋麵..我記得係你至愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 六菜唔落油笠 仍然會係我~~~~~~
      邪..今晚4月22日又真係話急凍啊~~~~
      但今朝真係涼咗好多囉~

      我打2x個乞痴 係妳掛住我呀嘛?! 嘩哈哈哈哈~~
      試過唔舒服煮嘢 煮完食唔落 小奧又食得少 最後要掉埋
      咁之後我唔舒服就出去食好過 起碼佢食番自己中意食嘅嘢
      我又唔駛咁攰 簡直雙贏呀 哈哈哈哈~
      個骨係脆架 食多幾嚿妳就會發現鼻哥窿好慶架~
      係啊 羅漢齋麵係我至愛嘅 33



      刪除