2017年3月26日星期日

燻蹄 (外賣) + 菜心 ( 26-MAR-2017 )






( 26-MAR-2017  SUN )

今朝 10 點起身   個頭有啲痛   里奧大人話我尋日 BBQ 死都唔着件風褸   肯定冷親喎   因為佢尋日摸我隻手嘅時候   話我隻手係好凍   即刻拎番件褸比我着   佢應該都知我唔想件褸吸味   所以凍都唔着呢   哈哈 ~

刷埋牙沖埋涼就出發喇   食埋早餐就番教會 ~



番到教會即刻食粒 Panadol   試過有次痛咗成日   最後夜晚都頂唔順要食粒 Panadol   自此之後   我一有頭痛會即食粒 Panadol 囉   唔想痛苦成日   哈哈 ~

今次聽道又有得着   我哋信神   唔係只求安穩生活   而係將神嘅愛傳揚出去   好多人包括我自己   初信主嘅時候   真係只求安穩生活   以為樣樣都係順利   但我好感恩係   由信主嗰一刻   我真係滿有平安喜樂   咁當然唔如意嘅事係一定有發生   好記得有年要做手術添   但我居然唔驚   只係驚種豆   要是以前   喊死都似   同埋好多事   神真係大大加力比我   當我承受唔到嘅時候   神就會有一個好好嘅安排   到依家都係咁   神要我地信服 等待   我係做到的 ~

崇拜完畢就去買燻蹄同菜   之後即番屋企喇 ~

里奧大人叫我瞓覺   咩都唔好做   我話唔眼瞓   好難瞓到喎 ~

咁反正唔眼瞓就開機洗衫   再熨埋 2 機衫   真係好唔鍾意推住啲嘢   成日記住要做仲煩 ~

上次喺大家樂食咗件好味嘅厚多士   所以我話今日要再食呀   3 點就落去食 tea   食完又番屋企 lu ~





電視無嘢好睇   咁我睇書啦   睇咗 10 頁就有啲眼瞓   4 點半瞓到 5 點 15 分   之後好番好多喇   所以要預備煮晚餐喇 ~   

是日懶餐 - 燻蹄 (外賣) + 菜心

燻蹄 (外賣) - 今朝個人有啲唔舒服   但又唔想出街食   所以買燻蹄呢 ~

菜心 - 本來買 1 斤   阿姐話買 2 斤啦   咁我是但啦   之後仲送埋蔥   咁又幾好喎   依家唔係度度買菜送蔥㗎喇   唉 ~

難得唔潮濕   所以再洗多機衫   搞掂哂再抖半個鐘   差唔多 8 點 50 分就去徑步   徑咗 20 分鐘就番屋企   因為條街好凍呀   哈哈 ~

沖埋涼抖陣又食埋個沙律   終於食哂   又清埋樽脆煙肉碎   解脫喇   哈哈哈哈 ~



睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 四肢無力笠..哈哈哈哈! 諗埋你個樣好好笑呀
    你呀..同阿喂真係一樣架~人有人冷..衫有衫冷
    凍就要著衫ma~病左自己又唔舒服~分分鐘仲要破財睇醫生
    要好好照顧自己先得架ma..要記住啦!
    你真係厚多士..個厚多士靚呀~睇到好想食pizza(衰)

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於到四肢無力喇 哈哈哈哈 笑笑笑 好好笑咩~~~~
      我同呀喂一樣咪好囉 妳唔覺得好有親切感咩?! 哈哈~
      咁如果真係好凍 我都會着衫嘅 最驚病咗影響工作 嘩哈哈哈~
      笠.個厚多士超正呀 我連續幾星期都食佢呀 勁呀呢?! 駛咩講
      係咁 一陣見~~~~

      刪除