2017年3月13日星期一

Tasty Fabio @ 官塘 ( 13-MAR-2017 )

挪威煙三文魚薄餅 7吋厚批 ($88) - 如果有薄批就好啦   估唔到煙三文魚份量都多   起碼每件批都有 1 塊煙三文魚   



批底都 OK   勁驚好厚嗰啲   但都係好飽肚   哈哈     



Set Dinner $168
蕃茄他他多士 - 多士脆卜卜 



田園沙律 - 我要黑醋汁   醒胃啲嘛      



餐湯 - 應該係蘑菇湯   我食到好似有蟹肉   因為口感係一絲絲   呢個湯都好有驚喜      



燒 8 安士紐西蘭西冷 - 燒到外面脆脆地好味呀   今次 7 成熟   里奧大人成日笑我話要 9 成   我話好怕生勾勾感覺嘛   但下次都係 9 成好啲   哈哈   



我勁鍾意食筋   所以里奧大人同家姐次次食牛扒   都會睇咗啲
筋喺邊個位置   切咗比我食先㗎   因為如果佢地食咗   我唔比佢地吐出來㗎   要咬到吞落肚到為止   鬼叫我無得食   哈哈



意式奶凍 - 都好味   不過我好怕奶類制品   我驚食到皮膚敏感呀



( 13-MAR-2017  MON )

尋晚瞓瞓下熱醒   好記得醒之前個夢係同里奧大人同阿 mi 一齊行山   又熱又曬   我仲成日用手遮住塊臉黎行   因為無搽防曬   但我事實真係好耐無搽防曬   唔通個夢要暗示我要搽番防曬 ?!   哈哈哈哈 ~

今朝濕度 99%   真係人都顛 ~

早餐食熱狗   今次真係要飲杯熱啡喇   呢啲天氣   令人好鬼悶   好鬼眼瞓 ~



菇場唔太忙   有嘢做都慢 9 拍咁囉   哈哈 ~

Lunch Time 出去食   食完行下   難得見到小小光猛 ~



今日惠康有 92 折   咁又睇下嘢   居然比我見到 Tempo $69.9/2 條   再加埋 92 折就抵喇   所以幫家姐買咗 4 條   原來咁鬼重   尋日里奧大人拎住 2 條廁紙話好輕家嘛   嗚嗚 ~

仍然 Hea 到放工   爽呀 ~

放工即走   番到屋企即拖地   真係拖極都立立哋咁   潮濕天氣快啲過啦 ~

里奧大人 6 點半放工   咁今晚要去駱駝漆大廈拎淘寶嘢   所以去埋果度食嘢喇 ~

食完先去拎   真係好彩我去幫手拎咋   唔係都幾麻煩   啲嘢唔係重   但唔好拎囉 ~



番到屋企即拆箱   搞掂哂就沖涼   諗住熨衫   但好攰   留番聽晚先熨 ~

睇埋電視   11 點都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. happy 5笠..早呀! 我依邊好好陽光呀(繼續期待ing)
    哈哈~發夢行山好曬都有既? 都話你成日掛住我啦
    發夢都見到我!嘿嘿!依日個晚餐正呀~pizza都抵食
    依家買煙三文魚唔平架~每件都有真係好抵食+足料囉
    同埋晚餐質素都唔錯咁囉~晚餐價錢好ok
    小奧又大豐收~我地閒置左好耐無乜野買啦
    不過我準備買返塊門廉布~咁岩娘家又話要..所以等埋先
    可以一次過訂貨~係駱駝漆取貨都方便喎(係咪呀?!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 異性相吸笠 我一於繼續異落去 哈哈~
      妳果邊成日好好太陽 妳就好啦 精神好多架~
      掛妳就一定啦 仲駛講 好再唔係發夢同妳食嘢咋 唔係妳就會話食食食 哈哈~
      我都覺pizza抵食 因為好足料 真係好難得~
      呢間餐廳都ok呀 夠靜 但就要睇夜晚有無客囉
      無客訂枱係唔開架 好彩今晚有客訂枱 唔係就要去另一度食嘢lu~
      其實小奧係淘咗1個背囊咋 我就淘咗2個箱 好似妳拎去BBQ果個咁呢~
      但就包到大大箱咁囉 哈哈~
      妳買嘢時間啱啱好添啦 梗第埋一齊 我地依家都谷埋哂先買架~
      駱駝漆取貨方便呀 地鐵站行前一個街口就到~~

      刪除