2017年3月3日星期五

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 3-MAR-2017 )






( 3-MAR-2017  FRI )

尋晚本來拎起張珊瑚絨毯瞓嘅   瞓瞓下   里奧大人無啦啦摸下我啲手手腳腳   話我全身凍冰冰   一定好凍啦   係都要舖翻張珊瑚絨毯   之後講咗兩次   記得我話頭先瞓嘅時候   話有張珊瑚絨毯都唔覺熱   所以好肯定話我凍喎   估唔到佢記得我講啲咩喎   呢下幾感動呢   我唔舒服   佢真係超級緊張我㗎 ~

8 點 15 分起身   今朝 OK 呀   感恩感恩 ~

買埋腿治熱奶茶就番菇場   最搞笑茶餐廳阿姐問我點解唔堂食   我話已經遲到喇   比人殺呢   哈哈 ~

好在菇場唔忙   咁我可以繼續抖 ~

Lunch 食尋日無食到嘅車打芝士包   加多支葡萄適   勁似病人餐   哈哈 ~



差唔多 5 點先要做長命 Report   不過唔理 lu   慢慢做   反正下星期先交 ~

放工即番屋企喇   今晚終於用新 Headphone 聽歌   真係勁正 ~

好餓呀   食住薯片等里奧大人   估唔到越食越辣   食到鼻水都流埋 ~

                       



里奧大人 7 點幾先放工   去埋拎淘寶嘢先番嚟   今晚要食熱嘢   所以食餃子 ~    

食完番屋企喇   抖陣就沖涼呢   11 點唔夠都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言