2017年3月5日星期日

黑椒炒黑豚肉意粉 ( 5-MAR-2017 )


( 5-MAR-2017  SUN )

今朝本來 8 點要起身   因為中午去大埔參加兒生女訂婚儀式   但里奧大人驚我唔舒服   所以叫我繼續瞓呢 ~

瞓到 10 點半   真係精神好多   刷牙梳洗就食早餐喇 ~



可能好少早餐食麵   食完有啲胃痛添 ~

番屋企沖埋涼   抖多陣就去姑奶屋企整嘢 lu ~

差唔多 2 點幾就搞掂   里奧大人話同姑奶去翠河   我話唔好喇啩   我唔想 4 餐都去翠河囉   之後里奧大人都話咁唔好喇   哈哈 ~

咁去大快活食下午茶   食完就打的番屋企喇 ~





執下鞋櫃又執下其他嘢   抹埋廚櫃就熨衫   咁又 5 點 lu ~

唔餓呀   所以我話 7 點先食飯 ~

6 點 15 分開始預備   7 點先搞掂呢 ~

是日懶餐 - 黑椒炒黑豚肉意  

黑椒炒黑豚肉意粉 - 又會咁㗎   黑椒汁同蕃茄汁炒出嚟都係同一樣色嘅   激死我   下次上網睇啲深色黑椒汁食譜先   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫   洗完衫都即開抽濕機添喇   真係好怕潮潮濕濕呢啲天氣 ~

又唔係咁眼瞓   但 11 點半都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 五早笠..五早啦! 好快D做野啦吓
    嘩..如果一日餐都同一間~真係想C囉
    早餐份量好多呀~突然好似返左去YBOLG
    哈哈..好有食力! OH..想個黑椒汁深色D
    加少少老抽調色~老抽主要用黎調色..你試下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 異相笠 原來都4點幾喇 就。快。放。工。 呵呵~
      一日兩餐同一間無所謂 但連續4餐都同一間 我就唔得喇 除非無選擇囉~
      早餐份量多呀 所以食tea只能食雞翼春卷 好過食包咁飽呢~
      笠..我前晚煮黑椒汁 拎定埋支老抽出黎呀 幾咁記得妳講嘅嘢呀 哈哈 唔該笠笠~


      刪除