2017年3月6日星期一

上海一品香菜館 @ 官塘 ( 6-MAR-2017 )

八寶辣醬 ($58) - 好鹹呀   我印象中嘅八寶辣醬係甜甜辣辣呢  



回鍋豬肉 ($55) - 唔知係咪八寶辣醬太鹹   覺得呢碟回鍋肉無咩味道



排骨炒麵 ($50) - 一般啦 



( 6-MAR-2017  MON )

尋晚瞓得一般啦   又凍又熱咁   真係唔鍾意春天天氣呢 ~

好在又唔係話好眼瞓   感恩感恩 ~

早餐食腿蛋治   因為好想食啲熱嘢咁 ~



菇場忙呀   終於的起心肝 Pack File ~

今日有 Lunch Box   咁都好   呢啲天氣都懶得出去   哈哈 ~

仍然繼續 Pack File   4 點幾搞掂一半   聽日再 Pack   因為真係好攰呀 ~

做開有條路   做埋其他 Filing   做下做下   做到 5 點 50 分先放工呀  ~  

去商場行陣等里奧大人放工   今晚佢 8 點先放工   好在我今日狀態都 OK   呵呵 ~

本來諗住食車仔麵   但已經收檔   咁食上海嘢 lu ~

食完又去姑奶屋企拎嘢   之後打的番屋企喇 ~

沖埋涼都 10 點   今晚又好似凍番啲咁 ~

11 點幾都瞓喇   但其實瞓得唔係咁舒服   可能頭先太飽   個胃頂住頂住咁   所以啲人成日食完宵夜就瞓   我覺得好勁囉   我就真係唔得喇 ~

2 則留言:

  1. 五早笠..果然近得我多~做野都快手左呀..嘩哈哈哈
    2日PACK晒D野都勁啦~仲要收遲工..真係百年難得一見(奸笑)
    一品D野食好油呀~我估係太油..所以你食ED個胃頂住
    係啦..依家我寧願餓都唔想太飽~太飽個人其實都唔舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 異見笠 仍然係我呀 今日無西瓜效應喇~
      嘩..有人喺度自己讚自己..嘩哈哈哈哈哈哈~
      其實我仲有1間公司未pack 不過唔想pack住 因為pack 一 pack真係好攰囉~
      原來係油得滯 所以頂住個胃 仲以為太飽添~
      如果喺屋企餓下都無問題 起碼可以食d零食
      但出街就唔好喇 嘩哈哈哈哈~

      刪除