2017年3月7日星期二

蟹籽丸 + 水魷 + 油麥菜 ( 7-MAR-2017 )




( 7-MAR-2017  TUE )

尋晚咳醒呀   所以瞓得唔係咁好添 ~

今朝又好似好凍   但着厚褸又好熱   所以最後都係着薄褸   最搞笑家姐打黎傾偈   又係話今日唔知凍定熱咁   哈哈 ~

早餐食蛋治   如果有沙律碎蛋就好啦   再烘埋底   真係勁正呢 ~



菇場忙下停下   不過個人唔多舒服   沾寒沾凍咁   沖埋杯 Hot Lemon 就抖下喇 ~

Lunch 食麻辣米線   估唔到食完又好啲咁喎   唔通真係驅到寒 ?!   食到好鬼飽   所以行幾個大運先番菇場呀 ~



仍然忙下停下   好快又放工咯   爽 ~

今日里奧大人喺公司見完客就同客食飯   咁我就去街市買餸啦   之後就即番屋企 lu ~       

番到屋企浸好菜   之後就沖涼   再開機洗衫 ~

抖到 7 點幾先煮   今餐一鑊熟   所以好快搞掂   沖完涼食飯   真係超級勁正呀 ~

諗住用水餃皮整 Pizza   點知啲水餃皮起黑點   好在同阿 mi 傾緊偈   咁順便問埋佢   哈哈   不過最後都要掉啦   雖然無臭   但起黑點都驚囉   嘥咗我五大蚊 ~



里奧大人 9 點就番到屋企   最正係佢拎咗楊枝金露比我食呀   佢話係 CEO 請我食喎   又幾好人噃 ~


唔甜   又有粒粒楊桃   勁正呀



今晚唔太攰   不過 11 點幾都瞓喇   始終都係想早啲瞓呢 ~

4 則留言:

  1. 日日笠..HAPPY SUNDAY見到我係咪好驚喜呢?
    我都最怕依家D天氣~又唔係好凍..又唔係話熱
    著多件衫又熱..唔著又有D凍~都唔知想點?
    依晚食自己呀? 咁大兜食唔食得晒?
    係啦..D餃皮好怪~買既都未見過黑色
    $5..算啦! 好過食ed有咩事要睇醫生仲花多錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 異味笠 嘩哈哈哈哈哈哈哈 好名好名~
      總知見到妳就驚喜啦 哈哈哈哈~
      係啦 唔凍又唔熱呢d天氣最煩
      同埋咁樣嘅話 室內/外溫差又大 真係要好小心身體呢~
      笠..呢餐唔大兜架 我覺得唔飽添呀 哈哈
      但又唔想食麵 因為食埋麵就會超級飽 太辛苦了~
      餃皮無臭但起黑點好怪囉 所以都唔敢要
      食完屙餐死仲要睇醫生 真係得不償失呢~

      刪除
  2. 好名好名~衰...得...你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲話我衰?! 妳睇我幾早覆妳丫?! 哈哈哈哈~

      刪除