2017年3月29日星期三

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 29-MAR-2017 )

芝麻斑 ~ 我覺得好細條   無咩肉咁   但都好味    



唔知咩排骨   但用金沙骨整   之後姑奶話煮我最鍾意食排骨   我好大反應話我無講過話鍾意食排骨喎   佢煮每餐餸   我都只話我 OK   煮咩無所謂咋噃      



菜心 ~ 煮好又唔蓋住   隻貓又周圍走   所以我食最底嗰部份   都費事講咁多嘢      



蕃茄薯仔魚湯 - 今次好在無腥   里奧大人幫我倒湯嘅時候   大聲話蕃茄薯仔魚湯   我都無理佢   唔係想要我抱頭痛哭跪地勁感動呀嘛 ?!   老臨我唔做㗎   同埋我夠知係蕃茄魚湯啦   睇到有蕃茄家嘛   唔通西洋菜湯咩 ?!   大佬   姑奶煲魚湯比我飲   我好感激   我仍知佢鍚我   但你哋唔好日日講啦   咁我家姐夠對我好啦   我唔會日日提㗎



( 29-MAR-2017  WED )

今朝里奧大人 6 點鬧鐘響   因為佢無熄到   之後 7 點姑奶打嚟問今晚係咪番去食飯   里奧大人都語氣唔好咁話佢   做咩咁早打嚟 ?!   又話佢無睇 Whatsapp 咩 ?!   姑奶話見到 Whatsapp 話今早上大陸   里奧大人話係尋日㗎   我心諗   妳駛唔駛咁 Q 早打嚟問呀 ?!   要晨早 7 點預備呀 ?!   之前試過話我哋 whatsapp 約佢飲茶   里奧大人咪話邊到有呀   係咪睇錯第個呀   佢係都話有   里奧大人即刻話妳係咪睇咗 1 年前嘅 Whatsapp 呀 ?!

我家姐就算有嘢搵我   佢點都等到 8 點後   仲會喺 Whatsapp Say Hi 先㗎   知我有反應就會打嚟囉   佢驚我可能無番工   唔想嘈住我㗎   我唔明點解佢啲屋企人真係好很鍾意晨早打嚟   妳起身妳事  妳要諗下人哋起身未囉   唔好咁自私   等如我夜晚 12 點瞓   我有嘢搵妳   都唔會打比妳啦   頂 ~

呢幾日又來潮濕天氣   好在今朝唔係好攰 ~

早餐食芝腿治   依家 8 卦同家姐都聽我講得多   奶茶要少奶   佢地依家都係咁   初初佢哋唔慣仲話好苦   依家覺得 OK 呀   家姐嗰時成日要茶走   我話好甜   同埋我又唔會攪啲練奶   咁其實叫茶走都無用啦   哈哈   依家家姐話奶茶少奶無咁滯   但佢同 8 卦會落糖   我就無落糖   其實都飲咗十幾廿年奶茶唔加糖   所以都好習慣 lu ~



菇場唔忙呀   難得無西瓜效應   勁開心   呵呵呵 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   依家要中辣   不過又覺得辣   但叫小辣佢哋又唔酸唔辣   咁點好呢   唉 ~



放工去商場等里奧大人   佢 6 點 45 分放工   之後一齊去姑奶屋企喇 ~

我食完就番屋企   里奧大人就喺姑奶屋企瞓   咁佢送埋我打的   順便去買嘢 ~

依家佢鍾意點就點 lu   嗰下係激氣   但後尾又無問題   總知唔想成日諗啲無謂人 ~

好感恩每當我好唔開心嘅時候   家姐 mimi 同冰姑一定喺我身邊支持鼓勵   不過就係煩到佢哋囉   咁夜仲要聽我呻   又要擔心我   哈哈 ~

沖埋涼就休息   之後同冰姑傾到差唔多 12 點   辛苦佢喇   哈哈   不過我都要瞓喇   聽日又要番工   唔係就可以繼續傾   呵呵 ~        

沒有留言:

發佈留言