2017年3月19日星期日

龍華酒店 @ 沙田 ( 19-MAR-2017 )

金牌燒乳鴿皇 - 表弟無食呀   可能佢覺得咁大堆頭好恐怖   哈哈  



沙田滑雞粥 - 只能講個粥好綿   但無咩味   同埋得幾嚿雞咋  



懷舊大良野雞卷 - 仲以為齋腐皮卷添   都幾好味   個漿好似好厚咁   但食落又唔係喎        



鮑粒野菌炒鴨鬆 - 生菜包好味   但食到好 "呢 Hea"   因為次次包好拎住放入口   咁啲菜嘅水會漏出嚟   隻手都會濕哂   唔鍾意囉



翡翠加拿大鳳凰蚌 - 個蚌都唔爽脆嘅   定係本身口感係咁呢 ?!



燕窩虎奶菇燉土雞 - 我飲咗一碗呀   死得   呢餐仲有懷舊豉油王炒麵同灼油麥菜   不過我無影呀   擺得太遠了   



( 19-MAR-2017  SUN )

今朝鬧鐘響咗   里奧大人問我番唔番教會   我話唔番呀   想瞓多陣   因為呢排瞓得唔好   瞓極唔夠咁   慘 ~

一瞓就瞓到 12 點   姑奶打嚟話佢哋 2 伯情況唔好   要即去醫院   咁我同里奧大人都即刻沖埋涼就出發   之後姑奶又話佢未食嘢   咁我哋話各自食   食完再 Join 埋一齊去醫院 ~

早餐食蒸飯   諗住清清哋   但食到一半原來都好飽下   不過飽都好   因為要頂到今晚 6 點半呢



 
姑奶喺舖頭打的   咁叫佢接埋我哋   點知佢話的士佬話唔識去   佢要喺我哋屋企落車   我就話奇啦   要是司機唔識去   一上車講咗目的地   就已經講話唔識去啦   點會中途先同佢講唔識去㗎   都唔知佢點用司機講   里奧大人都話費事問   因為佢做嘢係咁上下   真係頂佢唔順 ~

去到醫院   佢 2 伯都仲有微弱心跳   之後我哋出去坐下傾下偈   正想諗住走人   點知佢 2 伯情況突然惡化   最後都好舒服咁走咗   因為睇住部機無哂數字   咁之後坐多陣就走喇 ~

姑奶老公車我地去官塘   約咗家姐 4 點 40 分喺巴士站等   大家前後腳到巴士站   無耐就有巴士喇   感恩感恩 ~

落車都係 5 點 20 分   咁直接去龍華喇   落雨濕濕唔想周圍行 ~

好舊式嘅文字   我覺得好靚  



要再上一段路   先到食飯嘅地方



好似大陸咁   因為我覺得大陸地方好鍾意掛燈籠



我覺得好老土   哈哈



去到無耐   大表哥就到   之後我哋都出去影下相   影完番入酒樓   啲表陸陸續續都到喇 ~

里奧大人離遠望到 "嫩鴿肥雞" 呢 4 個字就喺度笑



佢係都要影到為止   其實佢次次一見個肥字呀 豬字呀就會大笑   神經的嗎 ?!



@ 龍華文化村   



視察環境 



酒樓分咗 2 邊   一邊裝修靚啲嘅   但有人唱歌   表哥話怕嘈   所以揀另一邊喇   咁我地坐嗰邊就係白光燈嘅   我覺得好似啲齋堂咁   哈哈 ~        

咁我同家姐去洗手間   但我唔知喺邊家嘛   行咗入頭先另一邊嘅入面   個侍應話洗手間喺出面呀   中入嚟做咩 ?!   我頂佢吖   鬼知洗手間喺酒樓出面咩 ~

今晚係同加拿大番嚟嘅姑姐同表弟食飯   依家姑姐都係湊下孫   自己又行得走得   可以周圍去   以前番香港就難   依家真係隨時番黎都得呢 ~

Book 咗 2 圍枱   表哥們佢哋一枱   我哋就同姑姐們一枱   睇番表弟啲細個相   個樣係同依家一樣   我覺得好得意   因為有啲係細個同大個唔同樣㗎 ~

食下傾下   咁姑姐話聽日想去赤柱   問我搭咩車   姐夫教佢哋搭巴士   我就話你唔好當佢喺香港生活先得㗎   叫佢睇住個燈箱   咁就會知邊個站落車   我心諗如果壞咗咁點 ?!  同埋一陣改路就唔知邊度落車啦   附近又無地標   佢哋又唔熟   表弟又唔識中文同講廣東話   即係得姑姐一個人記哂所有嘢   仲要佢第一次去赤柱添   之後表嫂就叫佢坐地鐵去中環再轉巴士   咁先大路嘛   同埋起碼問到人   你教佢哋去到筲箕灣中途站落車再問人   搭咩巴士去赤柱   人地實識答妳咩 ?!   但佢哋搭地鐵   起碼可以問職員嘛 ~

不過姐夫話佢同朋友星期二放假   可以車姑姐去赤柱同淺水灣   咁就好喇   唔駛又左轉右轉   又有人帶路 ~

最搞笑之後表弟同里奧大人講   佢真係唔識搭巴士   話只識搭 Subway   因為方便又清晰指示   我哋咪話囉   連姐夫係香港人都唔識搭巴士去   咁何況係你哋呢   哈哈 ~

食完又影下相   咁就 9 點幾   係時侯番屋企喇 ~

呢餐每人 $213   團購都要咁價錢   咁又唔值喎 ~

里奧大人仲搞笑   話只係食粥同炒麵咋喎 ?!   點解會揀呢間 ?!   其實揀其他酒樓都得   起碼食好啲咁囉 ~   

同家姐佢哋一齊坐 89 號番屋企   番到屋企已經 10 點 15 分喇   諗住即沖涼   點知加拿大堂妹打嚟   一傾傾咗 1 個鐘   依家佢廣東話好咗好多   里奧大人直頭話我似同香港人傾偈咁呀   哈哈 ~

收完線即沖涼   吹埋頭   成 12 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. 五熟唔食笠..上年姨媽返黎
    佢地又係有日去龍華~不過依家質素真係差左好多
    香港人就唔會去食囉~外國返黎既..就會想去回味
    係啦..坐車真係要揀個最簡單方法比佢地~少返黎唔熟路ma
    好在第日你姐夫得閒~可以同佢地一齊去囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 六根唔清靜笠 做咩家務未呀?!
      龍華聽得多 但呢日真係第一次去咋
      不過應該唔會再有下次 都唔好食嘅~
      妳講得啱 香港人真係未必會去 我覺得價錢唔似係做香港人生意咁囉~
      我住香港都唔熟啦 何況姑姐佢地
      所以搭地鐵係最穩陣 有指示又有職員問 唔識路都唔駛驚~
      係啦 好感恩姐夫朋友得閒 有人車去周圍玩真係舒服好多呢~~~~

      刪除