2017年3月18日星期六

興興 @ 官塘 ( 18-MAR-2017 )

二人套餐 ($208) 仲有 2 杯熱飲  



泰式春卷 - 其實我想食酸辣鳳爪   但里奧大人話佢唔食   咁就唔好 lu   唔知點解我唔係咁鍾意食泰式春卷   可能啲皮厚呀   同埋有芋頭   食完好滯咁    



泰式無骨海南雞半隻 - 呢隻雞都好細下   哈哈   同埋雞肉唔係咁滑   里奧大人話有無油飯 ?!   我話有就唔係咁價錢啦   同埋如果呢個餐又粉又飯   都好飽啫        



冬蔭功湯河 - 下次要加辣   應該會好味好多呢



馬拉盞炒通菜 - 都係好油   哈哈   



( 18-MAR-2017  SAT )

今朝同家姐食早餐   估唔到佢快到過我   最邪係我今朝又特登晏少少出門口嘛   哈哈 ~


家姐好搞笑   好激動話點解啲餸係一樣㗎 ?! 哈哈   太心急   所以無問到 Share 想食啲咩   就食番自己鍾意嗰啲添





食下傾下   咁又一個鐘   要搭車番工喇 ~

菇場唔忙呀   如果唔駛番就好啦   哈哈 ~

放工番屋企   抖陣就落去食下午茶 ~

今日是日多士係蕃茄碎蛋   又幾好味喎   酸酸咪咪咁   個多士又脆   正呀   下次再叫嚟食先



里奧大人居然食叉燒瀨   我話一陣 6 點食飯喎   佢話好細碗之嘛



食完要即番屋企   因為我要煲雪梨薏米水   估唔到又幾好飲喎   同埋我鍾意食薏米   不過又唔敢食咁多   好驚脹胃呢 ~

6 點出門去食嘢   又落毛毛雨   真係好煩 ~

諗住食完行陣   但我覺得有啲凍呀   都係快啲番屋企沖個熱水涼好啲 ~

叫埋里奧大人拿拿聲沖埋涼   之後就睇戲喇   睇完 11 點都唔夠   不過已經好眼瞓   咁里奧大人仲繼續睇書   我話我瞓先喇 ~

2 則留言:

  1. 興興我我笠..又早呀!
    依間泰菜好似無果間..咩咩係咪"紅蟻"咁靚?
    泰卷我都ok..入面有芋頭~所以粉感會又滯又厚
    如果香港果d春卷無芋頭~感覺好味好多
    你就好啦..又同家姐早餐~我真係完全無架
    果日返去飲茶~係咁岩佢call媽咪先咁岩撞到
    不過復活節我話約返去聚會下囉(唔通一年真係見2,3次咩)
    睇睇下..小奧都幾有食力~可能開心呀?
    見到你又一齊食! 哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 六親亂認笠 哈哈哈哈 早呀~
      今朝忙 但唔想do住 哈哈~
      我覺得紅蟻好味d 一食個菜就覺得唔係正宗泰菜咁囉~
      我唔係咁鍾意食芋頭嘢 食雞扎都係最後先食芋頭 因為芋頭真係好滯呢~
      酒樓d春卷好味d 可能有喼汁蘸下無咁漏 同埋多數都係蔬菜絲 好味好多啊~

      依家星期六都一定同家姐食早餐
      但如果佢唔駛番工 我就話唔同佢食
      唔駛特登黎陪我食咁辛苦 瞓下好過~

      記得啊 妳地3母女一齊食tea 但其實平時家姐都可以約埋妳囉
      反正妳間唔中都會探媽咪 係咪先?!
      爸爸媽媽最開心見齊人食飯啦 妳就更開心 可以見到妹妹 哈哈~
      小奧放假呢 食力勁過我架 可能真係 relax 呢~

      刪除