2017年3月9日星期四

豆豉鯪魚炒唐生菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 9-MAR-2017 )






( 9-MAR-2017  THU )

今朝里奧大人上深圳聽 Seminar   所以喺屋企食埋早餐   7 點 45 分出門口   佢出門口就到我起身 lu ~

早餐食芝腿治啦   諗唔到食咩好 ~   

   
菇場唔太忙   但天氣潮潮濕濕   令到個人好攰咁囉 ~

今日有 Lunch Box   食完都懶得出去喇 ~

仍然 Hea 到放工   今晚要買餸   所以放工即走 lu ~

買完餸再去超市買椰果   之後即番屋企喇 ~

浸好哂菜   滾埋個湯就開機洗衫   再整依樣整果樣都已經 7 點幾   要抖下喇 ~

里奧大人 8 點先放工   我抖多 20 分鐘就開始煮嘢喇   咁食食下飯望下個鐘   原來 9 點喇   最衰今晚唔餓啦   唔係就會自己食先   咁唔駛等到咁夜 lu ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒唐生菜 + 芫茜皮蛋魚片湯

豆豉鯪魚炒唐生菜 - 本來今晚整豉汁鯧魚   但洗菜嘅時候   見到 2 條好長嘅虫   嚇 Q 死囉   我仲以為係橡筋   再望真啲係郁囉   所以棵菜都掉埋   同埋驚其他菜都有虫   所以今晚煮埋去啦   好在最後無發現有虫咋   下次都唔好去呢檔買菜   不過買開果檔無油麥菜同唐生菜   我先去呢間咋   嗚嗚 ~

芫茜皮蛋魚片湯芫茜對身體好呀   所以又滾呢個湯   $5/2 扎   一次煲哂   不過今次煲多咗水   如果唔係更加好味道   哈哈 ~

食完就即刻整咖哩魚蛋水魷   咁聽晚就咁整熱就有得食   勁方便呢 ~

搞掂哂就即沖涼喇   出到嚟都已經差唔多 10 點半   睇埋 "千奇百趣" 都即瞓喇   今晚好攰呀   反而里奧大人就睇 "瑯琊榜"   真係好鍾意睇咁喎 ~

2 則留言:

  1. 一笠咖哩魚蛋..午安好啦!
    笠..上次我街市叫個幫襯開既衰佬要2條粟米
    點知有一條有蟲~原本好嬲架..話晒我成日幫襯佢ma
    特登比條有蟲既我(因為返到屋企先發現~粟米底包密左)
    仲唔係爛咩..點知原來有蟲~後尾再轉個角度諗
    依家咩都有農藥~有蟲=無農藥..所以算啦!無嬲再幫襯返佢
    你有2條大蟲~d菜應該靚啦! 不過我都驚洗菜見蟲..會癲的(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四腳爬地笠 哈哈哈哈 好名好名~~~~
      記得粟米有虫呀 講起即刻毛管動 @@
      其實我見到2條虫 都第一時間諗有蟲=無農藥
      但真係好驚啦 所以成棵掉哂~
      我唔中意呢間買菜架 因為見佢次次都噴咗好多水 即係呃秤咁囉~
      青色虫見得多 咁深啡色嘅虫係第一次見咋 勁驚囉 嗚嗚~~~~

      刪除