2017年3月23日星期四

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 23-MAR-2017 )




( 23-MAR-2017  THU )

又係灰灰暗暗   潮潮濕濕咁嘅天氣   不過無落雨已經好好呢   下星期又急凍   真係要小心身體呢 ~

早餐去大家樂食啦   8 卦想食好耐   咁陪佢啦   唔係就日日問去唔去㗎喇   哈哈 ~



菇場唔忙   咁就好喇 ~

Lunch Time 出去超市買嘢   之後再去 7 仔買 Lunch 就即番菇場喇   已經 1 點幾呢 ~



菇場仍然唔忙   爽呀   呢排想 Hea   哈哈 ~

放工去九龍灣補牙   上星期啲牙好似成日一食完嘢   就牙就攝住啲嘢咁   加上又痛痛哋   所以驚蛀牙   所以 Book 咗今晚睇牙 ~

隻牙有少少翻蛀   但最主要係隻牙崩咗少少   所以有嘢攝住咁   補番就無事   吖大個口成半個鐘   攰到呢 ~

搞掂哂都 6 點半   補隻牙要 $500   其實我唔知第度係咩價錢   我只知道今次都貴囉   哈哈   真係要好好保護牙齒呢 ~

咁我再周圍行陣   里奧大人 7 點幾打嚟話放工   咁我行多陣買埋 3 個泰國木瓜   今次買咗 $62   其實買生果都好貴   哈哈   買完就去吉豚屋喇 ~

里奧大人一坐低就話一陣要買木瓜   佢話有啲鼻敏感   我話真係邪   我就係頭先特登去買幾個木瓜比佢 ~      

食完又話要食雪糕   仲話雪糕唔飽 ~



番到屋企就沖涼   之後就食沙律 ~


加咗脆煙肉碎同蟹柳   好味道呀 



睇多陣電視   11 點左右都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 一笠..我5月洗牙都要叫醫生補返最入隻智慧齒
    之前補ed外圍~但內圍又係崩晒..食野勁痲痺痛呀
    500我估應該叫平~阿喂私人洗牙都4xx..真係海鮮價咁
    沙律正呀~我又係like加煙肉..好似pizza hut果d自助沙律
    我又係"不"好多架~勁好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一頭霧水笠 原來仲有嘅~~~~
      覆妳呢個時候 妳都搞掂哂隻智慧齒lu~~~~
      牙醫真係海鮮價架 個價表只係講大路嘢價錢咋~
      我呢個洗牙好呀 夠細心~
      yeah 我又係好鍾意食 pizza hut 自助沙律吧嘅煙肉碎架
      兒時回憶 真係特別開心呢~~~~

      刪除