2017年3月4日星期六

公司春茗 ( 4-MAR-2017 )

我影完呢張相之後   同事一見上菜就叫我影   不過我話唔駛啦   影幾張就得㗎喇   











( 4-MAR-2017  SAT )

今朝又同家姐食早餐   勁開心呢   食到 8 點 45 分就走人 lu ~



菇場又係忙   預咗星期六會忙囉   又要做埋個長命 Report   睇到眼都濛埋 ~

今晚食春茗   阿花無啦啦問我係咪番屋企休息 ?!   我話係呀   每月一到要抖下   佢居然話知啦   我話妳又知 ?!   佢話睇到我唇咀就已經知喎   因為好白   哈哈 ~

本來想 Hea 下   點知老闆喺隔離房開會   即係仍然要做 Report 啦 ~

放工即走   勁餓呀   同里奧大人講定 2 點即去食下午茶呀 ~


肉絲炒麵 - 一般啦  



呢個係茶餐   我 Load 相嘅時候   好奇怪點解早餐會有奶油脆豬   哈哈 



食完真係精神好多   番到屋企抖陣   4 點半出門口喇 ~

約咗阿後 5 點喺九龍灣地鐵站等   我今次早咗 7 分鐘到   佢搭正 5 點就到喇   仲係咁強調話自己無遲到   頂佢唔順 ~

一齊去有個伴都唔錯   但佢成日都係講果幾句   好在去紅磡都好快   唔係我會想瞓覺 ~

6 點開始   但我地 5 點 40 分都去到 lu ~

今年無個人遊戲   咁就更好啦   次次都玩個幾鐘   玩最先就最慘   即係由頭等埋尾   哈哈 ~

諗住好快開始食啦   點知由 6 點 15 分玩枱獎   玩到 7 點 15 分   影埋大合照就開餐喇
~

今年抽到 $340 利是



我坐溫總隔離   佢隔離就係高妹   佢哋兩個傾偈傾到大聲到呢   唔知以為鬧交   最慘我坐喺佢哋隔離   嘈到我頭都痛   勁想叫佢哋細聲啲呀 ~

食到咁上下就抽大獎   但今年無份抽中   咁等佢地玩一輪先贏到大獎   再食埋個糖水   10 點就可以走人喇 ~

同同事一齊坐火車轉地鐵   咁啱全部都係同姓   搞笑 ~

頭先已經有啲頭痛   加埋車廂又焗   直頭覺得有啲抖唔到氣添呀   所以我聽佢地講嘢   都無心機搭咀了 ~

番到屋企即沖涼喇   無啦啦又暈暈地咁   所以睇多陣電視   成 12 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. 笠..春茗d野食好似都唔錯喎
    好心閒日放工食啦~星期六浪費私人時間
    係呀~有次我係紅磡坐火車又係焗到眼前起雪花
    好在剛好到站..即刻落車抖陣~不過都暈到要去嘔
    見你又話唔c服~我知啦! 紅磡火車。。。可能有d野(嗚~~!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 異地笠 就黎無咩好異喇 哈哈哈哈~
      春茗呢間d嘢食真係唔錯架 但最後食水餃麵 佢地話酸 好在我無食咋~
      我都唔明點解成日要星期六春茗囉 要是off day就慘
      但好多同事話無所謂 奇怪~~~~
      紅磡火車站可能近大酒店 所以可能............

      刪除